Keisha لنس کف ممکن بایدن معاون انتخاب می بیند مشخصات ظهور در میان بحران

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا شهردار Keisha لنس کف آدرس کمیته ملی حزب دموکرات رویداد در ماه ژوئن سال 2

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف آدرس کمیته ملی حزب دموکرات رویداد در ماه ژوئن سال 2019 در آتلانتا. شهردار در نظر گرفته شده است یک مدعی برای جو بایدن معاون ریاست جمهوری انتخاب کنید. داستین اتاق/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
داستین اتاق/گتی ایماژ

یکی از یک سری از گزارش های به دنبال در جو بایدن بالقوه در حال اجرا آمپول


آتلانتا شهردار Keisha لنس کف یکی از نامزدها گفت: به تحت نظر گرفتن به عنوان جو بایدن ریاست جمهوری همسر در حال اجرا دیده است مشخصات خود را افزایش سریع در هفته های اخیر به عنوان اولین-دوره شهردار به صحبت کردن در برابر دولت گرجستان جمهوری خواه به رهبری همه گیر پاسخ و صحبت با زور و اجبار به معترضان در شهر.

او در اوایل وفاداری به معاون سابق رئیس جمهور نیز می ایستد.

کف تایید بایدن بیش از یک سال پیش. "من فکر می کنم که این یک معمولی سال," او گفت: در یک دموکرات ریاست جمهوری بحث در آتلانتا در ماه نوامبر. "در متعارف سال شما صبر کنید. و شما زبون زدن انگشت خود را و شما چوب آن را, شما می بینید که راه باد می وزد. ما همین حالا هم که برای این سال است."

او سفر به کشور, جوش صورت بایدن استدلال او این است که یک "سیاستمدار" و یکی به ضرب و شتم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

Tharon جانسون مشاور به شهرداری کمپین و جنوبی مدیر منطقه ای برای باراک اوباما 2012, کمپین گفت: پایین بود با بایدن "قبل از آن سرد می شود."

"و او در آنجا ماند متعهد به مبارزات انتخاباتی خود حتی زمانی که آن را شبیه شانس خود را از بودن نامزد حزب دموکرات بود تلخ" جانسون گفت. "که من به چیزی به حساب."

در میان همه گیر کف انتقاد کالیفرنیا ، برایان کمپ را coronavirus پاسخ او به عنوان حرکت رو به جلو با دولت اوایل بازگشایی و اخیرا به عنوان او کاهش یافته است به صدور یک ایالت ماسک فرمان. روز چهارشنبه به کف پیوست یک تعداد انگشت شماری از شهرستانها ايميل که دولت تصمیم و صدور دستور ماسک در آتلانتا حتی اگر کمپ را از لحاظ فنی جایگزین اضطراری محلی عمل است.

او را از دست زدن به اعتراضات در پی جورج فلوید مرگ نیز او را در کانون توجه است. در اواخر شب ممکن است کنفرانس مطبوعاتی پس قبلا مسالمت آمیز آتلانتا معترضان را آغاز کرده بود از بین بردن ساختمان های کف با التماس آنها را به "رفتن به خانه."

"اگر شما در مورد مراقبت از این شهر و سپس به خانه او گفت:" با زور و اجبار. "اگر شما می خواهید تغییر در امریکا بروید و ثبت نام برای رای دادن. ... شما در حال disgracing شهر ما. شما در حال disgracing زندگی جورج فلوید و هر فرد دیگری که کشته شده در این کشور است."

"من شده است وجود دارد"

کف یک مادر چهار فرزند گفت: او فکر می کند این پیام را طنین انداز دلیل آتلانتا رهبری بر عدالت اجتماعی مسائل رفتن به کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور — و از آنجا که او صحبت می کند از تجربه شخصی.

"من شده است وجود دارد," او گفت:. "من یک برادرزاده که به قتل رسید. من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به از دست دادن کسی که به طور ناگهانی به خشونت بی معنی. من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به تجربه نژادپرستی است."

پایین بزرگ شد به عنوان دختر یک خواننده معروف عمده Lance. اما او به پایان رسید تا در خدمت سه سال زندان برای فروش و در اختیار داشتن کوکائین و مادرش تلاش برای حمایت از خانواده و حفظ یک کسب و کار کوچک شناور در آتلانتا.

او یک وکیل بود و سپس به عنوان یک قاضی, قاضی و در آتلانتا شورای شهر برای دو دوره قبل از برنده شدن در مسابقه شهرداری در سال 2017.

مشاور سابق جانسون گفت: کف' relatability کشیده شده از طیف وسیعی از تجربیات زندگی است که کلید موفقیت او. "من فکر می کنم او فقط یک زن است که می داند آنچه در آن احساس می کند مانند به طبقه متوسط بلکه فقیر در آتلانتا."

وی همچنین با اشاره به راه او اعلام کرد او مثبت coronavirus آزمون این هفته است.

"او می تواند به راحتی خودخواه و گفت نه هر کسی و سعی در پوشش آن" جانسون گفت. "اما آنچه او انجام دهید ؟ او بیرون آمد و گفت: "نگاه کنید این آمار خانه و من می خواهم مردم بدانند که این بیماری همه گیر واقعی است.' "

آتلانتا "خارج از کنترل"

در حالی که پیام های خود را به معترضان فرود آمد خوب بعضی از آنها سوال که آیا او همچنان در کنترل شهر به خصوص بعد از موج دیگری از ناآرامی های زیر افسر-درگیر قتل Rayshard بروکس در آتلانتا. نزدیک به 200 افسر پلیس به نام بیمار هر چند رهبران شهر شد و سریع برای روشن شدن این گروه باقی ماند و قادر به ماندن مناسب کارکنان.

آخر هفته گذشته این شهر شاهد موجی از تیراندازی از جمله قتل 8 ساله Secoriea ترنر باعث عاطفی یکی دیگر از کنفرانس مطبوعاتی.

در مصاحبه کف اظهار داشت آتلانتا "است و نه خارج از کنترل است. و در واقع ما جرم اعداد و حتی پایین تر از آنها این زمان در سال گذشته" او گفت:. "که گفت: هنگامی که مردم در حال کشته شدن هستند و ما می بینیم تعداد زیادی از مردم بودند که به ضرب گلوله کشته و در شهر ما بیش از یک آخر هفته دوره است که مشکل است."

او گفت: این شهرستان خواهد شد نگه داشتن دو تمرکز در کوتاه مدت مشکل از توقف تیراندازی و دراز مدت مشکل سیستمیک مسائل که منجر به آنها را.

"خشونت در نتیجه از یک دسته کامل از چیزهای دیگر که می آید قبل از لحظه ای که در زمان قبل از اینکه کسی باز آتش در خیابان های ما," او گفت:. "این در مورد آن باید مربوط به همه ما که تماس آتلانتا در خانه و ما ادامه خواهد داد به تمرکز بر روی آن."

بزرگنمایی این تصویر

کف کنسول Tomika میلر همسر Rayshard بروکس در پایان ژوئن 23 تشییع جنازه در Ebenezer کلیسای باپتیست در آتلانتا. Brooks, 27, درگذشت 12 ژوئن پس از یک افسر را به ضرب گلوله در یک وندی پارکینگ. کورتیس کامپتون/استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کورتیس کامپتون/استخر/گتی ایماژ

مانند بایدن کف سازی است روشن از "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" فشار. او دولت جدید بودجه اختصاص حدود یک سوم از بودجه شهرستان به پلیس; آن را به جای reallocates اصلاحات پول به خدمات اجتماعی.

Tammy گریر که می آموزد علوم سیاسی در دانشگاه کلارک آتلانتا و آتلانتا شهری دولت گفت: شهردار پیام روشن برای معترضان است طنین انداز خوبی به خصوص به عنوان دولت های ایالتی و فدرال فرستاده اند سیگنال های مختلط. "که رو به جلو-رو به طرف شده است یکی از قدرت است. رو به جلو-رو به طرف شده است یکی از قاطعیت" گریر گفت. "و من می گویم به جلو-رو به دلیل سیاست های چین نیست با رو به جلو-رو به طرف."

گریر استدلال کف' دو-plus-سال اجرایی شده است و قادر به تغییر وضعیت موجود در یک شهر گرفتار چه توسط یک برآورد بزرگترین نابرابری درآمد در کشور است که دولت اخیر عدالت کیفری اصلاحات در پی تظاهرات رفته نه چندان دور به اندازه کافی برای ایجاد تغییر واقعی. شهردار امضا یک سری از دستور اجرایی مربوط به استفاده از زور اصلاحات و شفافیت آن را بخشی از "بالا به پایین بررسی ما چگونه پلیس در آتلانتا."

اما پلیس هنوز محدود توسط هر توصیه های آتلانتا شهروند بررسی هیئت مدیره گریر اشاره کرد. "وجود دارد یک روند تفکر است که او را مترقی شهردار اما آن اضافه کنید تا با سیاست" گریر گفت.

کف تأکید شده است وجود دارد پیشرفت در این شهرستان به ویژه در نابرابری و مسکن مقرون به صرفه. "ما در حال حاضر در نزدیک به 5000 واحد مسکونی مقرون به صرفه در شهر که ساخته شده اند و/یا حفظ شود. و ما نیز نزدیک به 300 میلیون دلار به $1 میلیارد [مقرون به صرفه مسکن صندوق] هدف است. و به این ترتیب کار ادامه دارد," او گفت:.

"اما هنگامی که مردم احساس نمی کنم که اگر ما در حال حرکت سوزن پس بدیهی است که درک همه چیز است. اما آن اتفاق می افتد و آن را بهتر. اما با بسیاری از مسائل سیستمیک و چالش های است که ما آن را فقط اتفاق می افتد نیست به زودی به اندازه کافی."

معاون ریاست جمهوری مواد ؟

بزرگنمایی این تصویر

جو بایدن واکنش نشان می دهد به عنوان کف معرفی او در طول یک مجمع از جنوب شهرداران در ماه نوامبر در آتلانتا. جان Amis/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Amis/AP

به این سوال که آیا کف فکر می کند که او را واجد شرایط به عنوان یک معاون نامزد ریاست جمهوری و یا برای برگزاری یکی دیگر از ملی نقش او گفتند: "بله": "هنگامی که شما منجر به یک شهر بزرگ شما در برخورد با تعدادی از مسائل همه در یک بار شما در برخورد با مسائل مشابه است که ما شاهد در سراسر این کشور است."

جانسون مشاور موافق است که کف متناسب با این لایحه — که مشکلات او با خرید و فروش در سطح محلی هستند مربوطه در سراسر کشور.

"این یک زن است که بیدار شدن از خواب هر روز نه تنها در برخورد با ملی همه گیر اما او در برخورد با یکی از مسائل هسته ای است که ما باید برای حل," او گفت:. "و این است که چگونه ما مطمئن شوید که مردم درک کنند که زندگی مهم است ؟ اما ما نیز باید به شکل از چگونه ما اصلاحات ما اداره پلیس به طوری که آنها در واقع می توانید پشتیبانی که آنها نیاز دارند؟"

او همچنین ثابت شده او را یک "جنگنده" جانسون گفت: "بایدن. "او قطعا ثابت شده است که او نه یکی که به خجالتی و دور از مشکلات," او گفت:. "و من فکر می کنم که او یک فرد است که می تواند به توسعه روابط در سراسر کشور است."

کف گفت: در حالی که او می داند که مردم را حفظ خواهد کرد صحبت کردن در مورد معاون ریاست جمهوری شایعات "من همچنان به تمرکز بر روی کار است که من قبل از من و که منجر شهر ما در برخی از بسیار بی سابقه ای ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن