دانشجویان بین المللی می توانند تحصیل در آمریکا این سقوط — اگر آنها را می توانید در اینجا

بزرگنمایی این تصویر لا جانسون/NPR وجود دارد بسیاری از اندی Tu شد به دنبال به جلو به عنوان یک دا

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399
A student works alone on a laptop with the images of fellow students hovering over him.
بزرگنمایی این تصویر
لا جانسون/NPR

وجود دارد بسیاری از اندی Tu شد به دنبال به جلو به عنوان یک دانشجوی سال اول در Claremont McKenna, کالج, یک کالج خصوصی در کالیفرنیا است. او تصور داشتن فکری مناظره در چهار و نشست "بسیار با انگیزه روشنفکر دوستان است." که از یک محیط که "تحمل ایده های غیر متعارف" او می گوید: او به دنبال به جلو به حال قادر به بیان خود را آزادانه در محوطه دانشگاه. او حتی به خیال بافی در مورد یادگیری چگونه به گشت و گذار.

اما هر روز صبح او از خواب بیدار در خانه در شانگهای او احساس می کند مانند آن یاد شده آمریکایی سال اول است لغزش بیشتر و بیشتر دور.

"این عدم قطعیت است و من مضطرب" او می گوید: "من واقعا نگران است."

با توجه به همه گیر بسیاری از دانشجویان بین المللی که در حال شروع یک برنامه فارغ التحصیل و یا دانشجوی سال اول سال مانند Tu چهره یک سری از موانع — محدودیت های مسافرتی محدود پروازها و بسته دفاتر کنسولگری ایالات متحده — که آن را فوق العاده دشوار است برای شروع ترم پاییز در دانشگاه های ایالات متحده. که با وجود تاخیر در هفته گذشته که در آن مهاجرت و گمرک موافقت کرد اجازه می دهد تا دانش آموزان به ماندن در کشور و حتی اگر خود را به مدارس برای تصمیم گرفتند آنلاین-تنها یادگیری در پاییز.

بزرگترین مانع برای دانش آموزان مانند توو است که به دست آوردن ویزای دانشجویی. کنسولگری ایالات متحده دفاتر که در آن دانش آموزان برای رفتن به یک مصاحبه حضوری بسته هستند — که مشخص نیست که آنها بازگشایی شده است. Tu شنیده است که او ممکن است قادر به گرفتن ویزا تا اکتبر در شانگهای. حتی اگر او می تواند دریافت ویزا, سفر, محدودیت های آن را دشوار برای او را به راه خود را به ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه است و در حال حاضر منع مسافران آینده به طور مستقیم از چین. "سفر محدودیت معنی من باید حداقل یک ماه" او توضیح می دهد: "من خواهد قرنطینه در ژاپن به مدت دو هفته و سپس ایالات متحده برای دو هفته."

هنوز هم او را نگه داشتن از امید, نگه داشتن چشم در پروازهای حتی اگر او می داند که او احتمالا در جستجوی بیهوده است. "وجود دارد یک شانس من می توانم در پردیس اواخر ماه اوت یا سپتامبر" Tu گوید.

دانش آموزان آمدن به آمریکا از سراسر جهان, اما چین و هند ارسال بیشتر است. در سال 2019 وجود دارد بیش از 350,000 چینی دانشجویان بین المللی در دانشگاههای ایالات متحده آمریکا. و از آنجا که آنها اغلب به پرداخت کامل شهریه که ترجمه به پول بزرگ برای مدارس: دانشجویان مشغول به تحصیل در ایالات متحده کمک $41 میلیارد دلار در طول 2018-2019 سال تحصیلی با توجه به تجزیه و تحلیل اقتصادی توسط NAFSA: انجمن مربیان بین المللی.

کالج ها نیروبخش برای امکان وجود دارد که دانش آموزان خود را نمی خواهد آن را به دانشگاه. های اخیر یک تحلیل برآورد ثبت نام برای دانشجویان بین المللی جدید پیش بینی شده است به کاهش 63 درصد به 98 درصد از سال گذشته است. در بدترین حالت این بدان معناست که ایران می خواهد اعتراف کند که پایین ترین سطح از دانشجویان بین المللی جدید پس فقط پس از جنگ جهانی دوم زمانی که ایالات متحده برای اولین بار شروع به ردیابی این اعداد. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: در هفته گذشته که دانش آموزان آینده از اروپا معاف از زمان ممنوعیت سفر به ایالات متحده آمریکا, اما معلوم نیست این تاثیر است که باید در ثبت نام با توجه به این که هیچ کشور اروپایی است که نشان داده شده در بالا 10 لیست از مبدا کشور برای دانشجویان بین المللی.

دانشگاه بین المللی فلوریدا یک مدرسه عمومی در میامی که با ثبت نام هزاران نفر از دانش آموزان از بیش از 140 کشور است گرفتن خلاق با خود مجازی ارائه شده برای دانشجویان بین المللی.. "ما در حال کار با بسیاری از کسانی که دانش آموزان را به نگه داشتن آنها را درگیر می گوید:" دکتر پابلو G. اورتیز, FIU معاون رئیس جمهور به صورت منطقه ای و مکان های جهان. مدرسه امیدوار به نگه داشتن آن دسته از دانشجویان علاقه مند و متصل به اندازه کافی به موسسه از طریق افتد که آنها هنوز هم به دنبال یک "فرد تجربه در ترم بهار."

هنوز هم او انتظار کاهش قابل توجه در ثبت نام سقوط می آیند به خصوص برای FIU را در برنامه های تحصیلات تکمیلی. "خوش بینانه, من دوست دارم بگویم که با ما منوی ارائه شده و ما آنلاین programing که ما می توانیم حفظ شماره های ما, اما ما انتظار داریم آن را به یک ضربه" او می گوید.

با هفته قبل از روز اول مدرسه وجود دارد چند گزینه برای دانشجویان بین المللی در تلاش برای ورود به ایالات متحده آنها می تواند باقی بماند ثبت نام در دانشگاه های ایالات متحده و کلاس های از راه دور. اندی Tu نگران است که منطقه با چالش های را که غیر ممکن است; او نمی تواند تصور کنید که بیدار برای یک سمینار در 2.m بالقوه نگه داشتن خانواده خود را بیش از حد. او می گوید که تمام فعالیت های برنامه ریزی شده خارج از کلاس مانند گرایش یا رویدادهای شبکه همچنین می تواند یک چالش — آن را سخت برای پیدا کردن دوستان بیش از چت تصویری. گزینه دوم این است که نگاهی به سال خاموش کنید و سعی کنید دوباره در سال آینده (چه برخی از تماس با یک سال فاصله) اما در بسیاری از موارد این بدان معناست که دانش آموزان باید شروع روند درخواست ویزا همه را دوباره و دوباره. Tu نیز در نظر گرفته شده ثبت نام در یک برنامه محلی در یک دانشگاه در چین است. او می گوید: او می خواهد حمایت خود را از ایالت متحده آمریکا, قبل از او می پردازد و برای هر کلاس. او پیشنهاد همکاری به کلرمونت — با امید ماندن ثبت نام وجود دارد در حالی که در نظر گرفتن کلاس و با استفاده از منابع مانند کتابخانه محلی.

در نهایت ممکن است این مورد است که یک فرد در سقوط یک مغالطه برای همه دانش آموزان نه تنها غیر ممکن است feat برای کسانی که زندگی در خارج از کشور. بیشتر و بیشتر دانشگاه های کوچک اند به عقب و یا معکوس تصمیم خود را برای برگزاری کلاس های حضوری. Claremont McKenna جایی که اندی Tu راه اندازی شد برای ثبت نام وزن است که انتقال در حال حاضر با توجه به کالج. بنابراین در پایان ممکن است هیچ مهارت های گشت و گذار و یا قوی مناظره در پردیس سبز برای هر کسی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب