ایلینوی با احتیاط بازگشایی باغ وحش مراکز تناسب اندام و سینما جمعه

ایلینوی حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی طرح در روز جمعه. دستورالعمل اجازه می دهد فیلم تئاتر باغ وحش, موزه ها و

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

ایلینوی حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی طرح در روز جمعه.

دستورالعمل اجازه می دهد فیلم تئاتر باغ وحش, موزه ها و مراکز سلامت و تناسب اندام برای بازگشایی با ظرفیت محدود. رستوران ها قادر خواهد بود برای ارائه در-درب ناهار خوری و تجمعات از 50 نفر یا کمتر مجاز خواهد بود.

مدارس و مراقبت از کودکان با برنامه های اجتماعی فاصله گرفتن از سیاست های در محل نیز بازگشایی شده است. فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر می گوید صدها نفر از هزاران نفر از Illinoisans می توانید از بازگشت به کار.

پریتزکر می گوید: از آنجا که ساکنان به دنبال دستورالعمل—پوشیدن ماسک صورت اغلب شستن دست های خود را به ماندن در منزل و تمرین های اجتماعی فاصله—بوده است وجود دارد بیش از 60 درصد کاهش در تعداد coronavirus مرگ و میر در هر روز در ایلینوی از اوج شش هفته پیش. وجود دارد نیز شده است عمیق تر افت درصد از موارد جدید.

هر گونه غرور و افتخار در موفقیت وی افزود: باید خو با غم و اندوه.

پنج شنبه, دولت گزارش 894 جدید COVID-19 موارد آوردن کلی مجموع به 139,434. دولت گزارش 41 جدید مرگ و میر; تعداد ساکنان ایلینوی که از دست داده ایم زندگی خود به این بیماری همه گیر است 6,810. در همان زمان, ایلینوی مجموعه یک روز تست سابقه انجام بیش از 31,000 برای اولین بار.

ایلینوی گسترش آن بازگشایی فقط به عنوان coronavirus موج بدتر در چندین ایالت دیگر. آریزونا و کالیفرنیا و تگزاس در میان کسانی که دیدم شدید را افزایش می دهد در روزهای اخیر با برخی از فرمانداران گفت: آنها ممکن است مجبور به آهسته reopenings سعی کنید برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

پریتزکر گفت که او انتظار دارد که وجود خواهد داشت برخی از دشواری در ایلینوی بیش از حد دولت بازگشایی و هشدار او لحظه ای تردید نمی به اعمال محدودیت وجود دارد و اگر به افزایش موارد است.

اما ایلینوی بهداشت عمومی مدیر نگزی Ezike می گوید: در حال حاضر ساکنان ایلینوی سزاوار ستایش است.

"شما آن را انجام داد!," او گفت: در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "ایلینوی در حال تبلیغ در سراسر کشور از گرفتن آن را حق."

حتی پس از Ezike می گوید این ویروس همچنان ادامه دارد و مردم هنوز هم آلوده شدن و مردن. او تشبیه امتناع برخی به پوشیدن facemasks به بازی رولت روسی است.

"ریسک بالا" او گفت:. "بیایید نه قمار با کوروناویروس. ما حتی نمی دانیم اثرات طولانی مدت از COVID-19 آنچه ممکن است اتفاق می افتد به ریه های ما پنج سال از هم اکنون پس از آلوده شدن."

دکتر امیلی Landon اجرایی, مدیر پزشکی, برای پیشگیری از عفونت در دانشگاه شیکاگو و نگرانی است که برخی از در نظر گرفتن پوشیدن یک ماسک و یک بیانیه سیاسی. او می گوید آنها نیست "مگر در مواردی وجود دارد یک بیانیه سیاسی در آنها است."

او خواستار facemasks "یک تکه از پارچه را پوشش می دهد که بخشی از بدن خود را که نیاز به محافظت می شود مانند دستکش در زمستان" و اضافه کرد که ساکنان ایلینوی باید قادر به رسیدن به آنها را درست مثل او هنگامی که او برای اولین بار یک پزشک.

در ایالت ایلینوی و در جای دیگر COVID-19 آمار مناطق با بزرگ سیاه و Latinx ساکنان نامتناسب سخت است. کارلوس نلسون یک رهبر جامعه در شیکاگو Auburn-گرشام محله. او خواست هر کس را به مرحله بعدی ایلینوی بازگشایی به طور جدی و برای رهبران جامعه به عنوان مثال مجموعه.

"ما باید انجام بخشی از ما را برای حفظ یک سطح از آگاهی است که coronavirus هنوز واقعی بدون یک واکسن" او گفت:.

آخرین مطالب