کنیا در اعتراض به پلیس متهم به قتل مرد بی خانمان

نایروبی, کنیا - ساکنان یک زاغه در پایتخت کنیا را اعتراض به مرگ یک مرد بی خانمان به اتهام ضرب گلوله کشته شده تو

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

نایروبی, کنیا - ساکنان یک زاغه در پایتخت کنیا را اعتراض به مرگ یک مرد بی خانمان به اتهام ضرب گلوله کشته شده توسط پلیس برای نقض یک سپیده دم-به-غروب حکومت نظامی برای coronavirus.

صدها نفر از مردم در Mathare خانه های خود را ترک و لاستیک سوخته در خیابان ها دوشنبه شب در آخرین خشم بیش از اتهام خشونت پلیس.

دومینیک Njagi گفت که او نمی توانست درک کنند که چرا پلیس به ضرب گلوله برادرش 51 ساله جیمز Mureithi.

"آسیب شناس صحبت کردم گفت: برادر من به ضرب گلوله کشته شد دو بار یکی در پاها و قفسه سینه" Njagi آسوشیتدپرس گفت. "آسیب شناس گفت: قفسه سینه زخم بود که در محدوده نزدیک است."

او گفت: Mureithi یک دانشگاه تحصیل خودرو مهندس که دچار فروپاشی روانی پس از طلاق همسر خود را از 10 سال پیش.

محلی از بزرگان استفان Wesonga گفت Mureithi شناخته شده بود در زاغه به عنوان او استفاده می شود به راه رفتن در اطراف جمع آوری بازیافت برای فروش.

فعال حقوق صاحب مهمانخانه و رستوران Mwangi اظهار داشت که 19 بزرگداشت درگذشت از اقدامات پلیس در اجرای COVID-19 مقررات منع رفت و آمد همه از کم درآمد محلات.

او گفت: کنیا مرگ و میر جهانی در اعتراض به کشتار جورج فلوید در آمریکا نشان می دهد که "مبارزه علیه خشونت پلیس هستند در همه جا."

مردم بیشتر از ترس پلیس از COVID-19, Mwangi گفت.

او گفت: فعالان در حال برنامه ریزی تظاهرات و به حال تردید قبل از آنجا که آنها می ترسید دستگیری است که می تواند منجر به شش ماه زندان به صورت غیر قانونی مجمع — یا 14 روز در قرنطینه مرکز.

بیانیه ای در روز سه شنبه مستقل پلیس نظارت سازمان تاسیس مجلس گفت: 15 کشته و 31 حوادث که در آن مردم متحمل آسیب شده اند به طور مستقیم مربوط به اقدامات پلیس در اجرای مقررات منع رفت و آمد.

قدرت گفت: این اعزام تیم به بررسی یکی دیگر از شش میر گفته مربوط به پلیس پس از مه 29, از جمله Mureithi.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب