یخ تایید جدید دانشجویان خارجی نمی تواند آنلاین-تنها دوره بارهای در آمریکا

بزرگنمایی این تصویر یخ فدرال اجرای قانون آژانس تحت وزارت امنیت داخلی صادر شده است دستورالعمل های پیش

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یخ فدرال اجرای قانون آژانس تحت وزارت امنیت داخلی صادر شده است دستورالعمل های پیشگیری از تازه ثبت نام دانشجویان خارجی از تحصیل در آمریکا اگر خود را از کالج ها عامل تنها آنلاین در این پاییز. اوا Hambach/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوا Hambach/خبرگزاری گتی ایماژ

به تازگی ثبت نام دانش آموزان بین المللی که کالج ها و دانشگاه های عامل به طور کامل آنلاین این سقوط نمی خواهد اجازه ورود به آمریکا بعد از همه.

ایالات متحده مهاجرت و گمرک در روز جمعه تایید کرد که آن هدایت اعطای ویزا انعطاف پذیری به غیرمهاجرتی دانش آموزان تنها به کسانی که به طور فعال به ثبت نام در مدارس آمریکا در مارس 9.

"غیرمهاجرتی دانشجویان جدید و یا وضعیت اولیه پس از 9 مارس قادر خواهد بود برای ورود به ایالات متحده به ثبت نام در ایالات متحده در مدرسه به عنوان یک غیر مهاجر دانشجو برای سقوط مدت به دنبال یک دوره کامل مطالعه است که 100 درصد آنلاین" آژانس گفت.

آن گفت: تعیین مسئولان مدرسه را به شماره فرم I-20 برای یک دانشجوی بین المللی در جدید یا اولیه وضعیت است که در خارج از ایالات متحده و برنامه را به کلاس ها به طور کامل آنلاین. (غیر مهاجر دانش آموزان نیاز به یک فرم I-20 یا گواهی واجد شرایط به منظور درخواست برای ویزای دانشجویی درخواست برای مزایای و این کشور را وارد کنید.)

در یک پرسش و پاسخ سند آخرین به روز رسانی در جولای 15, ICE گفت که به تازگی ثبت نام دانشجویان بین المللی که در حال حاضر در ایالات متحده می تواند به ماندن در کشور است. آن را نیز نشان می دهد تاخیر به عنوان یک جایگزین جدید برای دانش آموزانی که در مدارس در حال اصلاح عملیات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

این آخرین قسط در یک حماسه آغاز شد که زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد. از ماه مارس موسسات آموزش عالی و دانش آموزان خود را با دست و پنجه نرم چگونه به تعادل ایمنی و دانشگاهیان در جهانی همه گیر و تحت فدرال دستورات است که باید در زمان شده است متناقض است.

یخ در ابتدا صادر ارشاد اجازه داده است که دانشجویان بین المللی باقی می ماند در وضعیت فعال باشد حتی اگر دانشگاه را متوقف کلاس و یا نقل مکان کرد و آنها را آنلاین.

این تغییر که حکومت در اوایل ماه جولای ارسال بسیاری از دانش آموزان و موسسات آموزش عالی تاکنون ،

آژانس اعلام کرد که دانشجویان خارجی از حضور در دانشگاه های ایالات متحده نمی خواهد بود قادر به وارد یا در کشور باقی می ماند اگر کلاس خود خواهد بود انجام شده به طور کامل آنلاین در پاییز — سوئیچ بسیاری از موسسات در حال حاضر اعلام کرد در صورت بدتر شدن سلامت عمومی شرایط.

با توجه به این وقایع از آموزش عالی است که ردیابی ترم پاییز قصد دارد بیش از 1,250 کالج, 12% در حال برنامه ریزی برای آنلاین-تنها کلاس در مقایسه با 34% پیشنهاد یک مدل هیبریدی و 50% برنامه ریزی به عمل در فرد است.

یک هفته پس از اعلام تغییر حکومت در مواجهه با یک واکنش گسترده و واصل طرح دعوی در دادگاه توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست یخ موافقت کرد به راه رفتن آن را به عقب. با سراسر کشور بخشنامه لغو بیشتر انعطاف پذیر مارس ارشاد می خواهد حکومت یک بار دیگر.

روز جمعه اعلام تایید می کند که مارس ارشاد امر به سقوط دوره مدرسه و مانع ورود تازه ثبت نام دانش آموزان از خارج از کشور.

تایید نمی آمد به طور کامل به عنوان یک شگفتی به دلیل عبارت از مارس دستورالعمل.

در هدایت آخرین به روز رسانی در سه شنبه دانشگاه کالیفرنیای جنوبی توصیه می شود به تازگی پذیرفته شده بین المللی دانش آموزان در خانه بمانند و تکمیل دوره خود آنلاین.

"ما در حال بررسی تمام گزینه های قانونی و نا امید است که وزارت امنیت داخلی ساخته شده است بیشتر مثبت بیانیه سیاست به ارائه وضوح و انعطاف پذیری برای دانش آموزان جدید و دانشگاه ها در طول این جهانی و همه گیر" آنها نوشت.

در یک ایمیل به دانش آموزان در روز سه شنبه دانشگاه هاروارد دانشکده Rakesh Khurana گفت: بین المللی دانش آموزان سال اول نخواهد بود مجاز به آمدن به دانشگاه در پاییز پس از دوره آموزش را به طور کامل از راه دور. او گفت: آن دسته از دانش آموزان می توانید دوره های خود را از راه دور از خانه و یا تاخیر در ژوئیه 31.

"ما لغات هر گونه سیاست ها که به دنبال ما را وادار به انتخاب بین جامعه ما و سلامت آموزش و پرورش از ما دانشجویان بین المللی" Khurana نوشت. او افزود که مقامات دانشگاه هاروارد در حال کار با اعضای ماساچوست هیئت نمایندگان کنگره به تلاش برای گسترش انعطاف پذیری برای دانش آموزان جدید.

یخ را رهنمود است و نه تنها عامل محدود کننده جلوگیری از دانشجویان بین المللی به طور کلی از تحصیل در ایالات متحده این ترم. محدودیت های مسافرتی محدود پروازها و بسته کنسولگری ایالات متحده دفاتر نیز مطرح چالش است.

بنیاد ملی برای سیاست آمریکا در پروژه هایی که ثبت نام از دانشجویان بین المللی جدید در سال تحصیلی آینده کاهش خواهد یافت 63 درصد به 98 درصد از سطح آن در 2018-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب