عفونت صعود در میان مستند در دروازه به ملت ناواهو

SANTA FE, N. M. دولت و مقامات محلی در حال وزن گزینه های خود را برای شامل گسترش coronavirus در یک به طور معمول

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

SANTA FE, N. M. دولت و مقامات محلی در حال وزن گزینه های خود را برای شامل گسترش coronavirus در یک به طور معمول مشغول دروازه به ملت ناواهو در ممکن است تاریخ انقضا برای مواقع اضطراری مستند.

اورژانس قدرت تحت دولت Riot Control Act برنامه ریزی شده بود به پایان رسید ظهر پنج شنبه در شهر گالوپ مگر اینکه تمدید توسط رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام.

معاونین کلانتر و پلیس دولت را محاصره جاده های پیشرو در داخل و خارج از شهرستان از تاریخ 1 مه به محدود کردن سفر و کسب و کار برای خدمات اضطراری و مقررات در حالی که محدود کردن وسایل نقلیه به دو سرنشینان.

مقامات بهداشت ترس که گالوپ محبوب عرضه توقف برای ساکنان روستایی از ملت ناواهو شد یک بردار برای انتقال COVID-19 در فروشگاه ها, رستوران ها و آب پر کردن ایستگاه برای مردم بدون کامل لوله کشی خانگی.

مقامات بهداشتی می گویند سرانه عفونت در گالوپ و اطراف McKinley شهرستان در حال دوازده بار رای دادن برای آلبوکرک دولت بزرگترین منطقه شهری.

از جمعه این شهرستان تا به حال 1,337 تایید coronavirus عفونت و 29 مربوط به مرگ و میر. تخت های مراقبت ويژه هستند در دو محلی و بیمارستان و بیماران با علائم حاد تنفسی در حال انتقال به آلبوکرک.

شهردار لویی Bonaguidi گفت: محلی با سرعت از عفونت کاهش یافته است هر چند تاخیر در نتایج تست آن را سخت برای تعیین موفقیت این مستند.

"نگرانی ما بود و همه این افراد از آمدن به شهر است که ما قصد داریم به گسترش آن," او گفت:. "ما نمی خواهیم آنها را در نظر گرفتن آن به خانه به خانواده خود را."

مقامات بهداشتی دولت گزارش چهار مرگ و میر در McKinley شهرستان در روز چهارشنبه از COVID-19 و 63 محلی جدید عفونت — بالاترین برگه میان 33 شهرستانهای ایالت.

McKinley شهرستان به خانه مورد 72,000 ساکنان بومی از جمله زونی پوبلوو پوبلو و بخشهایی از ملت ناواهو.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب