در ژاپن, پیام ضد نژادپرستی تظاهرات نتواند به آمار خانه

توکیو—به عنوان تظاهرات پخش می شد در سراسر جهان در پاسخ به جورج فلوید را به قتل توسط پلیس, Sierra تاد یک آفریقا

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

توکیو—به عنوان تظاهرات پخش می شد در سراسر جهان در پاسخ به جورج فلوید را به قتل توسط پلیس, Sierra تاد یک آفریقایی-آمریکایی در مقطع کارشناسی در ژاپن, سازمان, مارس ماه گذشته در توکیو برای نشان دادن همبستگی خود با آمریکا شدند.

او گفت که او امیدوار است آن را بی درنگ ژاپنی راهپیمایان به فکر می کنم در مورد نژادپرستی در کشور خود بیش از حد. "البته ما می خواهیم به بحث در مورد آمریکا مسائل و سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که آمریکایی چیز" گفت: Todd, 19, که تحصیل در دانشگاه را دانشگاه در توکیو. "اما ما همچنین در ژاپن زندگی می کنند."

واکنش شدید به سرعت به دنبال. منتقدان در رسانه های اجتماعی متهم به شرکت کنندگان از بی توجهی به خطرات ناشی از گسترش coronavirus. مصاحبه با تاد نوشته شده در یوتیوب بدستآمده دیدگاه که "این آمریکا است مسئله" و "لطفا این کار را در کشور خود".

با تصاویر از امریکا نژادی نزاع نورد در سراسر صفحه نمایش تلویزیون در ژاپن اصرار داشت که نژادپرستی نهادی است که دور مشکل است. که فعالان و محققان می گویند این است که نگه داشتن مردم از بیشتر به طور کامل تصرف لحظه به روی چیزی حساب کردن با تثبیت تبعیض علیه گروه های به حاشیه رانده شده در ژاپن است.

آوازی جناح از اصولگرایان تایید نژادپرستانه مفاهیم خون مبتنی بر خلوص. و تا حد زیادی همگن جمعیت اغلب در برابر برسمیت شناختن تفاوت و یا درگیر شدن در این نوع درون نگری در مورد نژاد پرستی و نابرابری است که بازی در ایالات متحده است.

"در اصل ژاپنی, مردم لازم نیست که مقدار زیادی از تجربه دیدن سایر نژادها" گفت: Yasumasa Fujinaga عنوان استاد مطالعات آمریکا در دانشگاه زنان ژاپن. "به طوری که آنها نمی فکر می کنم نژادپرستی وجود دارد."

اما ژاپن دارای یک تاریخچه از تبعیض علیه اقلیت ها از جمله فرزندان کره ای ها را به ژاپن به عنوان کار اجباری در قبل و در طول جنگ جهانی دوم; گروه های بومی مانند Ainu از شمالی جزیره هوکایدو; کسانی که اصل و نسب آثار به یک فئودال کلاس از رانده شدگان شناخته شده به عنوان buraku; و چند نژادی افراد است.

از بدرفتاری با چند نژادی مردم از طریق مدرسه خود را و فراتر از آن کشیده شده توجه خاص به عنوان یک تعداد زیادی از سیاه و سفید مشهور اند.

در یک عاطفی گواهی نامه های ارسال شده در توییتر در ماه گذشته لوئیس اوکوی نیم ژاپنی, نیمه نیجریه حرفه ای بازیکن بیس بال شرح داده شده که چگونه او تا به حال اغلب مورد آزار واقع شده است به عنوان یک کودک در ژاپن به دلیل رنگ پوست خود را.

"من نگاه می کردن از بالکن خانه ما و فکر می کنم اگر من شروع به پریدن کرد و دوباره متولد شد شاید من می تواند به عنوان یک طبیعی, ژاپنی, شخص," او نوشت: در این پست که بازتوییت شده است 52,000 بار. بسیاری از نظرات شدت حمایت شده است.

هنوز مکالمه تغییر به تدریج تنها در ژاپن و مقاومت می تواند سفت است. زمانی که باکو Nguasong و V. آتنا Lisane زبان انگلیسی معلمان در فوکوئوکا — بزرگترین شهر در جنوب جزیره کیوشو — سازمان در ماه مارس وجود دارد در ماه گذشته, یک پوستر در توییتر نوشت که "من احساس نمی هر گونه رحمت اگر این افراد گفت به تبعید محلی ژاپنی است."

Nguasong, 36, پشت سمت چپ صفحه اصلی و حرفه ای در واشنگتن نقل مکان کرد و به ژاپن دو سال پیش چون او خسته بود از ترس برای ایمنی خود را به عنوان یک زن در امریکا است. "من می دانستم که آن نمی تواند متنوع اما من همچنین می دانستم که من که قرار بود به ترس برای زندگی من" گفت: Nguasong که قبلا به عنوان یک بهداشت روانی هماهنگ برای زندانیان سابق.

او را پیدا امنیت فیزیکی در ژاپن که در آن نرخ جرم و جنایت کم هستند و پلیس قتل نادر است. اما او نمی تواند فرار نژادپرستی حتی اگر در ژاپن در آن طول می کشد کمتر خشونت آمیز فرم.

Nguasong گفت که او متوجه شده بود به نظر می رسد و زمزمه از محلی, ژاپنی, مردم و مسافران را به حال اجتناب از نشستن در کنار او در قطار. دو زنان مسن تر او گفت: هنگامی که در اتوبوس سینه او در یک آسانسور در آشکار تعجب بیش از شکل او.

"این همان موذی طبیعت" Nguasong گفت. "اما نژاد پرستی هنوز هم وجود دارد در ژاپن است."

یک خودنمایی یادآوری است که در ماه گذشته زمانی که NHK عمومی, پخش, پخش یک بخش در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در ایالات متحده است.

یک کلیپ نشان داد آفریقایی-آمریکایی به عنوان بیش از حد عضلات, موسیقی بازی, غارت کاریکاتور و ارائه این تظاهرات به عنوان محصول از سرخوردگی اقتصادی اختلاف و coronavirus بدون اشاره به خشونت پلیس. پس از پوش بک در توییتر NHK عذرخواهی کرد و در زمان کلیپ پایین.

این کشور در انزوا تولید شده نه تنها آشکار و ناخودآگاه تعصب در برابر مردم در خارج از کشور بلکه بی اعتمادی از اتباع خارجی که به ژاپن آمده.

این کشور به آرامی باز می شود درهای خود را به خارج کارگران برای کمک به مقابله با یک بحران جمعیتی بهبود درمان آن از خارجی ها ممکن است بسیار مهم به ژاپن در آینده است. اما با توجه به یک سال 2017 وزارت دادگستری بررسی 30 درصد از خارجی ها در ژاپن گفت: آنها تا به حال شده است هدف از تبعیض های زیادی را با استناد به مسائل مربوط به گرفتن شغل یا مسکن.

یک نامزد در توکیو فرماندار نژاد ماکوتو Sakurai است در حال اجرا بر روی یک پلت فرم که شامل شعار "لغو رفاه برای خارجی ها."

در همان زمان اگر چه برخی از ژاپنی نشان می دهد شیفتگی خارجی ها از جمله سیاه و سفید فرهنگ پاپ. که منجر به اتهام فرهنگی تخصیص بودجه و ترک برخی از آفریقایی-آمریکایی chagrined که بیشتر مردم در ژاپن را منعکس نمی کند خود به خود پرستی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"مردم ژاپن که مانند فرهنگ سیاه و سفید مانند همه چیز که کلیشه ای سیاه مثل دندان طلا" گفت: فرح Albritton, 28, یک معلم انگلیسی در فوکوئوکا است که از بروکلین. "و یا آنها را تغییر مو خود را به آفریقایی-بافت و یا قرار دادن در موهای بافته."

Albritton تجربه کرده است و بروز نژاد پرستی در ژاپن مانند زمانی که یک مرد در خیابان فریاد زد: "تو خیلی ناخالص" و یا زمانی که برای یک مدل سازی کار از او خواست برای نشان دادن یک "سیاه دست" در استماع است.

او گفت که او جرم بود که آشنایان که تقلید, سیاه, ستاره موسیقی پاپ نشان داده اند کمی و یا بدون حمایت عمومی برای زندگی مهم است. "شما در حال بدست گرفتن بخشی در فرهنگ ما و ما را پذیرفته اند شما به فرهنگ ما" Albritton گفت. "و شما حتی نمی توانید پست در مورد دوستان ما که در حال مرگ هستند — افرادی که الهام بخش شما."

در مقایسه با Black Lives Matter راه پیمایی در فرانسه یا انگلستان که کشیده اند ده ها هزار نفر از مردم تظاهرات در ژاپن شده اند و معمولی در اندازه. بزرگترین, در, توکیو, درو حدود 3500 نفر با بسیاری از شرکت کنندگان با داشتن برخی از خارجی ریشه.

برخی از دانشمندان نگران هستند که این اتوبوس تنها می بیند نژادپرستی در خارج از کشور بدون تأمل در آن نزدیک به خانه.

"اگر آنها فقط گفت:" اوه هی سیاه پوستان در امریکا روبرو هستند چیزهای وحشتناک و ما باید برای کمک به آنها است و تقریبا مانند خیریه گفت: Haeng-ja چانگ استاد مردم شناسی در دانشگاه اوکایاما و قومی کره ای متولد شده در ژاپن است. "قبل از اینکه ما را متهم به جوامع دیگر ما باید برای متوقف کردن و فکر می کنم:" چگونه در مورد ما؟'"

قهرمان تنیس نائومی اوزاکا دختر هائیتی-پدر آمریکایی و یک ژاپنی که وضعیت ستاره الهام گرفته شده است یک ارزیابی مجدد از سنتی ژاپنی هویت نامیده می شود از کسانی که در رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که وجود دارد این است که هیچ نژاد پرستی در ژاپن است.

در یکی از پست توییتر او یادآوری پیروان یک حادثه زمانی که ژاپنی کمدین گفت که او نیاز به "سفید کننده" چرا که او "بیش از حد آفتاب سوخته."

Hiromi Okamura, 57 که با حضور سیاه و سفید زندگی می کند ماده مارس در توکیو در ماه گذشته گفت: آن را به حال به او کمک کرد فکر می کنم در مورد چگونه "ناخودآگاه اقدامات چه اغلب منجر به تعصب است."

"من فکر می کنم که وجود دارد این است که به طور بالقوه برخی از عمیق نژادپرستی" در ژاپن Okamura گفت. "آنچه مهم است به درک که با دقت و ارتباط آن."

برخی از ژاپنی در حال کار برای جلب توجه بیشتر به تعصب در برابر بیگانگان است. پس از ویدئو ظهور در رسانه های اجتماعی نشان توکیو افسران پلیس درخشش یک مهاجر رمضان Celik طی یک توقف ترافیک Kento سوزوکی که داوطلبان در یک بازداشتگاه که در آن پناه جویان و دیگر خارجی ها برگزار می شود, سازمان دو تظاهرات.

"من باید فکر شده است که ژاپن یک نژادپرست جامعه از یک زمان بسیار طولانی پیش گفت:" سوزوکی 28. "وجود دارد بسیاری از مردم در حال تبدیل شدن بیشتر درگیر در جنبش برای کمک به مهاجران در ژاپن است."

هنوز سوزوکی نگرانی در مورد موارد که در آن پناه جویان و مهاجران باید گفت که آنها مورد آزار قرار گرفته و یا نادیده گرفته شده در حالی که در بازداشت است.

"من احساس امید و همچنین ترس" او گفت:. "این یک نبرد مداوم بین این دو احساسات."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن