ایران در آتش دوستانه حادثه کشته شدن 19 در آمریکا تنش

تهران - یک موشک شلیک در طول یک ایرانی آموزش ورزش به اشتباه زده دریایی کشتی به جای آن هدف در نظر گرفته شده در آ

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

تهران - یک موشک شلیک در طول یک ایرانی آموزش ورزش به اشتباه زده دریایی کشتی به جای آن هدف در نظر گرفته شده در آبهای نزدیک به استراتژیک تنگه هرمز کشتار 19 ملوانان و زخمی شدن 15 نفر دیگر, مقامات ایران روز دوشنبه گفت:.

این bungled آموزش ورزش صورت گرفت در روز یکشنبه و مطرح سوال جدید در مورد آمادگی جمهوری اسلامی نیروهای مسلح در میان افزایش تنش ها با آمریکا تنها چند ماه پس از آنها به طور تصادفی به ضرب گلوله یک اوکراین jetliner در نزدیکی تهران به قتل 176 مسافر.

آن را نیز می آید به زودی پس از یک زمان نیروی دریایی برخورد بین ایران و نیروهای آمریکایی در نزدیکی خلیج فارس.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خارج از آمریکا از تهران به توافق هسته ای با قدرت های جهانی دو سال پیش راه اندازی حداکثر فشار علیه ایران است که تحت فشار قرار دادند archrivals به آستانه جنگ بارها و بارها.

تحلیلگران هشدار داده اند تنش های منطقه ای به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت دوباره. این هفته نیز نشانه سالگرد یک سال از حمله به تانکرهای نفت در نزدیکی تنگه هرمز است که آمریکا مقصر در ایران.

روز یکشنبه آتش دوستانه حادثه رخ داد نیروی دریایی ایران کشتی شهرستان کنارک طی نزدیک به بندر جاسک برخی 1,270 کیلومتر (790 مایل) جنوب شرق تهران در خلیج عمان, ارتش ایران در بیانیه ای گفت. ایران را به طور منظم نیروی دریایی به طور معمول گشت آن آب در حالی که عروق از شبه نظامی پاسداران معمولا گشت زنی در خلیج فارس.

این شهرستان کنارک طی یک هندیجان-پشتیبانی از کشتی گرفتن بخشی در ورزش و آمد بیش از حد نزدیک به یک هدف و موشک زده آن تلویزیون دولتی گفت. مقامات نیست شناسایی کشتی است که شلیک این موشک هر چند semiofficial رسانه ها در ایران شناسایی آن به عنوان ناوشکن ایرانی جماران.

این شهرستان کنارک طی شده بود قرار دادن اهداف را برای کشتی های دیگر به هدف, تلویزیون دولتی گفت.

در ابتدا گفته مقامات تنها یک ملوان کشته شده اند. این تعداد به سرعت تغییر به 19. یک بیمارستان محلی بستری 12 ملوانان و درمان یکی دیگر از سه با اندکی زخم دولتی ایرنا خبر داد.

کشتیهای یدک در شهرستان کنارک طی به یک در نزدیکی پایگاه نیروی دریایی پس از اعتصاب. یک عکس منتشر شده توسط ارتش ايران نشان داد که علائم سوختگی و برخی از آسیب به رگ هر چند نظامی را بلافاصله ارائه دقیق عکس از سایت موشکی تاثیر.

ایران شاه, محمد رضا شاه پهلوی تا به حال خریداری هلندی ساخته شده, 47 متر (155-پا) کشتی فقط قبل از اینکه سرنگون توسط انقلاب اسلامی سال 1979. این شهرستان کنارک طی سال وارد خدمت در سال 1988 و خدمه بعد از بازرسی و نگهداری این کشتی 30 سال بعد آن را قادر به راه اندازی دریایی و موشک های ضد کشتی. ایران هنوز هم متکی به سلاح های خریداری شده تحت شاه با توجه به تحریم های بین المللی.

قایق به طور معمول انجام خدمه 20 و مقامات نیست توضیح دهد که چرا آن را تا به حال 34 نفر در هیئت مدیره در زمان حمله موشکی. ارتش شناسایی کسانی که کشته شده که از جمله افسران و مردان داوطلب خدمت سربازی از جمله مبارزه با غواص.

آن را به نظر می رسد از ملوانان ممکن است جرقه نور موشک های ضد کشتی در طول ورزش گفت: نی فاستر یک تحلیلگر ارشد در جین. او گفت: یک جایگزین برای کشتی "به احتمال زیاد سال آینده به سرویس" و به نمایندگی از یک ضربه به نیروی دریایی ایران در حال حاضر شاهد یک ناوشکن غرق در دریای خزر در ژانویه 2018.

"شاید بزرگترین ضربه به ایران و دولت این است که این دومین بالا مشخصات حادثه در کمتر از یک سال و نیم که در آن اشتباهات در موشک هدف قرار دادن منجر به از دست دادن قابل توجهی از زندگی" نی گفت.

نی اضافه شده که آتش دوستانه حادثه "خسارت اعتبار" از نظامی ایران و دولت ادعا می کنند که آنها می تواند به توسعه پیچیده دفاع سلاح با وجود تحریم های بین المللی.

این به احتمال زیاد خواهد شد ارائه جدید علوفه برای ایالات متحده است که به طور فعال در مبارزه برای حفظ سازمان ملل متحد تحریم تسلیحاتی در محل در ایران است که با توجه به پایان می رسد در ماه نوامبر.

ایران به طور منظم نگه می دارد تمرینات در خلیج عمان است که نزدیک به تنگه هرمز محدود دهان خلیج فارس که از طریق آن 20 درصد از نفت جهان تجارت می گذرد.

نیروی دریایی آمریکا به ناوگان 5 که نظارت بر منطقه نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

تنش بوده است انتظار می رود به افزایش, اما, بعد از دولت ايران غلبه اولیه هرج و مرج است که پاسخ آن را فرا گرفته به این بیماری همه گیر کوروناویروس. در ماه آوریل ایالات متحده با متهم کردن ایران از انجام "خطرناک و اذیت و آزار" manoeuvrs نزدیکی های جنگی آمریکا در شمال خلیج فارس. ایران نیز بوده است مشکوک به طور خلاصه تصرف یک دلار هنگ کنگ-پرچم تانکر نفت فقط قبل از آن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"بالقوه وجود دارد برای مدت محدود درگیری مستقیم حتی اگر هیچ یک از طرفین می خواهد یک" تل آویو مستقر در موسسه مطالعات امنیت ملی گفت.

___

Gambrell گزارش از دبی, امارات متحده عربی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن