در اوهایو یک بحث در مورد اینکه آیا سقط جنین شمارش به عنوان یک 'ضروری' خدمات

سقط جنین و حقوق گروه ها را متهم به دادستان کل اوهایو با استفاده از coronavirus بحران برای محدود کردن دسترسی به

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

سقط جنین و حقوق گروه ها را متهم به دادستان کل اوهایو با استفاده از coronavirus بحران برای محدود کردن دسترسی به سقط جنین بعد از درمانگاه در دولت فرستاده شد نامه این هفته اشتباه آنها را نه مطابق با سفارش و با هدف حفظ یک منبع محدودی از فولاد تجهیزات و دنده محافظ.

در نامه ای که در مورخ در روز سه شنبه اوهایو وزارت بهداشت دستور داد تمام غیر ضروری فولاد و روش انتخابی به تعویق افتاد به طوری که تجهیزات حفاظتی مانند ماسک و لباس می تواند برای پزشکان مراقبت از coronavirus بیماران. اوهایو دیده است 174 coronavirus موارد و سه مرگ و میر.

منظور تشریح معیارهای مختلف برای خدمات غیر ضروری از جمله روش های است که می تواند با تاخیر و بدون خطر یک زندگی بیمار و یا در دراز مدت سلامت و بدون به سرعت در حال بدتر شدن وضعیت سلامت.

پس از سفارش, دفتر دادستان کل دیو Yost با صدور نامه آموزش والدین و دیگر ارائه دهندگان خدمات سقط جنین برای جلوگیری از انجام این روش است که "می تواند با تاخیر و بدون بی خطر فعلی یا آینده سلامت بیمار است."

باروری گروه های حقوق بشر می گویند سقط جنین باید در نظر گرفته شود ضروری خدمات موضوع را به تاخیر, به عنوان بسیاری از روشهای درمانی در حال به تعویق افتاد در سراسر کشور در طول شیوع کروناویروس.

در یک بیانیه Ilyse Hogue رئیس جمهور trevor trust Pro-Choice امریکا گفت: سیاستمداران که مخالف سقط جنین هستند "گستاخی بهره برداری جهانی از همه گیر به رول دسترسی به سقط جنین مراقبت است."

این بیانیه اشاره کرد که رژیم صهیونیستی. مایک DeWine لایحه را امضا و به قانون سال گذشته منع سقط جنین پس از فعالیت قلبی تشخیص داده می شود قبل از اینکه بسیاری از زنان می دانم که آنها حامله هستید. که قانون مانند چند صورتحساب مشابه در سال گذشته تصویب شد, مسدود شده توسط یک قاضی فدرال.

در پاسخ به شکایت دادستانی کل می گوید منظور اعمال نه تنها به ارائه دهندگان خدمات سقط جنین و اشاره کرد که یک گروه اورولوژی همچنین دریافت نامه آموزش آن مطابق با وزارت بهداشت به منظور.

کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان و چند تن دیگر بهداشت باروری گروه با صدور بیانیه ای مخالفت با تاخیر و یا لغو سقط جنین روش به دلیل شیوع کروناویروس توصیف سقط جنین به عنوان یک "حساس به زمان سرویس که یک تاخیر چند هفته و یا در برخی موارد روز ممکن است با افزایش خطرات و یا به طور بالقوه آن را به طور کامل غیر قابل دسترس."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن