"این در مورد زمان': خانه تاریخی تصویب لایحه مجازات یک جرم فدرال

بزرگنمایی این تصویر تشکر. بابی راش D-Ill., در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در مورد امت تا Antilync

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. بابی راش D-Ill., در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در مورد امت تا Antilynching عمل در روز چهارشنبه در کاپیتول هیل. او در کنار یک عکس از امت تا 14 ساله آمریکایی آفریقایی تبار بود که بدون محاکمه اعدام در می سی سی پی در 1950s. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

با هواداران خواستار آن شد بیش از 100 سال در ساخت خانه نمایندگان اکثریت به تصویب قانون در روز چهارشنبه است که باعث می شود مجازات فدرال جرم و جنایت نفرت برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده است.

این امت تا Antilynching قانون تصویب شد در رای 410-4. تنها چهار نفر از نمایندگان جمهوری خواه علیه آن رای دادند.

طرفداران می گویند وجود داشته است بیش از 200 تلاش برای تصویب این قانون در گذشته و آخرین تلاش شده است در این نسخهها کار برای نزدیک به دو سال است.

"این عمل آمریکا تروریسم را به رد," ایلینوی از حزب دموکرات بابی راش که با حمایت این قانون نزدیک به دو سال پیش NPR گفت. و "در حال حاضر آن را در حال رد. آن را هرگز خیلی دیر شده برای رد شر و این مجازات یک آمریکایی است بد است."

حامیان می گویند در حالی که وجود دارد هیچ به تازگی ثبت شده lynchings خانه لایحه مهم باقی می ماند.

این قانون به نام برای 14 سال شیکاگو, نوجوان که بدون محاکمه اعدام شد در 1950s در طول سفر برای دیدن بستگان نزدیک مونرو از دست ندهید. بدن او بهبود از Tallahatchie رودخانه.

کالیفرنیا دموکراتیک تشکر. کارن باس, شرکت حامی از خانه بیل می گوید: اگر چه قانون لمس در یک دوره دشوار در تاریخ ایالات متحده آن را نیز می ایستد به عنوان یک یادآوری از جنایات نفرت که امروز ادامه دارد.

برای مثال او اشاره کرد که یک سی سی پی یادبود در تا افتخار است تخریب شده است چند بار. در سال گذشته دوربین های نصب شده و یادبود پوشش داده شد در شیشه های ضد گلوله برای جلوگیری از تلاش های جدید از خرابکاری.

"حتی امروز شما شنیدن اخبار nooses که چپ در دانشگاه کارگر در اتاق قفل به تهدید و ارعاب آمریکایی های آفریقایی تبار — باطل یادآوری است که گذشته است که هرگز دور" باس گفت:.

مظنونان حمله به دانشگاه کابل تگزاس, توماس Massie کنتاکی و تد Yoho از فلوریدا و اتاق تنهاست مستقل جاستین Jalbi میشیگان علیه آن رای دادند.

یک میراث دردناک

ایالات متحده را دیدم بیش از 4000 مورد از مجازات بین اواخر 1800s و 1960 با توجه به مونتگمری, Ala.,-بر اساس غیر انتفاعی در برابر عدالت ابتکار. بسیاری از این موارد درگیر مردان سیاه و سفید.

"ما اغلب تنها به بحث در مورد تنها شکوه بخش از تاریخ ما است و آن را دشوار است برای ما به شنیدن برخی از زشت قطعات" باس, the co-sponsor گفت. "اما مهم این است که ما را بشنوند و درک تاریخ ما را در کامل است."

با عجله گفت: او برای اولین بار در زمینه این قانون در ماه ژوئن سال 2018 پس از شنیدن از کشیش جسی جکسون که خواسته این نماینده مجلس اگر او می دانست که مجازات نبود یک جرم فدرال. راش گفت: "نمی.

اما عجله می گوید سفر خود به حمایت این قانون احتمالا آغاز شده و قبل از آن است.

به عنوان یک کودک با عجله گفت: مادر او نشسته او چهار خواهر و برادر در اطراف یک جدول در شیکاگو صفحه اصلی به اشتراک گذاری تصاویر از امت تا. جت مجله به چاپ گرافیک عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط نوجوان و مادر تا بدن در یک تابوت برای نشان دادن میراث دردناک از مجازات.

"که قساوت شده است واقعا چیزی است که من می بخشی که من هستم" عجله گفت: در یک مبارزه نرم-صدای گفتاری او تارهای صوتی که قبلا آسیب دیده به عنوان یک نتیجه از یک بیماری است. "امت تیل که در تابوت راه اندازی جنبش حقوق مدنی در امریکا است."

راش مادر به او گفت که کودکان تا داستان بود چرا که آنها به سمت چپ خود را در ایالت جورجیا و به شیکاگو نقل مکان کرد به جای.

یک مسیر رو به جلو

سنا تصویب مشابه ضد مجازات قانون به رهبری حزب دموکرات کالیفرنیا کامالا هریس برای اولین بار در دسامبر سال 2018 است. اما این قانون شکست خورده برای به دست آوردن کشش در زمان پایان جلسه قانونی است که در سال.

بنابراین در فوریه. 2019, Harris, معرفی و حاصل گذشت دوباره برای او ضد مجازات لایحه جدید قانونی ، اما از آنجا که مجلس لایحه ای با عنوان متفاوت در حال حاضر در مجلس سنا باید عجله را اندازه گیری به منظور ارسال آن به رئیس جمهور میز.

هریس تمجید اخبار از خانه گذشت در روز چهارشنبه.

"آن زمان که کنگره ایالات متحده این موضوع را تا" هریس گفت: NPR یک روز قبل از رای گیری. "این نشان دهنده هزاران نفر از زندگی است که به موضوع خشونت شدید و فعالیت های جنایی در گفت — در نهایت — که این یک جرم است که متعهد شده بود در برابر کسانی که مردمی و هرگز نباید تکرار شود. پس از آن یکی از مهم ترین قطعه از قوانین است که ما همیشه می تواند آدرس."

قانونگذاران باید گفت: آنها امیدوار بودند که مجلس سنا می تواند خانه اندازه گیری طول روزهای پایانی ماه تاریخ سیاه اما آن باقی مانده است دیده می شود. سنا بازده پنج شنبه پس از یک 1 روز زنگ تفریح برای حزب خلوت.

اما قانونگذاران باقی می ماند امیدوار سنا می تواند با تصویب مجلس و اندازه گیری در آینده نزدیک و ارسال آن به رئیس جمهور تهمت میز.

"من بسیار افتخار می کنم که به من کمک کرده مذاکره آن و من سپاسگزار برای رهبری و اعضای خانه که بخشی از آن را. این واقعا تاریخی" نیوجرسی دموکراتیک بهداشت ، Cory Booker که co-حمایت سنا اندازه گیری با Harris, NPR گفت.

از نظر زمان بندی بوکر گفت: "ماه تاریخ سیاه آن بوده است بیش از حد طولانی و زمان برای انجام حق همیشه حق است."

روز چهارشنبه یک مقام کاخ سفید گفت: NPR که مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به ثبت نام در آن است.

NPR فرانکو Ordoñez کمک به این گزارش



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب