فرماندار ایلینویز مسائل Stay-At-Home منظور مبارزه با کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر اعلام کرد یک مادر اقامت در خانه حکومت برای مبارز

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر اعلام کرد یک مادر اقامت در خانه حکومت برای مبارزه با گسترش Covid-19 ویروس طی یک کنفرانس خبری جمعه. چارلز رکس Arbogast/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز رکس Arbogast/AP

رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر بعد از ظهر روز جمعه دستور داد تمام ساکنان ایلینوی به ماندن در خانه به عنوان کشنده coronavirus گسترش یافته به یک چهارم دولت به استان ها و آلوده بیش از 500 نفر است.

این محدودیت های سختگیرانه تر خواهد شد به اجرا در روز شنبه.

آنها به دنبال دستور مشابه توسط مقامات در نیویورک و کنتیکت و نوادا و کالیفرنیا توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز پنج شنبه.

"ما می دانیم که این سخت خواهد بود" پریتزکر گفت: در یک کنفرانس خبری افزود که قوانین جدید انتظار می رود به آخرین تا 7 آوریل.

"است که به ما می دهد زمان برای دیدن اینکه آیا یا نه این اجتماعی فاصله ... است که با داشتن اثر مورد نظر از" کاهش گسترش COVID-19, او گفت:.

پریتزکر گفت: خدمات ضروری از جمله مواد غذایی و فروشگاه ها و داروخانه ها و ایستگاه های گاز باز باقی خواهد ماند و رستوران خواهد بود و مجاز به ادامه را از خدمات. اما بسیاری از جاهای دیگر را مجبور به تعطیل کردن.

او التماس کرد با مردم نیست "برای عجله کردن برای یک فروشگاه مواد غذایی و یا ایستگاه های گاز" را به سهام شمع کالاهای ضروری.

متخصصان مراقبت های بهداشتی و دیگر کارگران ضروری خواهد شد ارائه شده با safe روز مراقبت با توجه به پریتزکر که ارائه جزئیات بیشتر در مورد چگونه این برنامه ها کار خواهد کرد. دانش آموزان نیز ادامه دریافت غذای رایگان ،

مردم در آستانه از دست دادن خانه های خود نیز محافظت می شود در طول اقامت در خانه دوره است. دولت توقف همه اخراج. و افراد بی خانمان ارائه خواهد شد پناهگاه.

شهردار شیکاگو لری Lightfoot پیوست پریتزکر در کنفرانس خبری.

"در حال حاضر زمان برای اقدامات نیمه," او گفت: پس از انتقاد از دولت فدرال در پاسخ به بحران است.

این شهر را در تمام پارک ها و کتابخانه ها با شروع در روز شنبه.

Lightfoot آن را به نام "باعث شکستن و یا لحظه ای" برای شهر و دولت ارائه شده اما برخی از کلمات راحتی و گفت: "آن را نمی خواهد به شدت تغییر روز به روز زندگی برای کسانی که در حال حاضر تمرین های اجتماعی فاصله."

"این است که یک مستند یا قانون های رزمی," او اضافه شده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن