ایتالیا تلاش می کند حاوی ویروس به عنوان همسایه از ترس گسترش آن

کدگنو ایتالیا - پلیس سرنشین دار پست های بازرسی در اطراف قرنطینه شهرها در ایتالیا شمالی روز دوشنبه به مقامات به

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398

کدگنو ایتالیا - پلیس سرنشین دار پست های بازرسی در اطراف قرنطینه شهرها در ایتالیا شمالی روز دوشنبه به مقامات به دنبال شامل موارد COVID-19 ویروس را ساخته اند که ایتالیا نقطه کانونی از شیوع این بیماری در اروپا و ترس از آن مرزی گسترش یافته است.

حداقل 190 نفر در ایتالیا شمالی آزمایش مثبت برای این ویروس و چهار نفر کشته شده اند از جمله 84-ماه-پیر مردی که یک شبه در برگامو, لمباردی منطقه ای دولت گزارش شده است.

اما مقامات هنوز مشخص نیست منشاء سرایت که از دوشنبه تا به حال به بیش از یک و نیم دوجین مناطق و باعث اتریش به طور موقت متوقف ترافیک راه آهن در سراسر مرز خود را با ایتالیا.

"این تحولات سریع بیش از آخر هفته نشان داده اند که چگونه به سرعت این وضعیت می تواند تغییر" اتحادیه اروپا و کمیسیون بهداشت و درمان استلا Kyriakides گفت: در بروکسل. "ما نیاز به این وضعیت البته بسیار جدی اما ما نباید در را به وحشت و حتی از همه مهمتر به دروغ."

ایتالیا همسایه اسلوونی و کرواسی که مقصد محبوب برای گردشگران و که خود شهروندان اغلب سفر به ایتالیا و برگزاری شد بحران جلسات دوشنبه, اگر چه نه گزارش هر گونه موارد است. کرواسی اعلام کرد این امر نظارت بر هر گونه مسافران که از ایتالیا از جمله کرواتی کودکان از بازگشت از سفر.

رومانیایی نخست وزیر لودویک اوربان گفت: هر کسی وارد رومانی از هر منطقه ای که در آن ویروس گزارش شده بود خواهد بود قرنطینه برای 14 روز اما رسانه های محلی گزارش داد که ورود مسافران تنها خواسته بودن به پر کردن یک فرم.

در حالی که مقامات ایتالیایی اعلام لغو مسابقات فوتبال و مدارس بسته نمایش های تئاتر و حتی ونیز مشهور کارناوال آنها نیز به دنبال آرام کردن ترس با اشاره به ویروس' پایین مرگ و میر در مقایسه با آنفلوانزای فصلی. این چهار نفر که فوت شد و تمام افراد مسن و دو نفر از آنها تا به حال دیگر بیماری های جدی.

صحبت کردن در دولتی RAI, اخبار virologist Ilaria Capua از دانشگاه فلوریدا اشاره کرد که ایتالیا با تعداد بالایی از موارد با توجه به این واقعیت است که ایتالیا شد "به طور فعال به دنبال آنها." بیش از 3000 نفر آزمایش شده برای این ویروس در بسیاری از آنها تا به حال تماس مستقیم با افراد آلوده.

"این احتمال وجود دارد که بیشتر ما نگاه بیشتر ما را پیدا خواهد کرد" Capua گفت. اما او تاکید کرد که در اکثر موارد به احتمال زیاد حتی نمی نیاز به یک پزشک مراجعه کنید و ایتالیا با تعداد "بسیار شبیه به آنچه که ما می بینیم در بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی است."

ایتالیا, اما, نبود, شانس گرفتن و به طور موثر به مهر و موم کردن یک دوجین از شهرهای شمال ایتالیا که در آن بیش از 100 مورد یافت شد. روز دوشنبه پلیس با پوشیدن ماسک صورت سرنشین دار پست های بازرسی در امتداد جاده به کدگنو جنوب شرقی میلان که در آن بیمار برای اولین بار به تست مثبت برای این ویروس در بیمارستان بستری شد هفته گذشته است.

ساکنان پوشیدن ماسک و دستکش صف در کدگنو را در سوپر مارکت به انبار کردن مواد غذایی تنها برای پیدا کردن بازار هنوز بسته بود به دستور شهردار.

ترس گسترش به لمباردی پایتخت, میلان, ایتالیا مالی توپی که در فینال دو باند نشان می دهد از هفته مد میلان برنامه ریزی شده برای روز شنبه لغو شد. در حالی که بسیاری از خانه های مد برگزار می شود را نشان می دهد به طور معمول پنج شنبه, Giorgio Armani و Laura Biagiotti ارائه مجموعه های خود را در پشت درهای بسته جریان زندگی می کنند برای مد ،

روز دوشنبه در منطقه لومباردی گزارش مرگ چهارمین قربانی و که آن را تا به حال ثبت شده 38 بیشتر موارد فراتر از 152 گزارش در سراسر کشور اواخر یکشنبه آوردن ایتالیا در مجموع به حداقل 190.

ایتالیا, معاون وزیر بهداشت, Pier Paolo جراحی گفت: این کشور با توسل به ایتالیایی' مدنی "حس" به رعایت مهار اقدامات برای دو هفته که شمال قرنطینه تحمیل شده.

نصب موارد تعجب برتر جوزپه کونته داده شده ایتالیا تا به حال اعمال اقدامات سختگیرانه تر از هر کشور دیگر اروپایی پس از اولین موارد گزارش شده در چین. ایتالیا در Jan. 31 منع پرواز به و از چین و تایوان و هنگ کنگ و ماکائو شروع غربالگری تمام ورود مسافران در فرودگاه و اعلام وضعیت اضطراری برای آزاد کردن بودجه برای مهار اقدامات است.

تا هفته گذشته ایتالیا تنها تا به حال ثبت نام سه نفر که تست مثبت برای این ویروس دو نفر از آنها زن و شوهر چینی بازدید از ووهان. آنها شده اند و دوره نقاهت را در رم بیماری های عفونی بیمارستان.

اتحادیه اروپا و سلامت کمیته امنیت بود در جلسه روز دوشنبه به بورس از تحولات به ویژه در ایتالیا. یک تیم مشترک از سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نیز به ایتالیا.

"آن زمان باور نکردنی. کمتر از دو ماه پیش coronavirus بود کاملا برای ما ناشناخته است. چند هفته گذشته نشان داده که چقدر به سرعت یک ویروس جدید قوطی سراسر جهان گسترش یافته و باعث گسترده ترس و اختلال" که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک کنفرانس خبری در استکهلم از طریق یک لینک ویدئو.

او گفته بود که به خصوص در مورد موارد در ایتالیا کره جنوبی و ایران که در آن مرگ و میر آمار 50 در شهر قم در روز دوشنبه.

در میان برخی از نابود و گزارش های غلط در ارتباط با مهاجران به این بیماری به ویژه در ایتالیا, اتحادیه اروپا, بحران, مدیریت کمیسر Janez Lenarcic گفت: "این امر می تواند بسیار تاسف اگر این وضعیت سیاسی خواهد بود."

زمانی که کشورها اقدام او گفت: "اقدامات باید اول بر اساس معتبر ارزیابی ریسک و شواهد علمی. دوم اقدامات باید متناسب و سوم آنها باید در هماهنگی با دیگران است. ما باید به عنوان یک اتحادیه در اینجا نه به صورت جداگانه."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

Lenarcic گفت که قوانین حاکم بر اروپا و شنگن پاسپورت سفر منطقه اجازه می دهد برای مرز تعطیلی در موارد عمومی نگرانی های امنیتی اما او گفت که تنها عضو سازمان ملل می تواند تصمیم بگیرد که آیا به معرفی کنترل مرز.

___

Winfield گزارش از رم. Lorne طبخ کمک از بروکسل, Jovana Gec کمک از بلگراد صربستان و وادیم Ghirda از بخارست, رومانی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن