جوئل شوماخر, مدیر 'St. elmo's Fire" و " بتمن برای همیشه مرده در 80

بزرگنمایی این تصویر مدیر جوئل شوماخر (مرکز) همراه با آرنولد شوارتزنگر, Alicia Silverstone, Chris o'd

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر جوئل شوماخر (مرکز) همراه با آرنولد شوارتزنگر, Alicia Silverstone, Chris o'donnell و جورج کلونی (چپ به راست) در برتر برای Batman & Robin. مدیر درگذشت دوشنبه در سن 80. هکتور ماتا/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور ماتا/خبرگزاری گتی ایماژ

مدیر جوئل شوماخر درگذشت, صبح روز دوشنبه در شهر نیویورک از سرطان است. شوماخر کارگردانی 80s, ضربه فیلم St. elmo's Fire و دست پسر و همچنین دو فیلم بتمن فیلم حق رای دادن — بتمن برای همیشه لطفا برای و Batman & Robin. او 80 ساله است.

شوماخر آغاز شده مشغول به کار در صنعت مد است. اما به عنوان او شروع به دست آوردن موفقیت او معتاد به مواد مخدر. او گفت WHYY را هوای تازه که در سال 1970 او نیاز به یک تغییر دهید.

"زمانی که من خاموش کردم سخت مواد مخدر در سال 1970 با خودم فکر کردم" من به بازگشت به اصول و من واقعا پیچ زندگی من در اینجا. پس چه می توانم انجام برای ایجاد زندگی بهتر است؟' و من فکر کردم من به دنبال من رویای اصلی به عنوان یک کودک برای تبدیل شدن به یک مدیر فیلم.' "

او با استفاده از خود را در زمینه مد برای شروع به کار به عنوان یک طراح صحنه و لباس در هالیوود و پس از آن او شروع به نوشتن فیلم — از جمله درخشش, خودروو ویز. شوماخر پس از آن به دست آورده موفقیت عظیم با نوشتن و کارگردانی نوجوانان coming-of-age دانلود فیلم St. elmo's Fire و به دنبال آن با وحشت-کمدی پسران از دست رفته.

به عنوان حرفه ای خود را رشد تا بودجه خود را برای فیلم به اوج خود رسید در این دو فیلم بتمن. وجود دارد campiness در آنها با شوماخر بازی کردن جنبه های خاصی از بتمن mythos: the مسخره لباس شاخی جوک خواستار بازگشت به Adam West TV دوران شخصیت وابسته به عشق شهوانی, تنش بین بتمن و شخص وابسته خود را رابین.

"من تا به حال بسیاری از سرگرم کننده با آن. از آنجا که شما همیشه خواسته در صورتی که با آنها من فکر می کردم من به عنوان ممکن است به خوبی آن بازی تا — تا حدودی او گفت:" در هوای تازه ، "و من بیش اغراق آمیز تمام تمایلات جنسی در فیلم بتمن — شما می دانید که مردان و زنان در حال مرتب کردن بر اساس از 'oversteroided' بیماریهای چون فکر می کردم بهتر بود به بازی به آن از سعی به تظاهر آن وجود ندارد."

پس از بتمن فیلم, شوماخر در کار کوچکتر هیجان مانند 8MM و تلفن غرفه و همچنین این نسخه از فیلم The Phantom of The Opera.

شوماخر که آشکارا همجنسگرا شناخته شده بود برای صادق بودن و بی پرده در مورد زندگی خود را — از خود اعتیاد به مواد مخدر, برای بسیاری از برخوردهای جنسی به احساسات خود را در مورد آميزه اي از هنر و پول در هالیوود است.

"افرادی که در کسب و کار فیلم را همان احساسات مردم را در سراسر جهان گفت:" هوای تازه وقتی پرسیده شد که در مورد همجنسگرا ستیزی در هالیوود است. "تفاوت در کسب و کار نشان دادن این است که اگر شما می توانید پول را برای مردم آنها نمی مراقبت از آنچه شما انجام است. "



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب