کوین Hoffman برنده به عنوان NASCAR بازده بدون طرفداران

بزرگنمایی این تصویر کوین Hoffman عبور از خط پایان را به نفع خود جام نسکار سری خودرو مسابقه یکشنبه در

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کوین Hoffman عبور از خط پایان را به نفع خود جام نسکار سری خودرو مسابقه یکشنبه در دارلینگتون, S. C. این اولین مسابقه نسکار از مارس. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

کوین Hoffman در زمان خود شغل دوم برنده در دارلینگتون Raceway روز یکشنبه در اولین مسابقه نسکار را از اوایل ماه مارس و در حال حاضر بدون فن.

پس از کشیدن خودش از ماشین Hoffman بستری برای تفکر مسابقه نمی تواند خیلی متفاوت و بدون تشویق جمعیت در می ایستد.

اما "این سکوت مرده را در اینجا," او گفت:. "ما از دست این طرفداران است."

هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های اسیر کارولینای جنوبی مسیر مسابقه را 47,000 صندلی های خالی. تنها ضروری کارکنان — عمدتا از تیم و پخش — اجازه داده شد در داخل دارلینگتون دروازه بنا به گزارش شماره حدود 900 نفر است.

نسکار می گوید آن کار می کرد با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در قرار دادن در محل دستورالعمل جدید برای کسانی که در حال حاضر در مسیر از جمله: محدود کردن تعدادی از کارکنان برای هر یک از 40 تیم به 16 نفر; نیاز به هر کس به خود درجه حرارت بررسی می شود به عنوان آنها را وارد کنید و پیگیری و الزامی ماسک و اجتماعی فاصله.

نسکار منحصر به فرد است در میان عمده ورزش به عنوان رقبای خود را در حال حاضر از نظر فیزیکی از هم جدا شده توسط اتومبیل های خود را.

"رقبای ما باید بسیاری از PPE [تجهیزات حفاظت شخصی] برای شروع با" نسکار معاون رئیس جمهور از مسابقه عملیات جان بوبو گفت: NASCAR.com. "آنها با پوشیدن firesuits آنها با پوشیدن نسوز همه چیز را زمانی که آنها بر روی دیوار. ... [در زمین زیر کشت] ما این توانایی به فضا از عملیات ما به طور چشمگیری است."

پس از 10 هفته وقفه به دلیل coronavirus و هشت از دست رفته مسابقه نسکار است هل دادن به جلو و هل دادن تیم — با مشغول برنامه جدید. هفت مسابقه در حال وقوع بیش از 11 روز چهار نفر از آنها جام سری مسابقات. از طریق پایان ماه مه مسابقات برگزار خواهد شد یا در دارلینگتون, شارلوت, یا در بریستول, Tenn.

ترین مسابقه تیم مستقر در منطقه شارلوت و نمی خواهد نیاز به پرواز به آن وقایع.

باقی مانده مسابقات که نسکار اعلام کرده است اجرا از طریق ژوئن 21 و در حال وقوع در آلاباما Florida Georgia, تنسی و ویرجینیا است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب