شرکت های بیمه ممکن است تنها برای پرداخت Coronavirus آزمون زمانی که آنها 'پزشکی لازم'

بزرگنمایی این تصویر برخی از شهرستانها مانند واشنگتن در حال ارائه رایگان coronavirus تست برای افرادی

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

برخی از شهرستانها مانند واشنگتن در حال ارائه رایگان coronavirus تست برای افرادی که میرم با حضور در تظاهرات. که در آن آزمایش رایگان در دسترس نیست برخی از افراد ممکن است پیدا کردن بیمه حاضر به پوشش احتیاطی تست. کارولین Kaster/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولین Kaster/AP

در پی گسترده مردم در انتخابات در ضد نژادپرستی تظاهرات در سراسر کشور, مقامات بهداشت عمومی در حال تشویق معترضان به آزمایش coronavirus. به عنوان صرفا پیشگیرانه تست بیشتر رایج تبدیل شده و برخی از شرکت های بیمه در حال مشاجره هستند آنها فقط نمی تواند پرداخت هزینه برای هر کسی که نگران خطر خود را تست کنید.

Lynne کوشینگ نشویل دنیاست. می گوید او شده بود بسیار سخت در مورد اجتماعی فاصله تا تظاهرات اخیر که او احساس مجبور به حضور در.

"من امیدوار بودم به نوع اقامت در لبه یا حاشیه کمی," او می گوید. "اما من فکر نمی کنم در مورد این واقعیت است که هر کس را به مناجات. وجود دارد رفتن به این همه هوا مجبور به بیرون آمدن از مردم در تظاهرات."

تا چند روز پس از راهپیمایی در ماسک او رفت و به یک منظقه درمانگاه برای COVID-19 تست. کوشینگ می دانستم که برنامه های بهداشتی برای پوشش دادن به آزمون و حتی نمی تواند هزینه شرکت پرداخت.

"از آنجا که من باید بیمه سلامت, من خوش شانس هستم که در این راستا" او می گوید.

خانواده اولین Coronavirus پاسخ قانون به تصویب کنگره نیاز به برنامه های بهداشتی را به طور کامل پرداخت برای تست تلقی "پزشکی لازم است." اما به عنوان تست گسترش به اندازه کافی اجازه می دهد تا افراد بدون علائم به آزمایش می شود یک منطقه خاکستری است ابتدا به نظر می رسد.

پوشش دستور می توان به تفسیر.

"این یک بازی بسیار زنده و فعال بحث در حال حاضر می گوید:" تحقیقات سیاستگذاری سلامت استاد سابرینا Corlette از دانشگاه جورج تاون.

"که نیاز ممکن است تنها اعمال می شود اگر شما به آن اشاره شده است برای آزمون یک حرفه ای مراقبت های بهداشتی پس از ارائه با علائم بیماری" او می گوید.

هدایت از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات می گوید: پوشش کامل مورد نیاز است "زمانی که از نظر پزشکی مناسب برای فرد تعیین شده توسط فرد شرکت ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مطابق با استانداردهای پذیرفته شده از زمان عمل پزشکی."

برنامه های بهداشتی شده اند گمراهان در کنار پرداخت کامل هزینه های هر چند بیمارستان ها گزارش داده اند که برخی از بودجه خود قصد دارد در تلاش برای تحمیل همکاری می پردازد و دیداکتبل. اما ملت بزرگترین بیمه گر UnitedHealthcare باعث می شود همان تفاوت که پوشش کامل می کند نیاز به یک آزمون تلقی می شود از نظر پزشکی لازم است.

نگرانی این است که یک باز تعهد به پرداخت برای تست می تواند منجر به فراری هزینه های برنامه های بهداشتی.

"اینها برخی از اعداد بسیار بزرگ است که ما به دنبال در می گوید:" کریستین رشد سخنگوی امریکا برنامه های بیمه درمانی.

این tradegroup فقط بودجه یک مطالعه که برآورد هزینه تمام احتیاطی تست مورد نیاز در سال آینده — هر دو مربوط به محل کار و نظارت بر بهداشت عمومی و برنامه های.

چه نگرانی برنامه های بهداشتی است که کارفرمایان ممکن است ممکن است شروع به موسسه تست مورد نیاز برای همه بازگشت به کار. AHIP پروژه های آن می تواند هزینه برنامه های بهداشتی از 25 میلیارد دلار در سال, اگر دولت نمی گام به تامین هزینه. و تست برای آنتی بادی می تواند رویکرد 19 میلیارد دلار.

برنامه های بهداشتی و همچنین پیش بینی افزایش فرصت طلب ارائه دهندگان خدمات است که می تواند ارائه شده جعلی و یا اثبات نشده آزمایشات از جمله برای coronavirus آنتی بادی است.

"همین دلیل است که ما فکر می کنم بسیار مهم است به روش تست با یک رویکرد استراتژیک است که بر پایه علم است و بسیار روشن جهت که می شود آزمایش چگونه اغلب آنچه که نتیجه تست به معنی چگونه ما را به عمل و که در آن بودجه می آید از" رشد می گوید.

این کمیسیون فرصت های برابر شغلی صادر کرده است ارشاد گفت: کارفرمایان می توانند از نظر قانونی نیاز به تست. هنوز هم بسیاری از کسب و کار نیست تا خود را coronavirus احتیاطی که دور. استخدام وکلای مدافع می گویند که آنها در حال حل و فصل به صورت متوسط چک و پرسشنامه در مورد علائم و قرار گرفتن در معرض.

اما حداقل یک صنعت است که در حال حاضر خیره کردن این معضل می پردازد که — مراقبت طولانی مدت. خانه سالمندان کارکنان در بسیاری از ایالت ها نیاز به آزمایش می شود هر هفته. در نیویورک آن را دو بار در هفته و برنامه های بهداشتی شروع به طفره رفتن.

یک بار آزمایش نمی شود که از هزینه های هر چند حتی این را اضافه کنید تا در سراسر صدها نفر از کارکنان در حدود 100 دلار در هر آزمون.

"همچنین می افزاید: برای تعداد دفعاتی که می گوید:" کریستین Thelen یک وکیل با شرکت لین پاول در پورتلند که نشان دهنده پرستاری صفحه اصلی شرکت. "شما را COVID-19 آزمون امروز اما این بدان معنی نیست که سه روز از در حال حاضر من همین حالا تست مثبت, چرا که آن را یک نقطه در زمان آزمون است."

هنوز Thelen می گوید: او ارائه مشاوره به مشتریان که هیچ کارگر باید به خواسته پرداخت راه خود را.

"من فکر می کنم کارفرمایان نیاز به پرداخت هزینه برای آن را," او می گوید.

بهداشت عمومی محققان تاکید بر اهمیت به طور منظم تست ساکنان خانه سالمندان و کارکنان و همچنین دیگر بدون علامت است اما در معرض خطر مردم و ساخت تست در دسترس برای افرادی که ممکن است در معرض در حوادث مانند تظاهرات. این می تواند کمک به گرفتن غیر قابل تشخیص بیماری و جلوگیری از گسترش آن در جامعه است.

بسیاری از شهرستانها در حال ارائه به صندوق احتیاطی آزمون برای افرادی که میرم با حضور در تظاهرات. هنوز هم این آزمایشات در دسترس نیست در همه جا و از آنجا که اکثر متحده هنوز پرداخت برای تست (هر چند تنسی است) بسیاری از مردم در سمت چپ با تکیه بر خود را بیمه خصوصی.

Lynne کوشینگ بود و حق دارند نگران باشند. او آزمایش مثبت پس از ماه مارس او حضور داشتند هر چند او می گوید: او می دانست که خطر در نظر گرفته و آن را به ارزش مصرف

"من آن را پشیمانی نیست," او می گوید.

او هرگز توسعه علائم و بهداشتی طرح به نظر می رسد که تحت پوشش کامل هزینه.

اما دوستان او راهپیمایی با هم تصمیم گرفتند که آنها نیاز به تست. و هزاران نفر دیگر شد را تشویق به انجام همان. و این وضعیت همان است که در ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور.

این داستان بخشی از یک گزارش همکاری که شامل WPLN, NPR و قیصر سلامت نیوز.

یادداشت سردبیر: نسخه رادیویی این داستان به اشتباه گفت: Lynne کوشینگ رو تست روز بعد پس از مارس. در واقع او مورد آزمایش قرار گرفت چند روز پس از اعتراض به حساب دوره کمون.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب