ژاپن دانشمند بسیار بدبین' بازی های المپیک برود در سال آینده

توکیو - یک استاد بیماری های عفونی می گوید او "بسیار بدبینانه" به تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک می تواند با

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

توکیو - یک استاد بیماری های عفونی می گوید او "بسیار بدبینانه" به تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک می تواند باز در 15 ماه.

"صادقانه به شما بگویم من نمی فکر می کنم در بازی های المپیک است که به احتمال زیاد برگزار می شود, در سال آینده" Kentaro ایواتا استاد بیماری های عفونی و کوبه دانشگاه گفت: صحبت کردن در زبان انگلیسی در یک تلفنی. "برگزاری بازی های المپیک دو شرایط; یکی از کنترل COVID-19 در ژاپن و کنترل COVID-19 در همه جا."

Toshiro Muto مدیر عامل شرکت توکیو المپیک کمیته سازماندهی ابراز مشابه رزرو 10 روز پیش. پس از کمیته برگزاری و کمیته بین المللی المپیک باید گفت وجود "طرح ب" غیر از کار برای بازی های المپیک باز در جولای 23, 2021.

"من بسیار بدبینانه در مورد برگزاری بازی های المپیک تابستان آینده مگر اینکه شما در برگزاری بازی های المپیک در یک کاملا متفاوت با ساختار جمله هیچ مخاطبان و یا بسیار محدود مشارکت" Iwata گفت: صحبت کردن در یک فروم مرتب توسط خبرنگاران خارجی' Club ژاپن در توکیو.

"شما باید به دعوت بسیاری از ورزشکاران از بسیاری از مکان هایی است که بسیار سازگار با این COVID-19 عفونت است که باعث یک بیماری همه گیر. ژاپن ممکن است قادر به کنترل این بیماری در تابستان آینده. و من آرزو می کنم ما می تواند. اما من فکر نمی کنم که اتفاق می افتد در همه جا بر روی زمین است."

ژاپن در امان ماند در طول مرحله اولیه از شیوع کروناویروس. اما موارد در حال حاضر خونتان به خصوص در توکیو و دیگر شهرهای بزرگ از روز شنبه وجود دارد در مورد 12,000 شناسایی عفونت در ژاپن و حدود 250 مرگ و میر.

بازی های المپیک قرعه کشی 11,000 ورزشکاران با 4,400 پارالمپیک نیز حضور با کارکنان. ورزشکاران به ماندن در یک آلاینده مجتمع مسکونی در توکیو خلیج المپیک قرعه کشی هزاران نفر از بازدید کنندگان خارجی و بستگی مسافرت هوایی و صدها نفر از هتل ها.

ژاپن به طور رسمی هزینه های $12.6 میلیارد یا سازماندهی بازی های المپیک اگر چه دولت تفتیش قرار داده و این رقم دو برابر آن است. محلی تخمین می گویند به تعویق خواهد هزینه بین $2 میلیارد و 6 میلیارد دلار با دولت چیدن تقریبا تمام صورتحساب.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن