اینترنت مختل ایرانی در استان در میان تظاهرات در شهر

دبی, امارات متحده عربی - دسترسی به اینترنت در جنوب غربی استان اصفهان با اشاره به مختل به عنوان فیلم گردش در رس

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - دسترسی به اینترنت در جنوب غربی استان اصفهان با اشاره به مختل به عنوان فیلم گردش در رسانه های اجتماعی از تظاهرات در شهر وجود دارد یک گروه مدافع گفت.

NetBlocks.org گزارش اختلال موثر بر نفت ایران-غنی استان خوزستان در اواخر روز پنجشنبه.

قطع همزمان با فیلم بودن آنلاین منتشر شده از تظاهرات و گردهمایی در شهر بهبهان برخی از 570 کیلومتر (355 مایل) در جنوب غرب پایتخت, تهران.

آن فیلم نشان داد که تظاهرکنندگان شعار را شنیده و در دیگر تظاهرات در ایران در سال گذشته از جمله: "نترس ما همه با هم." دیگران هدف سیاست خارجی ایران فریاد می زدند: "نه غزه نه لبنان در من خواهد مرد برای ایران است."

ایران در رسانه های دولتی و مقامات اذعان کردند. آن را بلافاصله روشن آنچه موجب تظاهرات.

ایران تعطیل کشور را به اینترنت به صورت روز در ماه نوامبر به توقف تظاهرات که جاروب در سراسر کشور سوخت با خشم بر سر این کشور کم خونی اقتصاد است. سازمان عفو بین الملل گزارش داد حداقل 300 نفر کشته در ناآرامی های بسیاری از کشته شدن توسط نیروهای امنیتی.

نوامبر تظاهرات نشان داد گسترده اقتصادی نارضایتی آوردن ایران از ماه مه سال 2018 زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اعمال خرد کردن تحریم ها پس از برداشت یک جانبه ایالات متحده از ایران که تهران زده با قدرت های جهانی. این تصمیم دیده است ایران شروع به شکستن محدودیت های معامله و همچنین به عنوان یک سری از حملات در سراسر خاورمیانه است که آمریکا مقصر در تهران.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن