قاضی کالیفرنیا نشان می دهد استفاده از خصوصی زندانها به زندانیان فضای میان coronavirus بحران

یک قاضی فدرال نظارت بر دادخواهی در مورد درمان کالیفرنیا زندانیان پیشنهاد جمعه که دولت اصلاحات بخش در نظر با اس

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

یک قاضی فدرال نظارت بر دادخواهی در مورد درمان کالیفرنیا زندانیان پیشنهاد جمعه که دولت اصلاحات بخش در نظر با استفاده از زندانهای خصوصی به عنوان "اضافی ممکن است املاک و مستغلات" به گسترش جمعیت در میان coronavirus بیماری همه گیر.

حقوق مدنی وکلا به دنبال اولیه آزادی زندانیان و یا جایگزین مسکن برای محافظت از حدود 50000 زندانیان که شناسایی شده اند به عنوان پزشکی آسیب پذیری است که می تواند آنها را در معرض خطر بیماری شدید یا مرگ اگر آنها COVID-19.

ایالات متحده منطقه قاضی جان Tigar صحبت از طریق یک دادگاه گوشی شنوا و گفت: او می دانست که از تجربه خود را با دادخواهی بیش از مراقبت های پزشکی و ازدحام بیش از حد در زندانها که دولت برای استفاده خصوصی تادیبی امکانات مطابق با کلاه در زندان ایالتی جمعیت. او همچنین اشاره کرد که به دلیل کاهش جمعیت زندان دولت اساسا قطع استفاده از خصوصی correctional facilities.

Tigar اشاره کرد که در حالی که او "نگرانی های زیادی در مورد خصوصی تادیبی امکانات او گفت:" آنها ممکن است اضافی املاک و مستغلات است که "چیزی است که با توجه به ارزش."

تبلیغات

Tigar او گفت می خواهد ورودی از دولت شاکیان و دیگران از جمله اتحادیه های کارگری به نمایندگی از سپاه پاسداران و زندان کارگران است.

با توجه به COVID-19 خطرات Tigar گفت: احزاب در دادخواهی یک "هدف مشترک از ساخت این زندان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است برای زندانیان پزشکی; کارکنان و تادیبی کارکنان مطابق با نیاز به احترام و امنیت عمومی."

Tigar گفت که او نمی خواهد اظهار نظر در یک حرکت توسط وکلای مدافع به دنبال آزادی زندانیان با شش ماه در سمت چپ در جملات خود را تا زمانی که قوانین در یک حرکت به دنبال انتشار کسانی که با 180 روز از چپ به خدمت است که ارسال شده است.

هفتاد و دو سرپرستی و کادر پزشکی در زندان ایالتی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 همراه با 37 زندانیان با توجه به وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی. سه نفر از زندانیان هستند که در بیمارستان بستری خارج از سیستم تادیبی.

تبلیغات

یک وکیل برای تادیبی کارگران گفت: قاضی که حداقل یکی متعلق به بخش خصوصی تسهیلات هنوز در حال استفاده در کالیفرنیا و کارکنان توسط کارکنان دولت است.

آخر هفته گذشته یک قاضی فدرال پانل از جمله Tigar کاهش یافته و حرکت به دنبال آزادی جمعی از زندانیان برای جلوگیری از تلفات مرگبار در داخل زندانها از COVID-19 گفت: آن را فراتر از قدرت خود.

پانل نکرد که وکلای زندانیان می تواند در نهایت برنده یک دادگاه دستور کاهش در دولت 120,000-اهل بیت جمعیت اجازه می دهد تا بیشتر اجتماعی فاصله. قضات در سال 2009 دستور دولت به بیش از 137.5 درصد در نظر گرفته شده و ظرفیت آن زندان است.

این هفته دولت راه اندازی 14 روز در سطح ایالت نرم و مستند در آن زندان در میان coronavirus همه گیر و گفت: خسته زندان پرستاران که اگر آنها دستور داد به کار 16 ساعت در شیفت آنها باید مطابق و یا در صورت تلافی جویانه.

زندانیان در حال تغذیه در سلول های خود را اما هنوز هم با توجه به دسترسی به خدمات ورزش متری عرضه محیط های اغذیه فروشی و تماس های تلفنی در مسکن خود را در گروه اصلاحات بخش روز سه شنبه گفت.

"برای آینده 14 روز" اصلاحات اداره, منشی, رالف دیاز گفت: در تهیه بیانیه "وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از تغییرات در درون ما نهاد اما ما آن را با سلامت و ایمنی کلی از تمام کسانی که زندگی و کار در آنها, و سلامت و ایمنی عمومی در خط مقدم."

سیستم زندان ها که موظف به استفاده از N95 ماسک تنها حدود تایید COVID-19 بيمار است آرام محدودیت و اجازه خواهد داد که زندان کارگران را در خود ماسک و پوشش صورت برای استفاده گسترده تر.

حرکت در آمده و پس از اصلاحات آژانس محدود بازديد و اجرا در درجه حرارت چک از کارکنان و برنامه ریزی اولیه انتشار حدود 3500 زندانیان.

تبلیغات

Tigar قبلا خواسته دولت به گزارش آیا می توان آن را سه برابر نسخه های اولیه آزادی زندانیان آنجا که شش ماه قبل از پایان حکم خود. وی با اشاره به جمعه که دولت تا به حال ساخته شده و تعدادی از استدلال در برابر شش ماه در آستانه تشکیل پرونده. یکی دیگر از جانب ایالات متحده قاضی منطقه کیمبرلی Mueller, تا خواسته دولت برای پاسخ به یک پیشنهاد منظور از سرگیری اعتراف زندانیان به دولت بیمارستان های روانی. دولت تعطیل روانپزشکی پذیرش برای محدود کردن گسترش ویروس.

وکلا با زندان دفتر حقوقی ثبت جدید اورژانس حرکت دو روز پیش به دنبال-دستور دادگاه, زندان, کاهش, آیا از طریق توده منتشر شده استفاده از جایگزین مسکن "خانه حبس الکترونیکی نظارت و پزشکی کردند."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن