در ضرب وشتم در مرده رپ افروزی افراد مسلح اخراج ده ها تن از دور در بزرگراه شلوغ 401, پلیس می گویند

محققان شوکه شده بودند زمانی که آنها را دیدم این تصاویر از چندین کشته و حضور در یک مراسم — برای تورنتو خواننده

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

محققان شوکه شده بودند زمانی که آنها را دیدم این تصاویر از چندین کشته و حضور در یک مراسم — برای تورنتو خواننده رپ کشته در یکی دیگر از بی باک, تیراندازی, شلیک بی هدف در جهت به شدت سفر بزرگراه 401.

نظارت تصویری گرفته شده از یک ساختمان در نزدیکی و به بیرون درز به برخی از رسانه ها دستگیر شده پس از ضرب وشتم یک ماشین را کشیده تا در کنار بزرگراه ها و اسپری دور از گلوله در یک گروه از دوستان و همکاران از کشته تورنتو رپ Dimarjio جنکینز.

"اولیه دور آمده از داخل خودرو به عقب 55 بورلی هیلز دکتر است که در آن بخش زیادی از مردم در حال معاشرت و نوشیدن خارج" پلیس تورنتو Supt. استیو وات در روز جمعه گفت توصیف دنباله ای از حوادث از سه شنبه شب حدود ساعت 11:20 بعد از ظهر

که خودرو با سرعت دور و از دست رفته است و "در حالی که همچنان ترافیک رفتن وجود دارد در بیش از 60 دور مرخص بازگشت به سمت بزرگراه. نه در هوا بلکه در پاسخ به تهدید درک شده — اما این خطر دیگر وجود دارد."

چهار جداگانه calibres از پوسته پوسته کشف شد معنی حداقل چهار اسلحه از کار اخراج شدند وات گفت.

دو مرد راه می رفت به یک بیمارستان نزدیک با غیر تهدید کننده زخم گلوله. یکی از آنها چهره سلاح گرم جرائم است و ادعا شده عضو یک باند بر اساس نزدیکی شمال نیویورک Driftwood خیابان که به تازگی منتشر شد در آزادی مشروط پس از گذراندن یک جمله برای سلاح گرم است.

پلیس منتشر نشده نام خود را — و یا شناسایی دیگر مردی که متهم شده است.

محققان همچنان به شکار برای مظنون دیگر از جمله افراد مسلح که در ابتدا باز آتش در شب زنده داری از بزرگراه.

جنکینز که انجام شده تحت نام هودینی به خاک سپرده شد ساعت قبل از جمع آوری و پس از خصوصی خانواده مراسم تشییع جنازه. او در داغستان وسط بعد از ظهر روز 26 ماه مه در نزدیکی Blue Jays راه و خیابان کینگ غربی. دو نفر از همکاران خود را به آتش پس از تنها مرد پدید آمده از یک ماشین و شروع به انفجار خود اسلحه گرم. هر سه مرد مسلح هنوز هم تحت تعقیب پلیس است.

پلیس بر این باورند Jenkins, 21, متفقین با اعضای باند در تخته پاره روی اب و در حال بررسی امکان او کشته شد در اقدامی تلافی جویانه برای تهدید و توهین به اعضای باند رقیب در ویدیو های از موسیقی.

حداقل 20 زیرزمینی GTA رپرهای کشته در تیراندازی در 10 سال گذشته هشت نفر از آنها را کشته در سال است.

چهار نفر از کسانی که از جمله جنکینز انجام شده در موسیقی تولید شده توسط شمال نیویورک-بر اساس رپ جمعی UpTop جنبش Inc.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Betsy Powell


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن