ایتالیا قصد دارد به بلند کردن برخی از Coronavirus محدودیت های مسافرتی در اوایل ماه آینده

بزرگنمایی این تصویر عبور و مرور در ماسک صورت با تصویب یک نقاشی دیواری در ناپل به تصویر می کشد این شه

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

عبور و مرور در ماسک صورت با تصویب یک نقاشی دیواری در ناپل به تصویر می کشد این شهر را حامی سنت Gennaro در صورت بیش از حد. ایتالیا تنظیم یک جدول زمانی برای بلند کردن آن سخت coronavirus محدودیت های مسافرتی و پس از آن شیوع ضعف مراکز پزشکی در سراسر کشور در اوایل این سال است. کارلو هرمان/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارلو هرمان/خبرگزاری گتی ایماژ

ایتالیا گرفته شده است یکی دیگر از گام عمده در پیدایش آن از یکی از دقیقترین coronavirus مستندات. در حکم صادر شده در اوایل روز شنبه, دولت ایتالیا گذاشته آن جدول زمانی برای لغو محدودیت های داخلی و خارجی سفر می کند.

بیا جمعه مردم خواهد شد و اجازه حرکت آزادانه در منطقه خود را دارند و در ژوئن 3, مقامات انتظار برای آسانسور خود پتو ممنوعیت سفر به و از کشور است. این تصمیم که به دنبال یک جلسه نخست وزیر کابینه جمعه باز می شود درب به بازدید کنندگان خارجی و گردشگران که بسته شده پس از اجرای دقیق محدودیت های مسافرتی در اواسط ماه مارس در ارتفاع کشور ناامید نبرد با کوروناویروس.

ایتالیا بیش از 31,600 مردم به این ویروس با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز — سوم-بالاترین مرگ و میر در جهان پس از ایالات متحده و انگلستان است. در آشکار اوج شیوع آن در این کشور سخت ترین ضربه شهرستانها — مانند برگامو در شمال — خود را دیدم مراکز پزشکی ضعف و محلی خود مقالات پف کرده با اگهی بخش است که توسعه یافته برای صفحات.

اما به تازگی این کشور تا به حال دلیلی برای امید. ایتالیا گزارش کرده است یک کاهش عمومی در آن شمارش جدید مورد تأیید هر روز بیش از گذشته چند هفته از مجموع شماره در هزار به کسانی که در صدها.

مقامات شروع به کاهش مستند اقدامات در اوایل این ماه زمانی که پارک ها و کارخانه ها اجازه داده شد به بازگشایی و میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور از بازگشت به کار. در روز دوشنبه, لیست کسب و کارهای مجاز به بازگشایی گسترش قابل ملاحظه ای با مغازه ها و رستوران ها شامل.

واتیکان همچنین انتظار برای بازگشایی درهای خود را به عموم دوشنبه برای توده با بازدید کنندگان انتظار می رود به درجه حرارت خود را چک قبل از آنها اعتراف کرد.

در جای دیگر در اروپا و مقامات eyeing بازگشایی برنامه های خود را. فقط در سراسر دریای ایونی یونان باز کرد تا سواحل شنبه برای بازدید کنندگان که نیاز به رعایت اجتماعی فاصله — در حالی که انگلستان که پیشی ایتالیا با مرگبارترین شیوع در اروپا در اوایل این ماه گذاشته است برنامه های خود را برای مرحله بعد از آن coronavirus پاسخ.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب