بومی جوانان تعجب است که پلیس برای اولین بار سازمان ملل' پلیس ؟

دالاس پورتر گفت: شش کشور از خدمات پلیس افسر او را برداشت و او را بر روی زمین. ناگهان زندگی نوجوان در خطر است.ب

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

دالاس پورتر گفت: شش کشور از خدمات پلیس افسر او را برداشت و او را بر روی زمین. ناگهان زندگی نوجوان در خطر است.

بازمانده از گذشته اقدام به خودکشی Porter, 19, نیاز به یک tracheostomy tube به نفس. اگر آن را تغییر و یا مسدود می شود, آن می تواند خود مانع تنفس باعث او را خفه. این مهم است که او جلوگیری از دروغ گفتن در معده خود — دقیقا آنچه که او می گوید که او مجبور شد برای انجام توسط پلیس.

"شش کشور پلیس شکست چهره من به زمین چند بار" پورتر گفت: در یک نوشته خلاصه ای از حادثه آماده برای شش کشور کنفدراسیون شورای. "پلیس پس از ناودان من به کف من بود و سپس ایستاد و به دیوار."

پورتر گفت: مصیبت شروع با یک Oct. 9, 2019, حمله ادعایی درمانگاه شاهدانه در شش کشور بزرگ رودخانه خاک. در طول حادثه پورتر و چهار جوان دیگر مردان — که همه زندگی در شش کشور — محرمانه حداقل شش افسران استفاده ناموجه زور در حالی که دستگیری آنها در شاهدانه اتهامات عنوان شده علیه.

پورتر است که درگیر با داروخانه و وارد تنها لحظاتی قبل از پلیس دچار شکستگی بینی. دوست خود Ryan Davis تشخیص داده شد با یک ضربه مغزی او می گوید او پانچ در سر توسط یک افسر — "من به یاد داشته باشید گفت:" توقف شما در حال صدمه زدن به من مثل جیغ (it)," دیویس گفت:.

سه مرد دیگر که دستگیر شده بودند می گویند که آنها نیز در زندان باقی می ماند و دچار آسیب های روانی این حادثه به ویژه از رفتار پلیس پورتر.

"دالاس توانست درگذشت به راحتی دوم که کسی قرار دادن چهره خود را به زمین گفت:" Alyziah Styres که گوش به عنوان پورتر تلاش برای نفس کشیدن در پشت یک ماشین پلیس خود را tracheostomy tube تا حدی مسدود است. او و دیویس گفت: ماموران حاضر به دریافت کوله پشتی حاوی Q-نکات مورد نیاز برای روشن شدن پورتر لوله تنفس.

"او خونریزی بیش از همه خود را و من می توانم هر چیزی را انجام دهید به او کمک کند. گفتم چگونه است که این حق'?"

ایران در, خشم مردان, راه اندازی شکایات خود را در مورد درمان توسط افسران — اما به زودی متوجه شدم هیچ جا وجود دارد به نوبه خود به جز نیروی پلیس خود را. مانند بسیاری از انتاریو برای اولین بار سازمان ملل جوامع شش کشور است خارج از صلاحیت این دادگاه ها از این استان به پلیس ناظران.

"آنها نجس" مایک دیویس بود که در میان این گروه دستگیر شده گفت: از شش کشور پلیس در مصاحبه اخیر است. "و هیچ کس می شود به بررسی آنها اما خود را دارند."

در میان ملی حساب در مورد پلیس در پی دو اخیر کشنده تیراندازی پلیس از مردم بومی در نیوبرانزویک و خشونت آمیز دستگیری آتاباسکا Chipewyan اول ملت رئیس Allan آدم, مردان در حال صحبت کردن در مورد آنچه آنها می گویند که عدم پاسخگویی به اقدامات پلیس در خانه خود به خاک.

"به عنوان یک عضو از این جامعه حق دارن احساس امن و محافظت شده توسط ما خدمات پلیس. اما من در سمت چپ احساس نقض بسیار افرادی که قرار است به حفاظت از جامعه ما" Ryan Davis نوشت: در یک شکایت به سابق سازمان ملل شش رئیس پلیس گلن Lickers در اواخر سال گذشته.

نه شش کشور خدمات پلیس و نه اقدام معاون دیوید دود افسر که بررسی شکایات در پاسخ به ایمیل های متعدد و تماس های تلفنی از ستاره.

اول ملت, خدمات پلیس, اغلب کارکنان بومی افسران هر چند نه منحصرا.

اگر حمله و دستگیری تا به حال رخ داده در خارج از شش کشور' قلمرو پورتر صدمات را به طور خودکار باعث شد تحقیقات ویژه تحقیقات واحد (SIU) که پروب صدمات جدی و مرگ و میر مربوط به پلیس است.

در ضمن Styres و Davises — همه آنها دستگیر شدند و متهم تحت شاهدانه عمل می کنند اگر چه از اتهامات عنوان شده علیه پورتر و Styres شده اند باقی ماند — می تواند تسلیم شکایت با دفتر مستقل پلیس نقد و بررسی مدیر (OIPRD) استان غیر نظامی پلیس شکایت کرد.

با هیچ گزینه های در دسترس مردان خواسته سازمان ملل شش پلیس را در یک شخص ثالث مانند خارج از خدمات پلیس به بررسی. آنها گفت: زمانی که پلیس رد آنها تبدیل به شش کشور کنفدراسیون شورای.

"آنها در حال بررسی خود را و من می ترسم که این حادثه را دریافت خواهد کرد را رد کرد و آن را به عنوان است که جدی گرفته شود" پورتر نوشت: در نامه ای به شورای مارس.

"من هم از ترس این که شش کشور پلیس این کار را به شخص دیگری و نفر بعدی ممکن است بسیار خوش شانس است."

بعد که ماه مردان توصیه شد شکایت خود را اخراج شده بود بدون آنها همیشه در حال مصاحبه.

"من رد این ادعا که شما تحت درمان قرار گرفتند نامناسب و یا غیرقانونی زمانی که شما دستگیر شدند," دود نوشت: در نامه ای خطاب به Ryan Davis و بررسی توسط ستاره.

تامار فریدمن یک تورنتو وکیل به نمایندگی از مردان گفت: روشن نیست که مصاحبه چه مدارکی مورد بررسی قرار گرفتند و یا چگونه پلیس خدمات به تصمیم گیری آن است. اگر OIPRD یا سیو شده بود بررسی شاکیان خواهد مصاحبه شده اند و وجود دارد خواهد بود یک گزارش مفصل توضیح روند و نتیجه, او گفت:.

در عوض, شده است وجود دارد "تکمیل عدم پاسخگویی" اطراف آن چه او به نام نگران کننده استفاده از نیروی بیش از حد.

"این عدم نظارت و پاسخگویی می توانید تنها جسور (شش کشور پلیس) افسران به شرکت در سوء استفاده بیشتر" فریدمن گفت.

عدم وجود غیر نظامی پلیس نظارت در سازمان ملل جوامع شده است به خوبی مستند شده است, اخیرا, توسط, Ontario دادگاه تجدید نظر دادگستری مایکل Tulloch در سال 2016 بررسی پلیس نظارت. از طریق مشاوره با بومی جوامع Tulloch گفت: "تمایل برای مناسب غیرنظامی نظارت از سازمان ملل policing روشن است."

"محرومیت از اولین کشورهای پلیس از غیر نظامی نظارت در نتیجه در بسیاری از اولین ملل جوامع دسترسی نداشتن به همان ساز و کارهای نظارتی به عنوان دیگر ساکنان انتاریو," Tulloch نوشت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

گزارش خود توصیه می شود این استان در نظر گرفتن گسترش فرامین سیو و OIPRD شامل نخست سازمان پلیس "موضوع را به انتخاب فردی برای اولین بار سازمان ملل."

به گفته یک سخنگوی وزارت وکیل طور کلی تغییرات ورودی به انتاریو پلیس قانون را ایجاد پولیس نظارت از افسران شاغل اول ملت تخته را انتخاب کنید که به انتخاب کردن در.

هنگامی که پلیس قانون به اجرا در می آید — مقررات هنوز در حال تدوین است و هیچ زمانی آن را ایجاد اجرای قانون و رسیدگی به شکایات سازمان (ليکا) جایگزین OIPRD. آن را نیز ایجاد یک نظارت گزینه ای به نام بازرس کل که نظارت و بازرسی خدمات پلیس و تخته از جمله کسانی که در سازمان ملل جوامع است که باید تصمیم گرفتند در.

تغییرات در حال آمدن بیش از حد تحت آینده SIU عمل می کنند گفت: یک سخنگوی وزارت دادستان کل از جمله دادن ناظر به "قدرت برای ورود به داوطلبانه موافقت نامه با سازمان ملل در انتاریو به انجام یا کمک به تحقیقات است."

هر چند که ممکن است به معنی خبر خوب در آینده کمک کند مردان از شش کشور. فریدمن است که هنوز هم درخواست سازمان ملل شش پلیس اجازه می دهد تا خارج از بدن به بررسی مشتریان خود را' شکایت.

"ما همچنین امیدواریم که (شش کشور پلیس) بلافاصله شروع به کار با شش کشور شورای منتخب و ارثی شورا برای پیدا کردن شیوه های جدید است که بازگرداندن پلیس مشروعیت در جامعه نه تنها در راه آنها پاسخگویی به شکایات بلکه در راه آنها پلیس" فریدمن گفت.

پس از پلیس اخراج مردان, شکایت شش کشور منتخب شورای حاکی از قصد خود برای راه اندازی یک بررسی از هر دو پولیس و کمیسیون های آن, اگر چه روشن نیست که اگر این شکایات در مورد حمله نقشی در این تصمیم. ستاره به دنبال نظر از شورای منتخب اما نمی شنوند.

با توجه به جزیره لاک پشت, اخبار شورا گفت: ممکن است که چند وجود دارد نگرانی در مورد خدمات پلیس اعم از نادیده گرفته ایمیل به شکایت جامعه در مورد یک مشکل با شش کشور پلیس کشت.

پورتر و دوستان خود امیدوار بررسی می تواند پاسخگویی و می گویند جوامع بومی باید دسترسی به پلیس نظارت هنگامی که آن را موجه.

"من فقط می خواهم عدالت است, و این چیزی است که نبوده است بر این ذخیره برای زمان بسیار طولانی اگر تا کنون گفت:" مایک دیویس.

Erick Laming یک Algonquin اول کشور دانشجوی دکتری تحصیل در رشته جرم شناسی در دانشگاه تورنتو است مصاحبه با مردم بومی زندگی کردن و ذخیره در مورد تعامل خود را با پلیس می گوید او شنیده های بسیاری دست اول داستان در مورد خشونت پلیس و قربانیان داشتن بدون مراجعه کنند.

اتهامات پلیس در استفاده از زور علیه مردم بومی اتفاق می افتد "راه بیشتر از مردم حتی نمی داند در مورد" Laming گفت.

"بسیاری از بار مردم بومی نمی خواهید به جلو آمده چرا که آنها نمی خواهند توجه آنها می ترسند (آنها) را هدف قرار داده و حتی بیشتر و متاسفانه آنها فقط آن را," او گفت:.

Stacia L. لافت که در خدمت به عنوان یک انتخاب گروه عضو شورا برای Tyendinaga Mohawk شورای Mohawks از خلیج Quinte توافق کردند که مردم بومی منفی تحت تاثیر قرار توسط پلیس تعاملات باید دسترسی به مراجعه.

اما آنچه که به نظر می رسد مانند آن است که آیا نظارت بدن, جامعه, شورای, یک کمیسر یا ombudsperson — بستگی دارد باید در هر جامعه مجزا نیاز دارد. از همه مهمتر او گفت: جوامع بومی باید حمایت شود از جمله مالی به منظور توسعه هر چه سیستم بهتر است.

او افزود که در حالی که برخی از جوامع ممکن است را انتخاب کنید به انتخاب کردن به در حال حاضر موجود نظارت بدن مانند OIPRD این نباید به طور پیش فرض به عنوان اعتماد به سازمان های خارج "است همیشه به خوبی کار می کرد برای مردم بومی است."

"من قویا بر این باورند که جوامع بومی می تواند شناسایی و توسعه خود را پاسخگو و فرهنگی مناسب راه حل های" انبار گفت. "در انجام این جوامع خواهد شد که مالکیت بیش از اطلاعات خود در فرآیندهای تصمیم گیری و نتایج."

Wendy Gillis
وندی Gillis تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش جرم و جنایت و پلیس برای ستاره. رسیدن به او از طریق ایمیل در wgillis@thestar.ca و یا او در توییتر دنبال کنید: @wendygillis


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب