اسرائیل و فلسطینی ها در صورت اعمال محدودیت های جدید در میان ویروس افزایش

تل آویو اسرائیل - اسرائیل روز یکشنبه گفت که در آن دستور داده است تا هزاران نفر از مردم به قرنطینه پس از ستیز ن

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

تل آویو اسرائیل - اسرائیل روز یکشنبه گفت که در آن دستور داده است تا هزاران نفر از مردم به قرنطینه پس از ستیز نظارت تلفن برنامه از سر گرفته شد در حالی که فلسطینی ها در کرانه بازگشت به زندگی تحت مستند در میان خروش در coronavirus موارد در هر دو زمینه.

اسرائیل وزارت بهداشت گفت: "بسیاری از" پیام های فرستاده شده بود به اسرائیلی ها پس از تمدید دخالت شین بت داخلی آژانس امنیت. این روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" گزارش داد که بیش از 30000 نفر اطلاع داده شد که آنها باید وارد قرنطینه از روز پنج شنبه.

فقط هفته پیش هم اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه غربی به نظر میرسد که موجود شیوع بیماری پس از اعمال اقدامات سختگیرانه در اوایل در طول یک موج اول از عفونت. اما پس از گزارش فقط تعداد انگشت شماری از موارد جدید در روز در اوایل ماه مه در هر دو زمینه تجربه ثابت سربازان ارتش در موارد زیر کاهش محدودیت.

"ما در ارتفاع های جدید تاج توهین آمیز است. این است که بسیار قوی شیوع است که در حال رشد و گسترش در جهان و همچنین در اینجا" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که کابینه خود را.

"ما در یک وضعیت اضطراری" او گفت:, و اضافه کرد که اسرائیل نیاز به بیشتر سرکوب برای مهار ویروس.

اسرائیل در حال حاضر گزارش حدود 1000 نفر در روز بالاتر از اوج خود در طول موج قبلی. اواخر یکشنبه مجلس را coronavirus کمیته رای به اعمال محدودیت های جدید محدود کردن تجمعات در کافه ها و کنیسه و تابع سالن به 50 نفر است. محدودیت های اضافی انتظار می رود در روزهای آینده. آن است که نیاز به شهروندان پوشیدن ماسک و خواست دقیق تر اجتماعی فاصله.

با آن تماس ردیابی دستگاه در تلاش برای نگه دارید تا با نصب caseload اسرائیل هفته گذشته مستقر شین بت خود را به استفاده از تلفن پیچیده فن آوری نظارت برای پیگیری اسرائیلی که در تماس با افراد آلوده و سپس آنها را به اطلاع که آنها باید وارد صفحه اصلی شده است. این اندازه گیری به طور معمول استفاده می شود برای نظارت بر مشکوک فلسطینی اعلام کرد.

ستیز تاکتیک استفاده شد که شیوع اول ظهور در اوایل سال جاری و زمانی که حقوق مدنی گروه به چالش کشیده و آن را در کشور دادگاه عالی, دادگاه تهدید به توقف استفاده از آن, مگر اینکه آن را در زیر قرار داده مقننه نظارت است. اسرائیل کنست است پس از انجام دو بار استفاده موقت قانون اخیرا چهارشنبه.

در حالی که مقامات باید در دفاع از این عمل به عنوان یک زندگی-صرفه جویی در اندازه گیری های حقوق مدنی حمله کردند و آن را به عنوان حمله به حقوق و حریم خصوصی.

رسانه های اسرائیل گزارش داد که هزاران نفر دستور داد به خانه قرنطینه بسیاری از اسرائیلی ها شکایت کرده بود که به دروغ شناخته شده به عنوان در معرض خطر است و یک خط برای آنها را به تجدید نظر در عملکرد نه. دولت گفت که در تلاش برای حل مشکل.

اسرائیل به نظر میرسد که قرار دادن همه گیر در پشت آن در ماه مه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با افتخار اسرائیلی ها اصرار به بیرون رفتن و گرفتن یک قهوه یا آبجو و "سرگرم کننده است." منتقدان را متهم به اسرائیل اجازه دهید آن گارد بازگشایی بیش از حد به سرعت و موفق به سرمایه گذاری در آن به دست آورد زمان برای بهبود آن تماس ردیابی قابلیت رقابت با موج دوم.

نتانیاهو که تا حد زیادی دیده می شود به عنوان داشتن توانست به راحتی به کار گرفته شده در موج اول رنج می برد در نظر سنجی های افکار عمومی بیشتر شده است.

پس از شروع شیوع اسرائیل دیده می شود بیش از 29,000 موارد و 330 مرگ و میر. بیش از 17 ، 000 نفر بهبود یافته اند.

در کرانه ساکنان دستور داده شده است از جمعه به در خانه باقی می ماند مگر اینکه آنها نیاز به خرید مواد غذایی و یا دارو. جنبش بین شهرستانها و شهرهای کوچک است که به شدت محدود شده است. این مستند که انتظار می رود به پنج روز گذشته.

روز یکشنبه محمود عباس با تمدید وضعیت اضطراری در خاک برای 30 روز یک اندازه گیری است که اجازه می دهد تا مقامات به اعمال اضافی ویروس محدودیت از جمله گسترش قفل فراز ممنوعیت جنبش بین شهرستانها و استقرار نیروهای امنیتی.

مقامات فلسطینی می ترسند که اگر شیوع مارپیچی خارج از کنترل آن می تواند پایمال کردن آن زیر منابع سیستم مراقبت های بهداشتی.

در دو هفته گذشته فلسطینی ها مقامات بهداشتی گزارش داده اند بیش از 1700 تایید coronavirus موارد در بانک غرب شهر الخلیل و صدها نفر دیگر در بیت لحم و نابلس.

بانک غرب گزارش شده تقریبا 4000 موارد پس از وقوع آغاز شد. بیست فوت کرده اند.

در جای دیگر در منطقه به این ویروس نیز در حال افزایش است.

در ایران, منطقه, ویروس, کانون سلامت, سخنگوی وزارت سیما سادات لاری گفت: وجود 2,560 جدید تایید موارد از شنبه با 163 جدید مرگ و میر. قرار داده است که آن تلفات از زمان آغاز شیوع این بیماری در بیش از 11500 نفر از 240,438 موارد تایید شده.

پاکستان گزارش 93 بیشتر coronavirus مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, افزایش, کشور مرگ و میر به 4,712 پس از آغاز شیوع آن در پایان ماه فوریه.

با توجه به روز یکشنبه در بیانیه دولت به عنوان بسیاری از 3,191 مورد جدید گزارش شده در حالیکه در 24 ساعت افزایش این کشور به طور کلی موارد به 228,474. آن را نیز نشان داد ثابت کاهش coronavirus موارد در روزهای اخیر ظاهرا ناشی از کاهش در تست.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مقامات می گویند COVID-19 آزمون در حال کاهش است زیرا بسیاری از مردم ترجیح داده به قرنطینه خود را در خانه پس از توسعه علائم کروناویروس.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان ناصر کریمی در تهران و منیر احمد در اسلام آباد پاکستان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب