ایرنه هیرانو Inouye قهرمان از آمریکا باعث می میرد در 71

ایرنه هیرانو Inouye یک شگرف جمع آوری کمک که رهبری ملت برتر, ژاپنی, موزه آمریکایی در لس آنجلس ساخته شده و پل ها

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

ایرنه هیرانو Inouye یک شگرف جمع آوری کمک که رهبری ملت برتر, ژاپنی, موزه آمریکایی در لس آنجلس ساخته شده و پل ها در سراسر فرهنگ ها با تکنولوژی های پروژه های مرده است. او 71.

Inouye تشخیص داده شد در سال گذشته با leiomyosarcoma یک شکل نادر سرطان درگذشت 7 آوریل در لوس آنجلس خانه گفت دخترش, جنیفر هیرانو.

ژاپنی رهبر آمریکا که با لحن نرم قیافه تکذیب درایو قدرتمند و دوربین دید رز ملی برجسته در جهان غیر انتفاعی به عنوان رئیس هیئت مدیره فورد و Kresge پایه. یک دستاورد بزرگ بود و او را "شاتل دیپلماسی" بین دو پایه که منجر به ترکیب خود را هدیه $225 میلیون دلار برای پرش شروع موفق در سال 2014 تلاش برای آوردن دیترویت در خارج از کشور-تا به حال ورشکستگی شهری, با توجه به بیانیه Kresge بنیاد رئیس جمهور و رئیس اجرایی Rip Rapson و رئیس هیئت مدیره ایلین روزن.

اما در کالیفرنیا و در سراسر آسیا و آمریکای Inouye بهترین و شناخته شده برای کار خود را بیش از پنج دهه به توانمند سازی زنان از رنگ, توسعه, ژاپنی, موزه ملی آمریکا و راه اندازی یک شورای بین المللی به تعمیق روابط بین ایالات متحده و ژاپن است. او بیوه از اواخر وزیر بهداشت ، Daniel K. Inouye قدرتمند Hawaii دموکرات که در سال 2012.

تبلیغات

"ایرنه رویایی بود و او در همه چیز او را لمس کرد" گفت: Mitchell T. مکی رئیس جمهور برای شکست ملی آموزش و پرورش, مرکز, که حفظ و سهام تاریخ, ژاپنی, سربازان آمریکایی از جنگ جهانی دوم است.

ایرنه ان Yasutake متولد شد Oct. 7, سال 1948 در لس آنجلس, قدیمی ترین و ژان مایکل Yasutake چهار فرزند است. مادرش خانه دار بود و پدرش یک ارتش ایالات متحده عمده ای که در ارتش خدمت سرویس های اطلاعاتی به عنوان یک مترجم در طول جنگ جهانی دوم و بعد از آن تبدیل به یک تاجر بین المللی.

پس از فارغ التحصیلی از USC با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در دولت او کار می کرد به عنوان مدیر اجرایی برای T. H. E. درمانگاه جنوبی لس آنجلس درمانگاه بهداشت است که در درجه اول در خدمت زنان از رنگ. از طریق جامعه کار او ملاقات لس آنجلس سرپرست مارک ریدلی-توماس بود که در آن یک معلم دبیرستان و جعلی یک دوستی مادام العمر.

در دعوت او پیوست محلی لس آنجلس مدیره از جنوب مسیحی رهبری کنفرانس و ریدلی-توماس گفت: سخت کار می کرد برای گسترش این کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور موسس چشم انداز تغییر اجتماعی از طریق مقاومت بدون خشونت.

تبلیغات

"او همیشه وجود دارد" ریدلی-توماس گفت. "او گرم بود بی ادعا, وفادار, وفادار, سخت کوش. من فقط امیدوارم که بیشتر مردم مانند او در جهان است."

در سال 1976 او مورد توجه رئیس رژیم صهیونیستی. جری براون که منصوب او به سر کالیفرنیا کمیسیون وضعیت زنان است. او حمایت جنسیتی در پرداخت حقوق صاحبان سهام و به نام تلاش های نر قانونگذاران ایالتی پال خواستار قطع بودجه دولت در کمیسیون به عنوان "توهین به هر زن در کالیفرنیا است."

در سال 1980 او به کمک فرم های محلی و شبکه های ملی به قدرت آسیایی اقیانوس آرام زنان آمریکایی که او معتقد فاقد دید و رهبری ، او مبارزه در برابر سوء استفاده از زنان آسیایی به ارمغان آورد به ایالات متحده به عنوان سفارش پستی عروس و بیشتر به دنبال نمایندگی در آموزش, اشتغال و سیاسی قرار می گیرد.

"بسیاری از ما مشروط به نشستن پشت انجام آنچه باید انجام شود و نه با" او گفت: بار در سال 1980. "این بسیار آسان تر است که راه اما ما باید مبارزه با افتادن به دام."

تبلیغات

او تعریف کار آمد پس از تاجر بروس T. Kaji و یک گروه از جنگ جهانی دوم جانبازان نظامی نیروهای در سال 1985 برای راه اندازی چه شد و سپس بی پروا ایده: یک موزه ملی به افتخار تاریخ و فرهنگ ژاپنی و آمریکایی. Inouye استخدام شد بیش از 150 نفر از متقاضیان در سال 1988 با توجه به تاریخچه موزه.

بازیگر George Takei که خدمت در موزه مدیره بدو گفت Inouye آورده "خستگی ناپذیر" اخلاق کار "آرامش صلاحیت" و گسترده مدیریت و جمع آوری کمک مالی تخصص.

او سفر به ملت و بعد از آن ژاپن با برجسته ژاپنی آمریکایی رهبران کسب و کار آنها به عنوان داوطلب خدمت سربازی حمایت جامعه و جمعی مطرح شده بیش از 60 میلیون دلار برای موزه است. دستیابی به موفقیت اهدا شد و 10 میلیون دلار از Keidanren ژاپن پیشرو اقتصادی و کسب و کار سازمان را منعکس کار این گروه به پل تقسیم بین آمریکایی ژاپنی و اجدادی خود را در کشور ریشه در جنگ جهانی دوم است.

Inouye نظارت سه عمده گسترش موزه که منابع اولیه قرار دارد در یک دولت از هنر غرفه در توکیو. موزه کاوش جنگ جهانی دوم حبس از 120,000 نفر از ژاپنی تبار در یک نمایشگاه تحریکآمیز با عنوان "آمریکا در اردوگاه های کار اجباری" تاریخ ساخت heroics از سربازان آمریکایی هنر Isamu Noguchi, داستان بی حد و حصر از نسل اول Issei پیشگامان. موزه شد وابسته به موسسه اسمیتسونیان به آن دسترسی به آثار سفر نمایشگاه و همکاری.

تبلیغات

"ایرنه بود که همیشه به دنبال به جلو:" چه ایده بزرگ بعدی?'" گفت: Chris Komai سابق موزه رسمی که با او کار می کرد برای 18 سال است.

سابق کنگره نورمن Mineta گفت: یکی از Inouye بزرگترین میراث این است که او پل سازی برای جوامع دیگر.

پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 او یک جلسه ترتیب بین موزه اعضای هیئت مدیره و رهبران در جنوب آسیا و جوامع مسلمان در میشیگان. در نهایت آمریکایی ژاپنی ارائه پشتیبانی برای راه اندازی یک عرب آمریکایی موزه ملی و رهبری تلاش های خود را به استفاده از زمان جنگ حبس به عنوان یک هشدار در برابر قربانی مسلمانان و مهاجران و دیگر گروه های آسیب پذیر.

"بدون او ما نمی خواهد تبدیل به موزه ملی آمریکا ژاپنی است که ما امروز" Takei گفت.

تبلیغات

اما دید او و جاه طلبی می تواند پر هزینه به عنوان او در زمان نمایشگاه به برزیل هاوایی و ژاپن است. جمع آوری کمک های مردمی به صورت گسترده غرفه سقوط کرد. موزه کاهش یافت و به $10 میلیون بدهی منجر به کاهش دستمزد و اخراج.

Inouye نیز در کشمکش بیش از این موزه جهت. او علاقه رو به رشد در ساختمان روابط با ژاپن با مخالفت برخی از اعضای هیئت مدیره که اعتقاد بر این تمرکز باید روی آمریکا تجربه.

در سال 2008 او اعلام کرد او می خواهد ازدواج کند این سناتور و استعفا از موزه. (موزه امروز کاهش بدهی های خود را به $2.37 میلیون نفر برگزار شد و عضویت ثابت در حدود 20000 با توجه به رئیس جمهور فعلی ان Burroughs.)

Inouye دنبال شور و شوق خود را برای تقویت trans-Pacific روابط با کمک به راه اندازی آمریکا-ژاپن شورا در سال 2009 و به عنوان رئیس جمهور تا زمانی که استعفا در ماه ژانویه است. شورای ترویج مبادلات بین ژاپنی رهبران آمریکایی و همتایان در ژاپن از جمله کسانی که تحت تاثیر 2011 توهوکو زلزله و سونامی.

تبلیغات

با وجود Inouye بسیاری از جوایز و نقش رهبری در سازمان های آموزشی و فرهنگی و غیر انتفاعی و جهان, جنیفر هیرانو گفت: مادر او به ندرت صحبت در مورد خودش و هرگز از دست او فروتنی.

"او تا به حال یک بیت از آمریکا روحی: شما نگه داشتن سر خود را پایین شما انجام بهترین کار شما می توانید, اما شما لزوما صحبت های زیادی در مورد آن" هیرانو گفت.

در علاوه بر این به هیرانو Inouye جان سالم به در با مادرش, Jean Yasutake خواهر لیندا هایاشی و پتی Yasutake برادر استیون Yasutake و دختر بچه کنی Inouye و نوه مگی Inouye.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن