بررسی مستقل از سنت لوئیس پلیس روش های برنامه ریزی

ST. LOUIS - St. Louis اداره پلیس را تحت مستقل خارج چکیده ای از عملیات خود را در تلاش برای بهبود جامعه محور, مح

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

ST. LOUIS - St. Louis اداره پلیس را تحت مستقل خارج چکیده ای از عملیات خود را در تلاش برای بهبود جامعه محور, محافظت از حقوق مدنی و کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز مقامات شهرستان گفت.

این بررسی اعلام شد شهردار Lyda Krewson ایمنی عمومی مدیر قاضی Jimmie ادواردز و کمیسر پلیس رئیس جان هیدن در همکاری با شهری لیگ از شهر St. Louis.

"این است که مورد تصدیق کرد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست که در شهر ما به مراتب بیش از حد بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند در حال از دست به خشونت" Krewson در بیانیه ای گفت. "این است که در مورد اعتقاد داشتند که پلیس جامعه و وظیفه به مداخله در حال ضروری است که در ادامه de-تشدید ضمنی و تعصب نژادی و عدالت آموزشی حیاتی هستند."

St. Louis County اجرایی سام صفحه اعلام مشابه بررسی county police force روز دوشنبه با مقایسه اهداف است.

St. Louis اغلب یکی از این کشور بالاترین قتل نرخ. شهر و شهرستان نیز شده اند roiled با تظاهرات و خشونت از جمله در تظاهرات موجب مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

چهار افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند و یک بازنشسته St. Louis County سروان پلیس کشته شد در حالی که در پاسخ به غارت و چپاول در مغازه پیاده هنگامی که تظاهرات خشونت تبدیل شد در اوایل این ماه.

این منطقه همچنین شاهد هفته از خشونت زمانی که 18 ساله مایکل براون بود که سیاه, کشته شد, یک افسر پلیس در فرگوسن در سال 2014 و دوباره در سال 2017 وقتی که زن سابق St. Louis, افسر پلیس, Jason Stockley بود تبرئه در مرگ یک مظنون.

سنت لوئیس پلیس شهر نیز شده اند در یک اختلاف دیرینه با سنت لوئیس مدار وکیل کیم گاردنر یک زن که شکایت شهرستان, پلیس اتحادیه و دیگران ادعا که آنها بخشی از یک هماهنگ و نژادپرستانه توطئه به زور او را از اتاق.

سنت لوئیس شهرستان بررسی که برنامه ریزی شده است برای شروع این ماه را به تمرکز بر روی فرهنگی و تشخیص و تخصیص منابع و ابزار و فن آوری های کنترل جرم و استراتژی های همکاری در انتشار اخبار گفت.

"این یک فرصت ارزشمند را در ایده های تازه و رویکردهای جدید است که کار با موفقیت در دیگر شهرستانها و ما با ارائه یک تجزیه و تحلیل و پیشنهادات برای بهبود بخش های ما و جامعه ما" Krewson گفت.

چارلز رمزی سیاه بازنشسته فیلادلفیا و واشنگتن دی سی رئیس پلیس منجر خواهد شد, نقد و بررسی. او led مشابه تلاش در شیکاگو در سال 2016 پس از جنجال فوران هنگامی که یک ویدئو منتشر شده نشان میدهد یک افسر ضرب تیراندازی یک مرد سیاه و سفید Laquan مک دونالد. رمزی بود co-رهبر از رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 انجام ندادی.

رمزی و دانیل Oates سابق رئیس پلیس در آرورا کلرادو و ساحل میامی, فلوریدا انجام خواهد شد و شهرستان نقد و بررسی.

هر دو بررسی هستند که با بودجه های منطقه ای شورای کسب و کار و شرکت های عضو مدنی پیشرفت یک سازمان از مدیران ارشد از این منطقه بزرگترین کارکنان بخش خصوصی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن