ایرلند تاخیر بیشتر بازگشایی نگه داشتن میله بسته به تعداد مورد رشد

بزرگنمایی این تصویر میله مانند این سوار میخانه در دوبلین بسته در ماه مارس است. آنها می توانند باز کر

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

میله مانند این سوار میخانه در دوبلین بسته در ماه مارس است. آنها می توانند باز کردن درهای خود را دوباره در فاز چهار از ایرلند بازگشایی طرح است که به تازگی به تاخیر افتاد تا مرداد. پل ایمان/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل ایمان/خبرگزاری گتی ایماژ

ایرلند است و به تأخیر انداختن آن در مرحله بعدی از بازگشایی نگه داشتن میله بسته شده و گسترش محدودیت های دیگر در واکنش به افزایش اخیر در coronavirus موارد است.

کشور راه اندازی شد برای ورود چهارمین و آخرین مرحله از آن افزایشی بازگشایی طرح در جولای 20. نخست وزیر Micheál مارتین چهارشنبه اعلام کرد که محدودیت های فعلی در محل باقی می ماند تا زمانی Aug. 10.

"این ویروس تغییر نکرده است," او گفت:. "آن باقی مانده است به عنوان بی رویه در آن ظلم و ستم آن را به عنوان پس از آن وارد شده است. و آن باقی مانده است به عنوان بی امان مثل همیشه در تلاش خود را برای پیدا کردن میزبان بنابراین آن را می توانید در ادامه به گسترش است."

مارتین گفت: بازگشایی جدول نگه داشته شده است "تحت بررسی ثابت" پس از آن آغاز شد و در ماه مه و با ذکر مشاوره از مقامات بهداشت در مورد افزایش COVID-19 موارد بیش از چند هفته گذشته است.

به طور خاص, او گفت:, R—, شماره میانگین تعداد افراد آلوده توسط یک فرد بیمار در این کشور افزایش یافته است بالاتر از یک است که به سرعت در حال افزایش تعداد مورد در سطح جهان هستند و دلیلی برای نگرانی.

تولید اعداد بالاتر از یکی معنی است که این ویروس به سرعت گسترش خواهد یافت. مقامات بهداشت تایید R افزایش نرخ در هفته گذشته اشاره کرد که 77 درصد از تمام عفونت های جدید تشخیص داده شد در افراد کمتر از 25 سال سن.

هنوز مورد شمارش در ایرلند نسبتا پایین در مقایسه با سایر نقاط جهان است. کشور گزارش 14 مورد جدید و مرگ دو نفر که از نیمه شب روز جمعه آوردن آن در مجموع به 25,683 موارد 1,748 فتح کرد گرفته شد و مرگ و میر.

"اولویت در حال حاضر باید به آن R شماره, زیر, یک," مارتین گفت. "با انجام این کار ما را به خودمان را به بهترین شانس ممکن است به طور کامل بازگشایی مدارس ما در اواخر ماه اوت است."

او سپس برشمرد پنج اقدامات جدید طراحی شده برای حفاظت بیشتر بهداشت عمومی.

با استناد به خطر گردهمایی های اجتماعی, مارتین گفت: بارها و بارها کاباره ها و قمار باید بسته باقی می ماند تا مرداد. بارها و بارها که در خدمت مواد غذایی و در حال حاضر عامل می تواند باقی می ماند باز ارائه شده آنها با رعایت بهداشت عمومی ارشاد.

قوانین موجود محدود کردن تجمعات به حداکثر 50 نفر در داخل خانه و 200 نفر در خارج از منزل نیز در اثر باقی می ماند. فاز چهار نهایت اجازه خواهد داد که تجمع نزدیک به 100 نفر در داخل و 500 نفر در خارج از منزل.

علاوه بر این پوشش صورت باید توان توسط مشتریان خرید در فروشگاه های سراسر کشور. کارکنان خرده فروشی ها نیز نیاز به پوشیدن پوشش صورت, مگر اینکه آنها از هم جدا هستند از اعضای عمومی توسط یک پارتیشن و یا با یک فاصله از دو متر است.

مارتین گفت: دولت در حال حاضر توصیه های اجتماعی که بازدیدکننده داشته است به مردم خانه ها محدود می شود به بیش از 10 نفر از حداکثر چهار دیگر خانواده.

دولت در ادامه به توصیه در برابر غیر ضروری خارج از کشور سفر او اضافه شده است.

مارتین تشویق مردم برای مشاهده این تاخیر به عنوان یک حمایت از این کشور در حال پیشرفت است و یک گام به سمت گسترش آن به خصوص در بخش های مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش.

"من می دانم که برخی از مراحل را من اعلام کرد در این شب خواهد آمد به عنوان یک ناامیدی به برخی از" او اذعان کرد. "اما من نیز می دانم که مردم ما عمیقا ارتجاعی, من می دانم که ما برای مراقبت از خانواده های ما, ما برای مراقبت از همسایگان ما و ما برای مراقبت از جوامع ما و همه ما مراقبت عمیقا برای کشور ما است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب