در کشتی نوح از مرکبات پرستارش سعی کنید به دفع میوه آخرالزمان

از آن شده است به عنوان یک کشتی نوح برای مرکبات: دو تا از هر نوع. گسترش بیش از 22 هکتار UC ریورساید را 113 ساله

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

از آن شده است به عنوان یک کشتی نوح برای مرکبات: دو تا از هر نوع.

گسترش بیش از 22 هکتار UC ریورساید را 113 ساله ژیوودا مرکبات انواع مجموعه تاسیس شد به عنوان یک محل برای جمع آوری و مطالعه به عنوان بسیاری از مرکبات به عنوان نمونه ممکن است — در حال حاضر تعداد موجودی در بیش از 1000. آن را باز هوا معبد که در آن خلاقیت و نوآوری در آبیاری لقاح و کنترل آفات و پرورش و بیشتر باید اجازه کالیفرنیا نمادین $7 میلیارد مرکبات صنعت به رشد برای بیش از یک قرن است.

هنگامی که درختان شکوفه یا قطع سنگین با میوه تقریبا در هر شکل قابل تصور و رنگ نارنجی و زرد و بنفش; به عنوان کوچک به عنوان یک ناخن انگشت کوچک و یا به عنوان بزرگ و gnarled به عنوان پدر بزرگ دست یک قدم زدن از طریق این مجموعه immaculately آراسته باغ کاملا آسمانی.

488771_la-me-citrus-greening-uc-riverside-citrus-collection_5_AJS.JPG

تریسی کان متصدی UC ریورساید را ژیوودا مرکبات, انواع, مجموعه, دارای یک "ولنتاین" میوه متقابل بین دارابی یک خون پرتقال و ماندارین. این یکی از بسیاری از ارقام این مجموعه تولید شده در آن 113 سال سابقه.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

اما در حال حاضر یک آخرالزمان نزدیک است.

یک عفونت باکتریایی شناخته شده به عنوان مرکبات سبز یا Huanglongbing منتقله توسط بید-مانند مرکبات psyllid دارای طرح میتوانست کشاورزی جهان است. آن را بی ضرر برای انسان اما کاهش درختان پژمرده و تغییر رنگ پوسته selves سابق خود را که تولید غیر قابل خوردن نابالغ میوه.

"ما در حال رسیدن به یک نقطه که در آن نیمه ترسناک" گفت: تریسی کان است که مرکبات انواع مجموعه متصدی برای 25 سال است.

او و همکارانش دانست و آن را تنها یک ماده از زمان قبل از مرکبات سبز سعی خود را برای حمله به عدن است.

تبلیغات

منشاء آن در چین بیش از یک قرن پیش و برای اولین بار کشف در کالیفرنیا در سال 2012 به بیماری زده مرکبات در هر کجا که آن را به نظر می رسد و ارائه یک تهدید وجودی برای این صنعت است. مرکبات سبز باعث شده است که 2 میلیارد دلار زیان در فلوریدا که در آن برای اولین بار وارد آمریکا در سال 2005 و در حال حاضر تخمین زده می گذارد 90 درصد از دولت نخلستان.

هیچ چیز نه آزادی از زنبورهای انگلی است که حمله آسیایی مرکبات psyllids یا 125 میلیون دلار در کنگره بودجه و یا حتی استفاده از سگ های آموزش دیده به خر خر کردن مرکبات سبز در درختان — اتحاد خود را متوقف کند ، یک 1,127-مایل مربع قرنطینه منطقه که شامل بخش هایی از رودخانه سان برناردینو لس آنجلس و اورنج شهرستان به نظر می رسد به رشد هر چند ماه.

488771_la-me-citrus-greening-uc-riverside-citrus-collection_2_AJS.JPG

تریسی کان به نظر می رسد بیش از یک برنامه برای ساخت 3 هکتار مشبک ساختار برای محافظت از درختان در UC ریورساید را ژیوودا مرکبات انواع مجموعه است. ساخت و ساز برنامه ریزی شده است برای این بهار.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

هیچ درمانی وجود دارد در نزدیکی و یا در آینده دور و هیچ راهی ادم برای مهار این بیماری است. تنها راه حل در حال حاضر برای تحت تاثیر درختان است که به آنها پاره و کاشت مجدد آنهایی که جدید است. که چه کان را انجام دهید اگر این مجموعه به خطر بیافتد. اما نهایی مشکل چنین سناریویی در حال حاضر خواهد بود که بیشتر نمادین:

اگر ژیوودا مرکبات انواع مجموعه نیست ایمن از مرکبات سبز, پس از آن هیچ درخت حیاط خلوت و یا باغ های تجاری است.

کان به تازگی در زمان سحر Streich جهانی مرکبات مدیر محصول برای سوئیس عطر و طعم و عطر از شرکت ژیوودا در اینجا در روز روشن و واضح صبح. در نزدیکی یک بخش نقطه چین با شکوه دارابی درختان دو متوقف شد و بیش از نگاه یک تازه شخم خاک زیادی در جنوب اصلی پردیس UC ریورساید. آنها gamely لبخند زد.

در اینجا مرکبات انواع مجموعه آماده شدن برای یک تاریخ و زمان آخرین پایه.

در سال 2017, رودخانه شهرستان کشاورزی مقامات اعلام کرد که آنها تا به حال کشف شده آلوده درخت کمی بیش از دو مایل دور. اخبار تکان داد کان و همکارانش در دانشگاه ریورساید کالج علوم طبیعی و علوم کشاورزی. برای بیش از یک دهه آنها تا به حال همکاری با محققان در سراسر جهان در مورد چگونگی مبارزه با مرکبات سبز و تلاش برای اطمینان به طور فزاینده ای از کوره در رفته کشاورزان است که یک راه حل خواهد اتفاق می افتد.

تبلیغات

و در حال حاضر این بیماری در آستان خود.

488771_la-me-citrus-greening-uc-riverside-citrus-collection_8_AJS.JPG

محافظ توری را احاطه کرده 147-سال-پدر و مادر, پیر واشنگتن ناول پرتقال درخت در گوشه ای از خیابان ماگنولیا و خیابان آرلینگتون در ریورساید. آن را راه اندازی کالیفرنیا مرکبات میباشد.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

"من که نمیتوانم تا زمانی که ما چیزی خوب برای مقابله با این زمینه گفت:" کان 64 به عنوان او خار پشت او کوتاه بنفش-آرام ، در حال حاضر راه حل عقب نشینی از انواع: نزدیک به 3 هکتار نمایش ساختار ساخته شده بر روی خاک زیادی بودجه توسط a $3.5 میلیون ژیوودا هدیه.

داخل کان نظارت کاشت 1000 درخت منعکس کننده این مجموعه کمیاب ترین یا مهم ترین منابع — یک فضای امن در مورد مرکبات سبز سبقت بقیه از این مجموعه است.

"قطعا وجود دارد یک ترس که چیزی فاجعه بار اتفاق می افتد در اینجا" Streich گفت. "بنابراین ما باید برای حفاظت از این گنجینه."

توسعه غمگین ناظران صنعت, اما آن را نیز در خدمت به عنوان یک یادآوری از Huanglongbing توقف مارس.

"مرگبار مرکبات بیماری است که در هیچ راه انتخابی که درختان آن را دریافت و آن را نه می گوید:" کیسی قهوه جمهور و رییس اجرایی کالیفرنیا مرکبات متقابل یک انجمن صنفی است که نشان دهنده طلایی دولت مرکبات تولید کنندگان است.

"اگر این اتفاق افتاد آن خواهد بود و غمگین و ناامید کننده بود, اما آن را سخت به تصور کنید که آن را گرفتن نیست به این مجموعه گفت:" ملیندا کلاین رئیس تحقیقات دانشمند برای مرکبات تحقیقات هیئت مدیره. "این یک بازی اعداد و اعداد واقعا با ما در این نقطه است."

تبلیغات

کان به خاطر شنیدن اخبار در مورد بیماری ظاهر می شود فقط پایین خیابان از مرکبات انواع مجموعه در یک هواپیما سوار شدن به دره مرکزی برای مرکبات سبز کنفرانس. پیوستن به کان بود جورجیوس Vidalakis رئیس UC ریورساید مرکبات کلونال محافظ برنامه.

488771_la-me-citrus-greening-uc-riverside-citrus-collection_10_AJS.JPG

تریسی کان راست و ژیوودا جهانی محصول مرکبات مدیر سحر Streich گرفتن عکس در مقابل UC ریورساید را ژیوودا مرکبات انواع مجموعه است. سوئیس شرکت اهدا 3.5 میلیون دلار برای کمک به حفاظت از مجموعه ای از مرکبات سبز.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

"من به او و گفت: من نگران بیمار" کان گفت.

Vidalakis در ابتدا عذاب و دل تنگی به عنوان به خوبی.

"به من گفت: تریسی 'در جنگ حشرات در مقابل انسان همیشه برای رفتن به حشرات'," او گفت:.

اما پس از آن او تشکیل شده خود را.

"به عنوان جورجیوس و تریسی, ما دمدمی مزاجی," او گفت:. "اما به عنوان مدیران ما نوشتن خودمان و جلو حرکت می کند. ما قصد داریم برای انجام بهترین ما می توانیم برای کل صنعت است."

سپس UC ریورساید در حال حاضر اجرا برنامه پشتیبان گیری بر برنامه پشتیبان گیری برای خود شخصی در روز قیامت.

Vidalakis است نظارت ژنتیکی حفاظت از هر نمونه در مجموعه, در حالی که وزارت کشاورزی ایالات متحده-اجرای گلخانه ای در این مجموعه صدها بیماری درختان در گلدان های کوچک است.

488771_la-me-citrus-greening-uc-riverside-citrus-collection_9_AJS.JPG

تریسی کان دارای تانگو ماندارین. او را سرپرستی کاشت 1000 درخت منعکس کننده این مجموعه کمیاب ترین یا مهم ترین منابع برای محافظت در برابر مرکبات سبز.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

در ماه اکتبر UC ریورساید افتتاح شد $8 میلیون آزمایشگاه با بودجه مطرح شده توسط مرکبات تحقیقات هیئت مدیره. وجود دارد دانشمندان را به عمد آلوده درختان در یک محیط امن برای تست کردن درمان و سعی کنید به نژاد بیماری مقاوم در برابر درختان. و حدود 15 دقیقه به دور از مرکبات انواع, مجموعه, مدرسه کمک کرده است تا با اجرای آزمون از انواع برای این مجموعه $3.5 میلیون ساختار بخش دیگری از کالیفرنیا کشاورزی میراث: پدر و مادر و واشنگتن موز درخت پرتقال.

کاشته شده در سال 1873, این اولین از نوع خود در ایالات متحده و کمک به پرتقال قابل دوام محصول در جنوب کالیفرنیا. در حال حاضر 17 فوت قد درخت ایستاده بود تا حد زیادی دست نخورده در یک حصار-خاموش گوشه ای از ماگنولیا و آرلینگتون خیابان تا 2018 زمانی که تهدید مرکبات سبز اقدام لازم.

ریورساید مقامات قرار دادن پدر و مادر موز زیر یک پارچه چادر. اما با کمک مالی از UC ریورساید آن را در حال حاضر می ایستد در عرض 40-توسط-30 پا, ساختار, سفید, تنفس صفحه نمایش به عنوان دیواره های آن است.

این درخت در حال حاضر باردهی به عنوان اگر همه درست بود در آن جهان.

"آن را مانند یک قطعه مهم از تاریخ ما" گفت: آدولفو کروز مدیر ریورساید پارک تفریحی و جامعه بخش خدمات. کارگران خود را به طور منظم بررسی پدر و مادر موز به اطمینان حاصل شود که مرکبات سبز نشده نقض ساختار آن است.

"این فقط ویرانگر هنگامی که شما نگاه در باغ" تحت تاثیر مرکبات سبز کروز گفت. "مردم نمی تواند تصور کنید که در اینجا در حال حاضر, اما اگر شما می توانید تصور کنید که همه ما درختان به دنبال مانند که ... این خیلی ترسناک است."

تا کنون موفقیت چادر — از لحاظ فنی به نام مرکبات در زیر محافظ صفحه نمایش و یا فنجان — دارای کان و Vidalakis امیدوار است که چند هکتار برنامه ریزی برای این مجموعه می تواند موفق باشد. این دو می دانیم که صنعت خود را در تاریخ به خوبی و درک چیزهایی که احتمالا بدتر قبل از دریافت آنها بهتر است.

آنها فقط باید به یاد داشته باشید که وجودی تهدید به مرکبات انواع مجموعه به نظر می رسد اتفاق می افتد هر نسل یا بیشتر.

در 1950s یک ویروس منتقله از مرکبات بیماری شناخته شده به عنوان سریع کاهش اما بیشتر معمولا به عنوان tristeza ("غم و اندوه" در اسپانیایی) برخورد نزدیک به یک ضربه مهلک به کالیفرنیا مرکبات میباشد. درختان درگذشت یک شبه و کشاورزان در نارنجی و لوس آنجلس استان ها بیشتر به فروش می رسد باغ خود را به توسعه دهندگان که در ادامه به ایجاد حومه جنوب کالیفرنیا.

کان گفت که این مجموعه تا به حال به regrown به طور کامل در سال 1981 با ریشه سهام ایمنی بدن به tristeza. و در آغاز قرن 20 Vidalakis گفت: قارچ زده کالیفرنیا پس از آن-نوپای نارنجی میباشد.

"این همه فشار" به ضرب و شتم مرکبات سبز برای جهان و مرکبات انواع مجموعه گفت: با یک گریم خنده. "ما در حال تلاش برای پیدا کردن در 15 تا 25 سال یک مشکل است که هیچ کس پیدا کرده است یک راه حل برای 100 سال گذشته. اما ما باید در مواجهه با چالش های قبل از. ما می دانیم که این شدنی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن