'عیسی تفرقه': یک کشیش پیام به مسیحیان سفید

بزرگنمایی این تصویر لنی دانکن در ماه مه سال 2019 در شهر نیویورک کلیسایی مجمع کلیسای انجیلی لوتری در

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

لنی دانکن در ماه مه سال 2019 در شهر نیویورک کلیسایی مجمع کلیسای انجیلی لوتری در امریکا است. حسن نیت ارائه میدهد از لنی دانکن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از لنی دانکن

بیش از 90 درصد از ایالات متحده کلیساها بسته بودند در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما از اواسط ماه مارس عمدتا سفید و رهبران مذهبی را تحت فشار قرار دادند برای پر کردن خود را pews دوباره تحت پیگرد فرمانداران بیش از ممنوعیت اجتماعات بزرگ و پیوستن به "بازگشایی" تظاهرات در دولت capitols. رئیس جمهور تهمت و تهدید به نادیده گرفتن فرمانداران که اجازه نمی دهد "ضروری بعد از ایمان به باز کردن در حال حاضر" پرواز در صورت از سیاه و سفید شبان اصرار احتیاط; آفریقایی و میر ناشی از COVID-19 تقریبا دو بار به عنوان بالا به عنوان انتظار می رود بر اساس سهم خود را از جمعیت.

Rev. لنی دانکن یک واعظ در کلیسای انجیلی لوتری در امریکا (ELCA) یکی از کشور whitest فرقه های مسیحی. به عنوان در سراسر کشور تظاهرات مجبور سفید آمریکایی برای بحث در مورد نژاد دانکن دیرین وکالت در داخل کلیسا تبدیل شده است و از همه بیشتر مرتبط است.

قبلا زندانی و بی خانمان دانکن بود جذب ELCA استقبال از پیام فضل. اما او معتقد است که ELCA و گسترده تر اصلی جامعه مسیحی — شکست خورده است و برای پاسخ به تماس به مبارزه برای عدالت نژادی و آدرس کلیسا ذاتی سفید برتری. (Slaveholders توجیه برده داری با آیات کتاب مقدس. کو کلاکس کلان در صحنه راهپیمایی با آگهی ها گفت: "یک خدا / یک کشور / یک پرچم." تفکیک مدارس مسیحی رونق تحت پوشش آزادی مذهبی.)

در کتاب عزیز کلیسا: نامه ای عاشقانه از یک واعظ به Whitest فرقه در آمریکا دانکن می نویسد: "عیسی Trayvon Martin مسلح تنها با یک کیسه بولینگ و یک چای سرد در برابر کل جهان که جای او را آویزان از یک درخت از او را دوست دارم. تا زمانی که ما این را ما از دست داده است."

من به صحبت دانکن در مورد کتاب خود را "شیطانی" نیروی سفید برتری و نقش کلیسا در جامعه و در طول زمان از اجتماعی فاصله ناآرامی های اجتماعی و مذهبی کاهش است.

مکالمه ما ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.


وجود یک جنبش رو به رشد در میان سفید انجیلی رهبران مذهبی برای برگزاری فرد خدمات دوباره و رئیس جمهور حمایت کرده است این تماس به بازگشایی شده است. افکار خود را بر این با توجه به نحوه COVID-19 ویران کرده جوامع از رنگ ؟

ما نباید تعجب کرد که مسیحیت است که حاضر به قربانی کردن سیاه و سفید و قهوه ای بدن به علت شخصی خود را نجات و ارتباط با عیسی مسیح است. شده است که بخشی از تاریخ کلیسای آمریکایی را تجربه کنند. البته آنها در حال حاضر به فدا کردن سیاه و سفید و قهوه ای بدن برای شنیدن کامل بویژه سرود. البته آنها در حال حاضر به فدا کردن جوامع ما برای tithes و ارائه شده است. البته آنها در حال حاضر به قربانی کردن مردم من با و تماس که میهن پرستی. و برخی از آنها حتی رفتن یک گام بیشتر و تماس با آن کتاب مقدس است.

این شبان باید کاملا تراز وسط قرار دارد خود را با امپراتوری نقطه مقابل انجیل عیسی مسیح است. و آن را بیشتر سوخت با برتری. به عنوان به زودی به عنوان آنها شنیده ام که جوامع خود بودند نه رفتن به تحمل فشار از این همه گیر و سپس آنها اهمیتی نمی کنه. قبل از این بیماری همه گیر بسیاری از ما شده اند فوق العاده آگاه از این راه است که ما سیستم مراقبت های بهداشتی است که یک فاجعه برای جوامع است. ما در حال حاضر شده است تماس, چگونه سفید مسیحیان انجیلی اند و نه دوست و همسایه خود را و یا در مورد مراقبت علت نژادی عدالت در این کشور است.

کتاب خود را عزیز کلیسا منتشر شد تقریبا یک سال پیش از امروز. چه پاسخ شده بود ؟

این کتاب تا به حال قابل تشخیص تاثیر بر فرقه به عنوان یک کل. شده اند وجود دارد تغییرات. یکی از چیزهایی که من در مورد بحث در این کتاب است [نماد ظهور] — نقاشی سیاهی که همیشه در تاریکی همیشه به عنوان شر و بد بیشتر دور از نور خدا و همه این نوع از زبان استفاده می کنیم در ما عبادت است. شده است وجود دارد یک حرکت در اطراف شبان نیست و با پوشیدن لباس سفید است که احمقانه ترین چیزی است که واقعا طنین انداز با مردم مانند من یک فرد سفید, پوشیدن لباس سفید با یک هود.

من باور دارم که کلیسای انجیلی لوتری در امریکا می خواهد بهتر شود. آنها فقط نمی دانند که چگونه. یکی از چیزهایی که ما اغلب با دست کم گرفتن قدرت از سفید برتری است که افرادی که بدحال از آن اغلب نمی دانند که آنها با آن آلوده. آنها نمی توانند تشخیص قفس در اطراف من به عنوان یک سیاه عجیب و غریب فرد در این کشور است و آنها را نمی توانید ببینید طلاکاری یکی در اطراف خود است. به همین دلیل در این کتاب من تشخیص داده و آن را به عنوان چیزی است که شیطانی و آخرتی به دلیل راه آن به نظر می رسد که شرارت و هوش بالا و فراتر از برخی از مناسب احمق. رئیس جمهور ما راحت احمق برای برتری.

شما گفت: افرادی که بدحال از سفید برتری اغلب نمی دانند که آنها با آن آلوده. حتی اگر سفید شبان در حال نادیده گرفتن تاثیر COVID-19 روز مردم از رنگ سفید آمریکایی ها تشکیل می دهند تقریبا نیمی از COVID-19 مرگ و میر.

که حیله گری چیز در مورد سفید برتری است که نه تنها آن را همیشه پیدا کردن قربانی, اما آن را همیشه می یابد کسی که انجام بدتر از شما. و آن را ایجاد یک روایت آمریکایی سفید اسیب ناپذیری به آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان. ما همیشه قادر به آب و این طوفان به دلیل امریکا بسیار استثنایی و در آن شهر بر روی تپه ای آن را پر برکت و مقرر شده توسط خدا. همه که bulls***. حقیقت این است که ما حاضر به تعامل در جامعه جهانی به عنوان یک کشور و کلیساهای ما حاضر به تعامل با جوامع محلی در مورد مسائل است که عیسی در واقع در مورد مراقبت. اگر کلیسای مسیحی در قرن 21 نمی کند از بین بردن سفید برتری دارد و می خواهد مسیحی شاهد در 50 سال در این کشور است. هر کلیسا خواهد شد.

"ما همه در این با هم" تبدیل به یک کلیشه عبارت در طول همه گیر و در میان مسیحیان وجود دارد مشابه میل به وحدت است. مقاله اخیر به نام "کلیسا اجازه ندهید Coronavirus تقسیم شما" مسیحیان را تشویق می کند که اختلاف نظر در مورد ماسک و اجتماعی فاصله به قاضی یکی دیگر. اما در کتاب خود شما نوشتن که عیسی تفرقه.

وجود دارد بسیاری از خریداران*** * * * در نام وحدت مسیحی که در آن مردم را کنار بگذارند دستور کار خدا را با نام مسیحی مهربان. مسیحی مهربان و خوب بودن یک محصول از سفیدی و آن را فقط به عنوان کشنده به عنوان هر یک از دیگر مظاهر سفید برتری.

ترین و مهربان عمل در حال حاضر است عمدی اجتماعی فاصله. که آنچه عیسی می گفتن ما را به انجام اگر ما جمع آوری شد. عیسی یک مرد از رنگ که کشته شد با اجرای قانون و دولت-تحریم خشونت برای قیام در برابر امپراتوری روم. که متوسط کشیش در امریکا است. متوسط کشیش در امریکا placates به آرامش می کند و هیچ چیز برای مبتلا هنگامی که ما در واقع به نام پریشان آرامش و آسایش مبتلا.

آنچه باید نقش کلیسا بود — به طور خاص بسیار سفید فرقه مانند ELCA — در پرداختن به کشتار سیاه آمریکایی توسط پلیس ؟

آخرین به روز زن و شوهر شده اند فوق العاده حادثه برای آمریکایی های سیاه و سفید. من صرف بیشتر از گذشته 72 ساعت در باغ کاشت گل گوش دادن به سرودهای و سرشار به اشک. چون من خسته از عیسی به معنای واقعی کلمه گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" در خیابان های آمریکا در حالی که هر کس در نوبت خود را بر روی او.

سفید فرقه نیاز به نشان می دهد تا به اشتراک گذاری ثروت خود را و اجازه دهید مردم از رنگ و خیابان فعالان منجر شود. آنها نیاز به اتصال به رهبران بر روی زمین بریزید و تمام منابع خود را به قید وثیقه بودجه و ارائه مواد غذایی و آب است. کلیسای دهکدهای از دست داد جای ما در جامعه و با توجه به ما فرصت را به رهبران. اما ما می تواند کشیش به انقلاب است. ما می تواند ارائه مراقبت معنوی و آسایش برای کسانی که در حال رفتن به تغییر در این کشور و که من واقعا معتقدم که فرستاده شده توسط خدا. ما می توانیم نشان می دهد تا به عنوان سفید کلیسا برای خدمت به این مردم و جهنم از راه خود را.

داده مسیحیت نقش مهمی در فعال کردن سفید برتری در این کشور چه اقداماتی می تواند کلیسا را از رفتن به جلو به بهبود آن حرام است ؟

مسیحیت آمریکایی نیاز به احیای. منظورم این است که آن را بیشتر به یک whitewashed آرامگاه با روح مسیحیت فراموش نشدنی ما کلیساها. این گروه از افراد که با هم و می خواهم به فکر می کنم در مورد چگونه آنها استفاده می شود به پایین امپراتوری با قدرت خدا و مطمئن شوید که به حاشیه رانده شده هستند و متمرکز ارائه رستگاری و رحمت و فضل است. ما داستان از افرادی که به انجام آن چیزهایی است اما ما به سختی تا کنون انجام آنها را خودمان کنه.

ما باید اذعان کرد که بخش زیادی از آمریکایی های مسیحی جهان هرگز متعهد به وظیفه از بین بردن سفید برتری. بقیه از ما باید برای شروع این کار با و یا بدون آنها به این دلیل که کل جمهوری است که در خط. و فراتر از جمهوری شاید جهان و خودمان است. کلیسای معنوی بدن فراتر از زمان و فضا که به طول انجامید 2000 سال است و تماشا ظهور و سقوط امپراتوری. ما زنده خواهد ماند این امپراتوری. و ما باید پاسخگوی اقدامات ما در زمان آن را به عنوان سقوط کرد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب