در مراسم تجلیل از جان لوئیس به عنوان یک قهرمان آمریکایی

بزرگنمایی این تصویر John Lewis, در بالا دیده می شود در سال 2017 کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل یاد

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

John Lewis, در بالا دیده می شود در سال 2017 کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل یاد شد شنبه برای چند دهه خود را از خدمات به عنوان یک قهرمان برای حقوق مدنی. لوئیس درگذشت جمعه در سن 80. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

مراسم تجلیل از ریخت و در از سراسر کشور در روز شنبه برای, John Lewis, حقوق مدنی آیکون که درگذشت جمعه در سن 80.

لوئیس رز به شهرت به عنوان یک جوان فعال حقوق مدنی کمک کرد که منجر مارس 1965 در سراسر ادموند Pettus پل در سلما علا. لوئیس بود مورد ضرب و شتم بنابراین به شدت در اجرای قانون است که او در بیمارستان بستری شد. "یکشنبه خونین" را به عنوان آن را به دست می آمد شناخته شده کمک خار قانونگذاران برای تصویب قانون حق رای بعد از آن سال.

لوئیس را به عنوان یک دموکرات کنگره برای دولت گرجستان برای بیش از 30 سال از اواخر دهه هشتاد تا زمان مرگش جمعه. یکی از لیبرال ترین اعضای مجلس نمایندگان او شناخته شده به عنوان "وجدان" از کنگره برای خستگی ناپذیر خود را تعهد به حقوق مدنی.

"او با افتخار و احترام به عنوان وجدان کنگره آمریکا و یک آیکون از تاریخ آمریکا, اما ما می دانستیم که او به عنوان یک پدر و برادر" خانواده او نوشت: در بیانیه ای. "او یکی قهرمان در حال مبارزه به تقاضای احترام به کرامت و ارزش هر انسان است. او اختصاص داده شده و تمام عمر خود را به عدم خشونت آمیز فعالیت و صریح مدافع در مبارزه برای برابر عدالت در امریکا است. او خواهد شد به شدت از دست رفته است."

لوئیس نشان داد در ماه دسامبر بود که او مبارزه با مرحله 4 سرطان لوزالمعده است.

قانونگذاران از سراسر طیف سیاسی ستایش لوئیس در روز شنبه. بیانیه مشترک مشترک احساسات: آن است که به ما برای ادامه کار نژادی عدالت که لوئیس اختصاص داده شده خود را زندگی است.

"ما ساخته شده است در این عکس از خدا و پس از آن وجود دارد, John Lewis" presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن نوشت. "جان زندگی به ما یادآوری می کند که قدرتمند ترین نماد از آنچه در آن به معنی یک آمریکایی است که آنچه ما با آن زمان ما باید به واقعی وعده ملت ما — که ما همه برابر خلق شده اند و سزاوار به درمان به همان اندازه است."

بایدن ادامه داد: "از طریق ضرب و شتم راهپیمایی ها و دستگیری, بحث در مورد جنگ و صلح و آزادی و قانونی مبارزه برای شغل خوب و مراقبت های بهداشتی و اساسی حق رای او به ما آموخت که در حالی که سفر به سوی برابری آسان نیست ما باید نترس و هرگز از ترس دولا شدن و هرگز تسلیم."

رئیس جمهور سابق باراک اوباما نیز پرداخت خود را احترام به حقوق مدنی افسانه است. "او عاشق این کشور آنقدر زیاد است که او زندگی خود را به خطر انداخته و خون خود را به طوری که آن را ممکن است زندگی می کنند تا به قول خود" نوشت: اوباما که لوئیس در حالی که در دانشکده حقوق. "و از طریق این دهه او نه تنها به تمام از خود به آرمان آزادی و عدالت اما الهام بخش نسل های پس سعی کنید به زندگی می کنند تا به عنوان مثال است."

اوباما در آخرین مشترک ظاهر با لوئیس آمد در اوایل این سال به عنوان آنها هر دو به نظر می رسد در یک شهر مجازی سالن با فعالان جوان برای کمک به رهبری اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید. بعد از آن اوباما خطاب به لوئیس خصوصی.

"من به او گفتم که همه آن افراد از هر نژاد و از هر زمينه و جنسیتی و گرایش جنسی — آنها فرزندان خود را. آنها آموخته بود از او به عنوان مثال حتی اگر آنها آن را نمی دانند. آنها را درک کرده بود از طریق او آنچه را که تابعیت آمریکایی نیاز دارد حتی اگر آنها به حال شنیده شجاعت خود را تنها از طریق کتاب های تاریخ.

"هنوز بسیاری از ما را وادار به زندگی می کنند برای دیدن خود ما میراث بازی کردن در چنین معنی دار و قابل توجه راه" اوباما ادامه داد. "جان لوییس انجام داد."

معاون رئیس جمهور مایک پنس به نام لوئیس "مرد بزرگی که شجاعت و دهه خدمات عمومی تغییر امریکا برای همیشه." و در یک صدای جیر جیر رئیس جمهور تهمت و گفت: او بود "متاثر از شنیدن این خبر از حقوق مدنی قهرمان John Lewis عبور. Melania و من ارسال دعاهای ما به او و خانواده اش است." رئیس جمهور همچنین دستور داد که پرچم آمریکا به پرواز در نیمه کارکنان در طول روز است.

لوئیس و تهمت به حال پر سر و صدا ارتباط است. در سال 2017 لوئیس گفت که او در نظر بگیرید و سپس رئیس جمهور منتخب به "مشروع" رئیس جمهور روسیه با استناد به دخالت در انتخابات 2016. مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به انتقاد از حقوق مدنی غول به عنوان "تمام بحث" و "هیچ عمل است."

در یک بیانیه مشترک رئیس جمهور 2016 حریف هیلاری کلینتون و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون گفت: جهان از دست داده بود ،

"جان لوئیس داد و همه او را به گرو در اوردن امریکا برآورده نشده وعده برابری و عدالت برای همه و برای ایجاد یک محل برای ما به ساخت یک اتحاد کامل تر با هم" آنها نوشت.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا به نام لوئیس "یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ آمریکا" گفت: او مشغول به کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به رویای آمریکایی از یک اتحاد کامل تر.

"هر روز از جان لوئیس زندگی اختصاص داده شده به آوردن آزادی و عدالت برای همه" پلوسی گفت. "همانطور که او اعلام کرد: 57 سال پیش در ماه مارس در واشنگتن ایستاده در سایه یادبود لینکلن: 'ما در ذهن و روح و قلب نمی تواند استراحت تا زمانی که آزادی و عدالت وجود داشته باشد برای همه مردم است.' چگونه اتصالات آن است که حتی در آخرین هفته از نبرد با سرطان جان احضار قدرت به بازدید از تظاهرات مسالمت آمیز که در آن جدیدترین نسل از آمریکایی ها ریخت به خیابان ها را به این کار ناتمام نژادی عدالت است."

لوئیس "تغییر مسیر تاریخ و چپ امریکا یک مکان بسیار بهتر است" گفت: نیویورک تشکر. Hakeem Jeffries رئیس مجلس دموکراتیک حزبی.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., توصیف لوئیس به عنوان یک پیشگام و رهبر جنبش حقوق مدنی که در معرض خطر زندگی خود را برای مبارزه با نژاد پرستی و زندگی می کنند تا به ایده آل های برابری برای همه است.

مک کانل استناد مارتین لوتر کینگ جونیور معروف اعلامیه که قوس اخلاقی جهان است اما از آن خم به سمت عدالت است.

"پیشرفت نمی اتوماتیک" مک کانل گفت. "ما ملت بزرگ تاریخ تنها خم به سمت عدالت چرا که مردان بزرگ مانند John Lewis آن را بر خود گرفت برای کمک به خم شدن آن است."

سناتور. Patrick Leahy, D-Vt., گفت: لوئیس بود یک مربی به او در حقوق مدنی.

"جان لوئیس بود یک قهرمان آمریکایی در میان ما یک lodestar که کشید به ما نزدیک تر به ما آرمان" Leahy نوشت.

"جهان دیمر امروز صبح بدون Congressman John Lewis در آن" گفت: سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا. "او انجام باتوم عدالت تا پایان. آن را در حال حاضر در آمریکا به آن را انتخاب کنید و مارس است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن