در برگشت Facebook به برچسب سیاستمداران' مضر پست ها به عنوان تبلیغ تحریم رشد می کند

بزرگنمایی این تصویر Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ است که تحت فشار به بزرگتر مراحل را برای جل

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ است که تحت فشار به بزرگتر مراحل را برای جلوگیری از تبعیض و سرکوب مضر مطالب در شبکه های اجتماعی است. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

به روز شده در 8:05p.m. همکاران

Facebook قرار داده خواهد شد برچسب های هشدار دهنده بر روی پست که شکستن قوانین آن, اما به عنوان ارزش خبری مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ جمعه اعلام کرد. سیاست جدید علائم برگشت برای زوکربرگ می آید و به عنوان مارک های بیشتر تعهد برای جلوگیری از تبلیغات در شبکه های اجتماعی تا زمانی که آن را بیشتر برای جلوگیری از سخنرانی نفرت و محتوای مضر.

این تصمیم باز درب برای Facebook برای برچسب پست توسط رئیس جمهور تهمت آنجا که توییتر انجام داده است و با برخی از رئيس جمهور توییتهایی دربارهی پست الکترونیکی-در رای گیری و تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال همان پیام در Facebook شبکه های اجتماعی چیزی گفت پست نمی شکستن آن قوانین است.

Facebook دستان رویکرد تهمت ترین التهابی و بلاغت آمده است تحت فشار برای هفته ها در حال حاضر از دموکرات های حقوق مدنی و حتی Facebook کارکنان. اما زوکربرگ شرکت برگزار شد گفت: او معتقد است که مردم باید قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که سیاستمداران می گویند مهم نیست که چقدر توهین آمیز است. او با انتقاد توییتر تصمیم به برچسب رئیس جمهور توييتها.

اما در یک livestreamed اعلام جمعه زوکربرگ به دنبال اعتصاب وسط زمین.

"یک تعداد انگشت شماری از بار در سال ما تصمیم به ترک کردن مطالب که در غیر این صورت نقض سیاست های ما از آنجا که ما در نظر است که منافع عمومی ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به خطر آن محتوا," او گفت:. "در راه همان است که رسانه های خبری اغلب گزارش آنچه که یک سیاستمدار می گوید: ما فکر می کنم این مهم است که مردم باید به طور کلی قادر به دیدن آن برای خود در سیستم عامل های ما بیش از حد."

او افزود: "بدون استثنا وجود دارد برای سیاستمداران در هر یک از سیاست هایی که من اعلام کنم". او همچنین اشاره کرد که وجود ندارد "newsworthiness" معافیت مجاز برای پست های که شکستن Facebook قوانین در برابر تحریک به خشونت و یا سرکوب رای دهندگان.

تبلیغ و عضویت در گروه کر از منتقدان

زوکربرگ اشاره نمی کند, تبلیغات, تحریم, حتی به عنوان چند علامت های تجاری بزرگ گفت: آنها را متوقف هزینه های بر روی پلت فرم.

ضد Facebook, کمپین لقب "توقف نفرت برای سود" است که سازمان های حقوق مدنی از جمله ضد افترا لیگ NAACP و رنگ را تغییر دهید. آنها اصرار برندها به توقف Facebook تبلیغات در ماه ژوئیه گفت: شبکه های اجتماعی سود کردن تعصب و نژاد پرستی و خشونت است. Facebook آورده در حدود 70 میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات سال گذشته است.

مدت کوتاهی قبل از زوکربرگ صحبت کرد, Unilever, ساز خانگی مارک های از جمله داو صابون و Hellmann s سس مایونز گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا از طریق پایان سال است. این شرکت که یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی spenders ذکر شده نیاز به پایان دادن به تفرقه و نفرت سخنرانی در طول یک قطبی انتخابات فصل است.

"در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه" Unilever در بیانیه ای گفت. اعلام ارسال هر دو شبکه های اجتماعی' سهام پایین تر در روز جمعه با Facebook بسته شدن 8.3 درصد و سهام توییتر در حال سقوط 7.4%.

طولانی نیست پس از زوکربرگ را livestream, Coca-Cola و هرشی گفت: می شد به عقب برگشت.

کوکا کولا توقف "تبلیغات پرداخت در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز" آن را در بیانیه ای گفت. "ما را در این زمان به ارزیابی مجدد ما تبلیغات استانداردها و سیاست های برای تعیین اینکه آیا بازنگری مورد نیاز داخلی و چه بیشتر ما باید انتظار از رسانه های اجتماعی ما همکاران به خلاص شدن از شر این سیستم عامل از نفرت و خشونت و محتوای نامناسب. ما اجازه دهید آنها را می دانم که ما انتظار پاسخگویی بیشتر اکشن و شفافیت از آنها."

هرشی افسر ارشد بازاریابی جیل Baskin گفت: شکلات ساز است پیوستن به ماه جولای تحریم Facebook و برش آن هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی توسط یک سوم برای بقیه سال 2020 است. او گفت: هرشی گفت: Facebook آن را "ناراضی موضع خود را در بیان نفرت" پیش از این در ماه ژوئن.

"ما باور نمی کنیم که Facebook به طور موثر مدیریت خشونت و تفرقه سخنرانی در پلت فرم خود را. با وجود تکرار اظهارات توسط Facebook به اقدام ما را دیده اند و نه تغییر معنی دار," او گفت:.

بیش از 90 برندها از جمله ورایزون هوندا متحده در بخش پاتاگونیا صورت شمال و اری را علنا پیوست تحریم با توجه به یک لیست گردآوری شده توسط گروه فعال در خواب غول.

سارا Personette توییتر معاون رئیس جمهور برای مشتری جهانی راه حل در بیانیه ای گفت: "ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو و به مانند همیشه متعهد به تقویت صداها کمتر از جوامع و گروه های به حاشیه رانده شده. ما احترام همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان."

Facebook رول محدودیت های جدید

روز جمعه زوکربرگ همچنین اعلام کرد تعدادی از سیاست های جدید با هدف سرکوب رای دهندگان سرکوب و مهار سخنرانی نفرت. او گفت: Facebook را ممنوع گسترده تر دسته از نفرت محتوا در تبلیغات از جمله کسانی که هدف قرار دادن مهاجران. آن را به مراحل اضافی به بان کی مون نوشته است که ادعاهای دروغین در مورد رای گیری. و آن را با قرار دادن برچسب در همه پست بحث و رای گیری ارتباط به "authoritativeinformation."

رشاد رابینسون رنگ تغییر رئیس جمهور را توصیف زوکربرگ اعلام به عنوان "11 دقیقه از اتلاف فرصت برای ارتکاب به تغییر" و تجدید تماس خود را برای تبلیغ به جلو و پول خود را از پلت فرم.

در یک بیانیه مشترک گروه پشت توقف نفرت سود را رد کرد و Facebook را حرکت می کند.

"هیچ یک از این خواهد بود تایید و یا تایید و یا دندانه در مشکل در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در این سیاره" آنها نوشت. "ما شده اند به پایین این جاده قبل با Facebook. آنها را ساخته اند عذر خواهی در گذشته است. آنها گرفته شده ناچیز مراحل پس از هر فاجعه ای که در آن پلت فرم خود را ، اما این اتحاد برای پایان دادن به در حال حاضر."

یادداشت سردبیر: Facebook و یونیلور در میان NPR حامیان مالی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن