در حل و فصل Facebook به پرداخت $52 میلیون به محتوای مدیران با PTSD

بزرگنمایی این تصویر Facebook پرداخت خواهد شد $52 میلیون به هزاران قرارداد کارگران که مشاهده و حذف گر

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook پرداخت خواهد شد $52 میلیون به هزاران قرارداد کارگران که مشاهده و حذف گرافیک و نگران کننده پست در رسانه های اجتماعی پلت فرم وکلای این شرکت گفت: در قانونی جدید پر کردن. بن مارگوت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن مارگوت/AP

Facebook پرداخت خواهد شد $52 میلیون به هزاران فعلی و سابق قرارداد کارگران که مشاهده و حذف گرافیک و اخلال در نوشته های بر روی پلت فرم رسانه های اجتماعی برای زندگی و در نتیجه دچار اختلال استرس پس از سانحه با توجه به یک توافق حل و فصل اعلام کرد روز سه شنبه بین فن آوری های غول پیکر و وکلا برای مدیران.

تحت شرایط توافق بیش از 10 ، 000 محتوای مدیران که کار را برای Facebook از سایت ها در چهار متحده خواهد بود واجد شرایط برای 1000 $به صورت نقدی. علاوه بر این کسانی که مبتلا به بیماری های روانی مربوط به کار خود را به عنوان Facebook مدیران سایت می توانید از درمان های پزشکی تحت پوشش و همچنین اضافی خسارت تا 50000 دلار در هر فرد.

"ما خیلی خوشحالیم که در Facebook کار کرده با ما را به ایجاد یک برنامه بی سابقه ای برای کمک به مردم انجام کار است که غیر قابل تصور بود و حتی چند سال پیش" استیو ویلیامز یک وکیل برای محتوای مدیران در بیانیه ای گفت:. "آسیب است که می تواند رنج می برد از این کار واقعی است و شدید است."

Facebook بستری بدون خطا به عنوان بخشی از حل و فصل. این شرکت موافقت کرده است که به ارائه مشاوره بهداشت روان به خود مدیران است.

"ما سپاسگزار به افرادی که به انجام این کار مهم به Facebook یک محیط امن برای همه است. ما متعهد به ارائه پشتیبانی های اضافی از این طریق حل و فصل و در آینده" یک Facebook سخنگوی NPR گفت از طریق ایمیل.

پرداخت زیر یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در زمینه سپتامبر 2018 توصیف شرایط Facebook محتوای مدیران مثل سلنا اسکولا که منجر شاکی در کت و شلوار.

او به عنوان یک محتوای پیمانکار برای حدود یک سال در Facebook دفاتر در منلو پارک و مانتین ویو کالیفرنیا که در آن او استخدام در فلوریدا مستقر پیمانکار Pro Unlimited, Inc.

در آن زمان او تا به حال به غربال کردن از طریق یک مجموعه از پست های منتشر شده توسط برخی از Facebook را میلیاردها کاربران است. کت و شلوار و گفت: این محتوا شامل "پخش سوء استفاده جنسی از کودکان و تجاوز به عنف و شکنجه, حیوانیت, گردن, خودکشی و قتل است."

مدیران مثل اسکولا وظیفه شد با حفظ "بررسی پلت فرم" در Facebook به منظور "خود را بالا ببرید در حال حاضر قریب به اتفاق سود و پرورش عمومی آن تصویر" کت و شلوار ادعا.

با تکیه بر کاربران برای گزارش اعتراض محتوای Facebook بستگی به هزاران قرارداد کارگران به نگاه به اینکه گاهی اوقات وحشتناک محتوای نقض Facebook شرایط استفاده.

اسکولا وکلا گفت: در این کت و شلوار که اسکولا قرار گرفت به هزاران گرافیکی خشونت آمیز تصاویر و ویدئوها و در حال حاضر او را "نشانههای PTSD ممکن است باعث زمانی که او را لمس ماوس کامپیوتر" و یا وارد سرد ساختمان و یا می شنود صداهای بلند است.

این یک تجربه مشترک میان هزاران قرارداد مدیران کت و شلوار ادعا کرد.

برخی از محتوای مدیران شد و درآمد $28,800 از یک سال و تکنولوژی اخبار سایت The Verge در بر داشت سال گذشته است.

این راه حل اجازه می دهد تا برای مدیران که مشغول به کار برای یک Facebook پیمانکار بین 2015 و در حال حاضر در کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس و فلوریدا به جبران شود.

Facebook موافقت کرده است به یک در یک مشاوره بهداشت روان برای مدیران در طول اشتغال خود را.

به عنوان بخشی از حل و فصل مدیران برای Facebook پیمانکاران در حال حاضر ارزیابی یک نامزد عاطفی تابآوری قبل از استخدام کسی برای این کار است. نیز وجود خواهد داشت دستورالعمل های جدید برای, چگونه یک مدیر می تواند به جلوگیری از دیدن نوع خاصی از محتوا در صورت درخواست.

ویلیامز وکیل برای مدیران سایت توضیح داده شده حل و فصل به عنوان اولین از نوع خود پرداخت بالقوه هموار کردن راه برای لباس های مشابه در زمینه از طرف مدیران سایت در سایر سایت های آنلاین که در آن خشونت مواد اغلب به سرعت گسترش می یابد.

"این پیشگامانه دادخواهی ثابت عمده مشکل در محل کار مربوط به توسعه تکنولوژی و تاثیر آن بر کارگران واقعی رنج می برد که به منظور ایجاد Facebook امن تر برای کاربران خود" ویلیامز گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب