در کره جنوبی و چین و شل شدن محدودیت به ارمغان می آورد Coronavirus تجدید حیات

بزرگنمایی این تصویر یک آزمایش برای coronavirus شنبه در ووهان چین مهد جهانی همه گیر. مقامات چینی برنا

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک آزمایش برای coronavirus شنبه در ووهان چین مهد جهانی همه گیر. مقامات چینی برنامه برای تست این شهرستان کل جمعیت پس از موارد جدید پدید آمده وجود دارد برای اولین بار در هفته با توجه به رسانه های دولتی. هکتور Retamal/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور Retamal/خبرگزاری گتی ایماژ

برای ماه, کره جنوبی, ستایش شده است به عنوان یک مدل و یک چراغ امید برای جهانی که در آن مبارزه از جان گذشته به سرعت گسترش coronavirus. با وجود گزارش اولین مورد تایید شده در همان روز به عنوان ایالات متحده به عنوان مثال کشور گزارش شده در مورد 80,000 کمتر مرگ و میر مرتبط با COVID-19 — و پس از اوج خود در ماه فوریه کره جنوبی فشرده پاسخ به حال خود را کاهش داد, چوب خط حساب کردن موارد جدید به شدت.

در روزهای اخیر هر چند که امید و اطمینان داده است راه را برای زنگ.

کره جنوبی است که در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با برخی از بزرگترین عفونت خوشه هنوز پس از مقامات شروع به شل اجتماعی فاصله محدودیت در اوایل این ماه. نمرات از موارد جدید گزارش شده در دو هفته گذشته که بسیاری از آنها مربوط به یک مرد جوان که متوقف شده و در چند باشگاه ها و میله در سئول شب از آوریل 1. مقامات نمی دانم که چگونه او قرارداد این ویروس در وهله اول ، این یک روحیه اش را تضعیف توسعه برای مقامات وجود دارد که به تعویق افتاد برنامه های خود را برای بازگشایی در محل کلاس در مدارس برای اولین بار در بیش از دو ماه.

اما کره جنوبی است که نه تنها ظاهری داستان موفقیت به گزارش رگرسیون به تازگی.

در ووهان چین که در آن موارد از coronavirus شد اولین گزارش, مقامات اعلام کرد که آنها را به آزمون در شهرستان کل جمعیت 11 میلیون پس از موارد جدید بریدن. ووهان برداشته دقیق آن مستند اقدامات در اوایل ماه آوریل و در شهر برخوردار بودند حداقل 35 روز بدون یک مورد جدید — قبل از یک خوشه کوچک ظاهر چند روز پیش.

هر دو کشور در پاسخ به تجدید حیات از موارد با مهاجم تماس با ردیابی. در کره جنوبی است که شامل استفاده از داده های تلفن همراه برای شناسایی برخی از 10000 نفر که ممکن است در تماس با جدید خوشه و گفتن آنها را تست کنید. در مورد 22,000 مردم تا کنون آزمایش شده است در ارتباط با خوشه.

و مسائل پیچیده است که برخی از این باشگاه ها نهفته تهیه کردن به جامعه تجاوز در سئول و برخی از باشگاه ها' مراجعان شده اند و تمایلی به گرفتن تست از ترس به در خواست. دولت همچنین هشدار داد مردم به تبعیض علیه بیماران به عنوان خوشه است stoked ضد همجنس نظرات آنلاین.

"ما آزادی حرکت را تایید کرد بیماران را تشویق به هر کسی که ممکن است در معرض آزمایش داوطلبانه" وزارت بهداشت رسمی Yoon Tae-ho یک کنفرانس خبری گفت در اوایل این هفته با توجه به رویترز ترجمه. "ما مصرانه از شما برای خودداری از توزیع بيماران اطلاعات شخصی و یا شایعات بی اساس که نه تنها به آنها لطمه می زند اما همچنین می تواند مشمول مجازات است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب