ایران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک در طی ورزش

تهران - ایران شبه نظامی سپاه پاسداران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک به عنوان بخشی از یک تمرین مربوط به

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

تهران - ایران شبه نظامی سپاه پاسداران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک به عنوان بخشی از یک تمرین مربوط به جعلی ناو هواپیمابر در تنگه هرمز تلویزیون دولتی گزارش روز شنبه, آخرین سد در یک مته که دیدم دو آمریکایی بازها به طور موقت در حالت آماده باش در طول راه اندازی.

هواپیماهای بدون سرنشین به طور جداگانه هدفمند پل جعلی ناو هواپیمابر به گفته تلویزیون دولتی گزارش. تلویزیون را بلافاصله هوایی فیلم از راه اندازی و یا حمله هواپیماهای بدون سرنشین, و نه آن را شناسایی موشک های مورد استفاده در حفاری.

این پیام از تمرین به وضوح هدفمند در ایالات متحده است.

یک semiofficial خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران منتشر شده گرافیک یک شبه که فتوشاپیه تصویر از یک آمریکایی حامل به شکل یک تابوت با یک عنوان به نقل از آیت الله علی خامنه ای حمایت به دنبال انتقام ایالات متحده در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا که اوباما در ماه ژانویه است.

تمرین و پاسخ آمریکا به آن تاکید تهدید طولانی از درگیری نظامی بین ایران و ایالات متحده پس از یک سری از افزایش حوادث در سال گذشته منجر به ژانویه حمله هواپیماهای بدون سرنشین. تهران در پاسخ به این حمله با شلیک موشک های بالستیک که زخمی شدن ده ها تن از نیروهای آمریکایی در عراق است.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس فرا گرفته هر دو کشور ایران و ایالات متحده برای ماه شده است وجود دارد رشد رویارویی آمریکا نیز معتقد به گسترش yearslong U. N. سلاح های آمریکا در تهران است که با توجه به پایان می رسد در ماه اکتبر. رویدادهای اخیر سوریه مربوط به یک جت جنگنده آمریکایی نزدیک یک هواپیمای مسافربری ایرانی نیز تمدید کرد تنش.

ایران کماندوهای سریع طناب را از یک هلیکوپتر بر روی این ماکت در فیلم پخش شده شنبه از این ورزش به نام "پیامبر بزرگ 14." اسلحه ضد هوایی افتتاح شد آتش سوزی در یک هدف هواپیماهای بدون سرنشین در نزدیکی بندر شهر بندرعباس.

تلویزیون دولتی فیلم همچنین نشان داد انواع موشک اخراج از سریع قایق و کامیون و, موبایل موتورسواری و یک هلیکوپتر برخی از هدف قرار دادن جعلی حامل. فرمانده گفت: سپاه پاسداران یک نیروی جوابگو تنها به خامنه ای برنامه ریزی شده به آتش "برد بلند موشک های بالستیک" و همچنین در طول تمرین است که در ادامه چهار شنبه.

موشک بالستیک آتش شناسایی از تمرین منجر به سربازان آمریکایی که در حالت آماده باش قرار, در Al Dhafra پایگاه هوایی در ابوظبی در امارات متحده عربی و Al-Udeid پایگاه هوایی رو به جلو مقر نظامی ایالات متحده را فرماندهی مرکزی در قطر, نظامی گفت. سربازان به دنبال پوشش در آن زمان.

"این حادثه به طول انجامید عرض چند دقیقه و همه روشن شد و اعلام کرد پس از تهدید ... گذشته بود گفت:" ارتش ایالات متحده مسلح ، بث Riordan یک سخنگوی فرماندهی مرکزی.

هر دو پایگاه در حال صدها کیلومتر (کیلومتر) دورتر از جایی که ایران با قرار دادن ماکت ناو هواپیمابر.

Al-Dhafra نیز به طور موقت در خانه به پنج فرانسه ساخته شده است هواپيمايی جت های جنگنده در راه خود به هند برای این کشور نیروی هوایی.

دیگر فیلم از ورزش پخش توسط ایران در تلویزیون دولتی نشان داد سریع قایق محاصره mock-up, حامل, لگد زدن تا سفید امواج در پی خود. در حالی که ایران نیروهای دریایی هستند به مراتب بیشتر از نیروی دریایی ایالات متحده آن فرماندهان عمل به اصطلاح "ازدحام" تاکتیک با هدف قریب به اتفاق ایالات متحده حامل است که عبور از این تنگه در راه خود را در داخل و خارج از خلیج فارس.

آن را بلافاصله روشن اگر همه فیلم از روز سه شنبه به عنوان یک سربار نظارت تصویر است که به نظر می رسد به ضرب گلوله توسط یک هواپیمای بدون سرنشین با مته سوراخ روز دوشنبه تاریخ. ورزش بوده است انتظار می رود به عنوان ماهواره عکس دوشنبه منتشر شد نشان داد که جعلی حامل در حال نقل مکان به محل با یک tugboat.

سیاه و سفید عکس های ماهواره ای گرفته شده در جمعه توسط کلرادو-شرکت مبتنی بر Maxar فن آوری نشان داد آسیب به ماکت تعظیم و چند تا از آن جعلی جت جنگنده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

Gambrell گزارش از دبی, امارات متحده عربی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب