اندونزی در حال حاضر دارای بیشترین تایید COVID-19 نفر در جنوب شرقی آسیا

بزرگنمایی این تصویر اندونزی در سنتی بازار در Bekasi, West Java در روز پنج شنبه به نظر می رسد نادیده

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

اندونزی در سنتی بازار در Bekasi, West Java در روز پنج شنبه به نظر می رسد نادیده گرفتن اجتماعی فاصله قوانین دولت در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش COVID-19. REZAS/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
REZAS/خبرگزاری گتی ایماژ

اندونزی در حال حاضر دارای بیشترین تعداد از تایید COVID-19 مورد در تمام آسیای جنوب شرقی با توجه به اعداد منتشر شده توسط دولت در روز جمعه.

وزارت بهداشت در جاکارتا گزارش 5,923 موارد مثبت — زیر بزرگترین کشور روزانه پرش بیش از 400 عفونت های جدید از روز پنج شنبه. COVID-19 تن کشته 520 نفر در اندونزی. در منطقه تنها در چین که در آن رمان coronavirus سرچشمه بالاتر مرگ و میر.

"انتقال است که هنوز هم اتفاق می افتد. این تبدیل به یک فاجعه ملی" Health مقام وزارت Achmad Yurianto گفت: در روز جمعه رویترز گزارش.

او همچنین گفت: تست افزایش یافته است و تا سه برابر در دو هفته.

اندونزی دولت مواجه شده است و انتقاد برای تست قبل از آن و نه سرعت اجرای دقیق اجتماعی فاصله و محدودیت های مسافرتی.

اندونزی است که در جهان چهارم پرجمعیت ترین کشور را تایید نمی کند اول آن موارد تا 2 مارس. پس از موارد رشد نمایی و به صورت روزانه در حال گسترش به تمام 34 ولایت در سراسر مجمع الجزایر از برخی از 17,000 سلیمان. هنوز اول مستند سفارشات نبودند صادر شده تا بیش از یک ماه بعد و تنها محدودیت اعمال شده به جاکارتا پایتخت منطقه و جمعیت آن از 30 میلیون نفر است.

در این هفته رئیس جمهور Joko Widodo گسترش محدودیت برای برخی از نقاط دیگر کشور است. او همچنین توصیه عمومی به ماندن در خانه در طول ماه رمضان که شروع می شود بعد از آن در ماه آوریل است. این یک درخواست از جهان در پرجمعیت ترین کشور مسلمان که حدود 19.5 میلیون نفر سفر برای عید فطر تعطیلات به مناسبت پایان ماه رمضان سال گذشته با توجه به خبری بلومبرگ.

کارشناسان مدلسازی COVID-19 پیش بینی برای اندونزی می گویند چشم انداز ترسناک است.

"این می تواند [یکی دیگر از ایتالیا] اگر مداخله دولت همچنان در رده نور متوسط و بالا در مقیاس مداخله" Iwan Ariawan یک biostatistician در دانشگاه اندونزی گفت: South China Morning Post. این دانشگاه پیش بینی موارد می تواند افزایش یابد و به بیش از 1.5 میلیون نفر در سراسر کشور با بیش از 140,000 مرگ و میر.

اندونزی آخرین مورد اعداد معنی این کشور پیشی گرفته است آن همسایه فیلیپین که قبلا شناخته شده ترین موارد در جنوب شرقی آسیا. فیلیپین در حال حاضر در رتبه دوم بیشترین موارد تایید شده در منطقه در 5,878 و مالزی و سنگاپور در حال نزدیک پشت هر دو با بیش از 5000 مورد تأیید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن