ایندی 500 را اجرا خواهد کرد در ماه اوت با عظیم آن Grandstands در 50 درصد ظرفیت

بزرگنمایی این تصویر ایندیاناپولیس 500 — معمولا بازدید صدها نفر از هزاران نفر از تماشاگران — اجرا خوا

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایندیاناپولیس 500 — معمولا بازدید صدها نفر از هزاران نفر از تماشاگران — اجرا خواهد شد در ماه اوت در مقابل جمعیت پوش در 50 درصد ظرفیت پیگیری مقامات می گویند. در اینجا اتومبیل های مسابقه در مقابل طرفداران در طول این رویداد در سال گذشته. Darron کامینگز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Darron کامینگز/AP

تماشاگران استقبال برای حضور در ایندیاناپولیس 500 در ماه اوت پیگیری مقامات روز جمعه گفت اما این محل خواهد بود محدود به 50 درصد از ظرفیت های طبیعی به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

Indianapolis Motor Speedway معمولا با ظرفیت صدها هزار نفر از مردم برای برجسته نژاد.

"ما متعهد به در حال اجرا ایندی 500 در یکشنبه, اوت. 23 و استقبال علاقه مندان به این جهان بزرگترین محل برگزاری مسابقه گفت:" رئیس جمهور J. Douglas Boles, رئيس جمهور از Indianapolis Motor Speedway.

در علاوه بر این به کاهش ظرفیت در محل Boles گفت: پیگیری مسئولان نیز نهایی "اضافی با دقت در نظر گرفته و سلامت اقدامات ایمنی" و اضافه کرد که جزئیات خاص ظهور خواهد کرد در آینده نزدیک.

گزارش در محل طبیعی ظرفیت Indianapolis Star روزنامه به استناد یک سال 2016 تخمین می زنند که raceway 235,000 صندلی در آن جایگاه. 2.5 مایل بیضی نیز متعدد است و سوئیت بزرگ زمین زیر کشت.

این مسابقه در اصل برنامه ریزی شده برای اواخر مارس آن به تعویق افتاد با توجه به کوروناویروس.

پیگیری مقامات تشویق تماشاگران به خرید و یا رزرو بلیط آنلاین ایندی 500 در ماه اوت است. آنها همچنین گفت: افراد 65 ساله یا مسن تر و یا هر کسی که با شرایط بهداشتی اساسی باید در خانه بمانند با استناد به کارشناسان بهداشت' توصیه های ایمنی.

Indianapolis Motor Speedway قرار است میزبان مسابقه در چهارم جولای آخر هفته اما این رویداد را شامل نمی شود تماشاگر. پیگیری مسئولان توجه داشته باشید که ماریون که شامل ایندیاناپولیس در حال حاضر در مرحله سوم از روند بازگشایی — یک گام پشت بسیاری از دیگر استان ها در دولت است.

بسیاری از ایندیانا است که آماده برای ورود به مرحله پنج در جولای 4th, که اجازه می دهد سالن های ورزشی برای برگزاری رویدادها در حالی که رعایت اجتماعی فاصله.

ایندیانا گزارش داد 510 جدید تایید coronavirus موارد در جمعه آوردن مجموع آن به 44,140 با توجه به NPR عضو ایستگاه WFYI.

تقریبا یک چهارم از ایندیانا کلی موارد گزارش شده در Marion County — اما تا کنون در این شهرستان دیده می شود کمتر از 100 مورد در هر روز با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

در مورد دولت سطح تست WFYI گزارش "از جمعه نتایج 453,890 COVID-19 آزمون گزارش شده بود به ISDH با کمتر از 10 درصد مثبت برای این بیماری است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن