پروازهای بین المللی در حال Ramping تا. به آرامی. و با مقدار زیادی از هشدارهای

بزرگنمایی این تصویر مسافران در حال آزمایش برای COVID-19 در فرودگاه بین المللی بیروت در ژوئیه 1. انو

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران در حال آزمایش برای COVID-19 در فرودگاه بین المللی بیروت در ژوئیه 1. انور Amro/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
انور Amro/خبرگزاری گتی ایماژ

من رشته در کنیا پس از ماه مارس در تلاش برای به دست آوردن یک "بازگشت" پرواز به خانه بازگشت به ایالات متحده است. من در نهایت قادر به پرواز اما من هنوز مطمئن نیستم که من قادر خواهید بود به هیئت مدیره در برنامه ریزی زمان خروج – یک هفته از شنبه. نه تنها لغو بخشی از طبیعی جدید برای پروازهای بین المللی, اما مسافران در برخی از کشورها نیاز به ارائه مدارک آنها به احتمال زیاد شما با رمان coronavirus قبل از اینکه مجاز به هیئت مدیره.

در کنیا که به معنی رفتن به یک آزمایشگاه خصوصی زنجیره ای در عرض 72 ساعت از خروج برنامه ریزی شده زمان و تحت یک COVID-19 آزمون که در آن هزینه خواهد شد در مورد 8,000 شیلینگ — حدود 80 دلار. آزمایشگاه ارائه اسناد و مدارک از نتایج تست که من باید در حال حاضر به کارکنان خطوط هوایی در چک.

همانطور که دولت ها در سراسر جهان سهولت مستند محدودیت و لغو ممنوعیت مسافرت های بین المللی مسافران خواهد شد بسیاری از سوالات در مورد نحوه ادامه دهید. این که آیا شما یک مهاجر امیدوار به بازگشت به کشور خود یک مسافر با فوری شخصی یا کسب و کار مهم است که نیاز به یک سفر بین المللی و یا یک توریست مایل به در نظر گرفتن تعطیلات در یک کشور دیگر در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

اول: برنامه پرواز نامشخص باقی می ماند با مکرر و در آخرین لحظه لغو و تغییر در تاریخ خروج و بارعمدتا به دلیل شرکت های هواپیمایی نمی تواند پر کردن صندلی به اندازه کافی در هواپیما آن را از نظر مالی به ارزش آن است. زندگی را کمتر دردناک برای مسافران در این زمان نامشخص بسیاری از شرکت های هواپیمایی باید کاهش یافته و هزینه برای تغییر پرواز و حتی تجلیل استفاده نشده اما تمام بلیط.

دوم: در برخی مکانها تنها مرزهای خود را باز کرده به مسافران از انتخاب کشور وجود دارد که در آن پایین است و یا کاهش تعداد COVID-19 موارد است. کسانی که در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و برزیل و روسیه, که در آن شیوع هنوز هم صعودی خواهد بود و مجاز به ورود به هر کشور اروپایی که به تازگی افتتاح شد مرزهای خود را به عنوان مثال. قبرس تنها اجازه خواهد داد که پروازهای ورودی از حدود 35 عمدتا در کشورهای اروپایی و تایلند تنها اجازه خواهد داد که در برخی از گروه های خارجی از جمله دانش آموزان مشغول به تحصیل در تایلند, مدارس, کسانی که با مدرک معتبر اجازه کار و یا همسران اتباع تایلندی.

سوم: بسیاری از شرکت های هواپیمایی و مقصد کشور در حال حاضر نیاز به مسافران تحت COVID-19 تست قبل از سوار شدن به یک پرواز و ارائه انواع مدارک اثبات آنها ندارد, بیماری تنفسی. کنیا شهروندان از بازگشت به خانه از هند مثلا ملزم به ارائه الکترونیکی توجه داشته باشید از یک پزشک تایید آنها آزمایش منفی برای این ویروس قبل از آنها مجاز به پرواز است. کسانی که پرواز کنیا ایرویز باید به ترتیب برای یک COVID-19 تست PCR که تعیین اگر یک فرد مسری است ظرف 72 ساعت پس از پرواز و در حال حاضر منفی نتایج آزمون به شرکت هواپیمایی کارکنان در چک. شرکت هواپیمایی امارات با انجام سریع COVID-19 آزمایش خون در فرودگاه که 10 دقیقه به بازگشت نتیجه برای مسافران پرواز را از طریق دبی به مقصد کشورهایی که نیاز به اسناد و مدارک که شما COVID-19-رایگان. دیگر شرکت های هواپیمایی به طور مشابه نیاز مسافران به آزمایش می شود بین 2 تا 7 روز قبل از خروج برنامه ریزی شده.

دکتر لین چن استادیار در دانشکده پزشکی هاروارد و رئیس جمهور از جامعه بین المللی طب مسافرتی می گوید که نیاز مسافران به نشان اثبات خود ویروس رایگان, وضعیت, است, به طور کلی, یک گام خوب برای کمک به جلوگیری از انتقال این بیماری هر دو در طول پرواز و هنگامی که مسافران به مقصد خود برسد.

این اقدامات جدید کامل نیست. مسافران آینده نگر ممکن است آزمایش منفی برای COVID-19 روز قبل از پرواز خود را اما هنوز هم می تواند در معرض این ویروس بین زمان آنها را برای تست و زمان آنها در هیئت مدیره.

علاوه بر این COVID-19 تست است و نه عاقلانه. تست ممکن است به درستی انجام شود و حتی اگر از آن است که وجود دارد می تواند منفی کاذب است که ممکن است اجازه می دهد مسری افراد به هیئت مدیره پرواز. یکی دیگر از توجه: بسته به کشور محل اقامت خود ممکن است آن را دشوار است برای گرفتن تست شده در صورت وجود کمبود مراکز تست سلامت-مراقبت از کارکنان یا تجهیزات تست. و در برخی از کشورهای شرح ممکن است واجد شرایط برای دریافت مراقبت از خدمات بهداشت عمومی در حالی که خصوصی بیمه سلامت پوشش ممکن است هزینه تست اگر آزمون در نظر گرفته شده است از نظر پزشکی لازم است.

جدا از چالش های لجستیکی به بلندی سوال باقی می ماند: آیا امن برای سفر ؟

مطالعات علمی و شیوع تحقیقات نشان داده است که COVID-19 انتقال در شلوغ فضاهای داخلی مانند کشتی های کروز کلیساها و کارخانه ها می شود مواد منفجره.

اما با توجه به چن انتقال COVID-19 بین مسافران در هواپیما نادر است.

در یک ژانویه پرواز از چین به کانادا, یک مسافر با یک علامت مورد COVID-19 آیا آلوده هر یک از 350 مسافر در هیئت مدیره با توجه به یک گزارش مختصر توسط محققان کانادایی. به طور مشابه در یک پرواز از نیویورک به تایپه, یک مسافر با COVID-19 هم آلوده نیست هر کس دیگری در هیئت مدیره با توجه به چن.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری همچنین ادعا میکند که خطر ابتلا به یک بیماری عفونی در یک پرواز کم است در حالی که ایالات متحده آمریکا سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری متحده در وب سایت خود را که محدود کردن مسافرت های بین المللی است نه به معنای موثر حاوی شیوع است.

در عین حال با وجود این اطمینان وجود دارد که موارد مستند از انتقال COVID-19 در هواپیما. در مارس 2 پرواز از لندن به ویتنام, یک زن بود که با این ویروس آلوده در ادامه به آلوده حداقل 13 مسافر دیگر با توجه به ویتنام وزارت بهداشت ،

IATA بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری, سازمان بهداشت جهانی و ایالات متحده فدرال حمل و نقل هوایی انجمن باید تمام منتشر شد راهنمای سفر در طول همه گیر و بسیاری از شرکت های هواپیمایی را با اقتباس از آنها و معرفی اقدامات حفاظتی برای حفظ مسافر و خدمه امن است. برای مثال بسیاری از شرکت های هواپیمایی را متوقف کرده اند به مسافران قابل استفاده مجدد موارد مانند پتو مجلات و هدفون و افزایش توقف زمان و زمان بین پرواز اجازه می دهد تا به صورت دقیق تر تمیز کردن کابین. اکثر اگر نه همه شرکت های هواپیمایی را نیز نصب high efficiency particulate air یا HEPA سیستم های تصفیه که بهتر است در تمیز کردن هوا از بسیاری از سیستم های مورد استفاده در بیمارستان جداسازی اتاق چن می گوید. شرکت های هواپیمایی ارائه اطلاعات در مورد سیستم های تصفیه هوا در وب سایت خود را.

چن می گوید که مسافران بیشتر می توانید از خود محافظت کنند با پیروی از تمام ضد ویروس دستورالعمل های آنها را دنبال کنید در خارج از هواپیما از جمله پوشیدن ماسک و شستن دست ها و تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن به عنوان آنجا که ممکن است. علاوه بر این دکتر چن توصیه به مسافران جلوگیری از مناطق شلوغ فرودگاه, حمل, دست, دستمال مرطوب بهداشتی کردن و یا جلوگیری از "بالا لمسی" در مناطق و آوردن مواد غذایی خود را.

علاوه بر این می گوید چن مسافران باید تحقیقات فعلی COVID-19 وضعیت آینده نگر خود را در کشور مقصد و کشور ظرفیت برای آزمایش و درمان افراد مبتلا به این بیماری ویروسی. او همچنین نشان می دهد پیدا کردن اگر مقصد کشور سیاست هایی که نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک در عمومی و یا تشویق به شستن دست و تمرین های اجتماعی فاصله در حالی که در حمل و نقل عمومی و فروشگاه های مواد غذایی و دیگر مکان های عمومی جمع آوری ، مسافران آینده نگر می توانید این اطلاعات را در سطح ملی و بین المللی بهداشت و درمان وب سایت های آژانس از جمله سازمان بهداشت جهانی و CDC و از سلامت وزارتخانه های امور مهاجرت دفاتر و سفارت خانه ها در مقصد کشور است.

و سپس پرسش وجود دارد, اگر سفر اختیاری است که فقط شما می توانید پاسخ."برای گردشگری یا سفر ماجراجویی فرد مسافر به نظر شخصی خود را در معرض خطر و اینکه آیا آنها را تحمل کند که بالقوه خطر آلوده شدن و اینکه آیا آنها ممکن است آن را خانه به خانواده خود و یا جامعه به خصوص اگر آنها اعضای خانواده که بیشتر مستعد ابتلا به بیماری شدید" چن می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب