'من Antifa': یک فعال را از مرگ های خشونت آمیز تبدیل به یک نماد برای راست و چپ

بزرگنمایی این تصویر اعضای Puget Sound جان براون Gun Club برگزاری مراسم یادبود برای Willem van Sprons

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اعضای Puget Sound جان براون Gun Club برگزاری مراسم یادبود برای Willem van Spronsen در جولای 28, 2019, در سایت, جایی که او کشته شد با اجرای قانون خارج مهاجرت و گمرک تسهیلات در تاکوما واشنگتن. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

اخبار حمله trickled از Tacoma بشویید. فقط بعد از طلوع آفتاب در یک روز صبح تابستان در ماه جولای سال 2019. جزئیات شدند فازی در — یک کشته, یک, آتش, محلی یخ تسهیلات — اما کسانی که نزدیک بودند به Willem van Spronsen تمام گفت: همین: آنها فقط می دانستند.

ون Spronsen, 69, یک هلندی متولد مهاجر نوازنده و پدر دو فرزند بود و مادام العمر فعال و عضو اولیه Puget Sound جان براون Gun Club مسلح antifascist گروه در منطقه سیاتل است. او ایستاده بود تا به دور از حق رهبران محلی تظاهرات و او یک ثابت در تظاهرات علیه آمریکا و سیاست های مهاجرتی به خصوص جدایی خانواده. "بچه ها در قفس" او آن را به نام.

ون Spronsen اعتقاد ستیزه جویی برای مبارزه با بی عدالتی نشان داد تا در متن آهنگ و تظاهرات خیابانی. در نهایت دوستان می گویند آن را به شکل از آنچه آنها خود را "اقدام نهایی" که آغاز شد در حدود 4 صبح که جولای 13. مسلح با تفنگ نیمه خودکار, مقامات می گویند ون Spronsen رخنه کرد و بر روی محوطه وسیع مهاجرت زندان تنظیم ماشین خود را در آتش پرتاب کوکتل مولوتف و درگذشت در یک تگرگ گلوله های پلیس.

به عنوان کلمه از مرگ در بازداشتگاه کردم, تماس, پرواز در میان اعضای جان براون Gun Club. "آن خواهد شد ؟" آنها خواسته امید به اشتباه در مورد سوء ظن خود را. تایید آمد که بعد از ظهر با ورود یک وداع نامه ای که ون Spronsen تا به حال از طریق پست در پیشبرد به اعضای باشگاه.

بزرگنمایی این تصویر

اعضای Puget Sound جان براون Gun Club برگزاری مراسم یادبود برای ون Spronsen یک سال پس از مرگ او. هلندی-متولد مهاجر نوازنده و پدر دو فرزند بود و مادام العمر فعال و عضو اولیه مسلح antifascist گروه در منطقه سیاتل است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

او فرستاده نسخه از آن را به دیگر دوستان نزدیک و اعضای خانواده — "کسانی که بر دوش خرابه من است." او نوشت که او "یک نشاط انقلابی" انگیزه و عشق و میل به "مفید است."

"اردوگاه های بازداشت هستند پلیدی" ون Spronsen نوشت. "من ایستاده."

این که آیا آن را مشروع علت ون Spronsen کلمات نشان می دهد یک پیش برنامه ریزی شده حمله در خدمت یک هدف سیاسی به مقامات فدرال که باعث می شود او یک داخلی تروریستی است. و به خصوص یکی از نادر. در نامه اش ون Spronsen نوشت: "من antifa," اشاره به antifascist فعالان که مبارزه با راست در انواع راه های فراقضایی — اما به ندرت با خشونت.

"آنچه آنها در حال انجام است و کشتار بسیاری از مردم است. در واقع کشتن تقریبا هیچ کس" گفت: Seth جونز یک تحلیلگر تروریسم در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به تصویر می کشد antifa رزمنده antifascists به چپ معادل خشونت آمیز گروه های نفرت در سمت راست. توسط بسیاری از هر متریک است که به سادگی اشتباه, افراط گرایی, محققان می گویند. در سال 2019 با توجه به تروریسم داخلی, آمار, راست گرایان کشته شدن دست کم 38 نفر. مرگ و میر نسبت به antifa: یک. مهاجم خود را ون Spronsen.

بزرگنمایی این تصویر

یک پیراهن و پین که متعلق به ون Spronsen. او ایستاده بود تا به دور از حق رهبران محلی تظاهرات و او یک ثابت در تظاهرات علیه آمریکا و سیاست های مهاجرتی به خصوص جدایی خانواده. "بچه ها در قفس" او آن را به نام. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

که عدم تقارن ناخوشایند است برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جستجو برای رادیکال چپ boogeyman برای تقویت رئیس جمهور "هر دو طرف" در شعارهای وطنی افراط گرایی است. بنابراین تحلیلگران می گویند ون Spronsen حمله در مهاجرت و گمرک مرکز بلافاصله کشف و ضبط شد بر نشان می دهد که رئیس جمهور تهمت و حامیان او تا به حال باعث به رنگ چپ حاشیه ای به عنوان یک تهدید مرگبار است.

نظارت تصویری از ون Spronsen را حمله آتشین پخش شد و بیش از بیش در فاکس نیوز به عنوان صاحب نظران هشدار داده بود که "بسیاری از زندگی در خطر است." عناوین و تلویزیون chyrons ضامندار به ون Spronsen را antifa ادعا می کنند و به او لقب "یخ بمب افکن." یک راست مفسر ارائه شده 1000 $برای یک کپی از این نامه است. و حدود یک ماه پس از حمله و تهمت شناور ایده شوی "Antifa" یک سازمان تروریستی, یک پیشنهاد او پس از تکرار حتی اگر آن را به طور گسترده ای panned به عنوان خام برای انواع حقوقی و دلایل دیگر.

در ضمن ون Spronsen شد memorialized عملا مقدس در برخی از چپ چهارم. در محل مرگ خود حامیان چپ نشانه و گفت: "بقیه در قدرت" و "بازو در بازو با جان براون" تشبیه او به افسانه ای سفید طرفدار الغای برده داری که خشونت جنگ صلیبی علیه برده داری به پایان رسید در پای چوبه دار. در یک Facebook, پست, سیاتل Antifascist گروه اقدام eulogized ون Spronsen به عنوان یک "دوست خوب و رفیق" اضافه کردن "ممکن است مرگ او به عنوان یک تماس به اعتراض و اقدام مستقیم."

یک سال پس از ون Spronsen مرگ, NPR, مصاحبه با پدر آریل و دوستان نزدیک و افراط گرایی محققان ارائه یک نگاه دقیق تر در وابسته به دان کیشوت مرد پشت ملت را تنها مرگبار antifa حمله ثبت شده در چهار سال گذشته است.

شانون McMinimee ون Spronsen دوست و همکار تفنگ عضو باشگاه گفت: با بررسی که شب را در بازداشتگاه است مانند نگاه به یک لوله شکل نما — مردم آن را به نوبه خود در اطراف تا زمانی که آنها را ببینید که آنها چه می خواهند. در ون Spronsen از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می بیند یک تروریست است. Antifa گروه دیدن یک شهید.

بزرگنمایی این تصویر

اعضای Puget Sound جان براون Gun Club جمع آوری در حافظه از ون Spronsen. پس از مرگ او ون Spronsen شد memorialized عملا مقدس در برخی از چپ چهارم. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

نه نسخه برداری از پیچیدگی آنچه تروریسم داخلی تحلیلگران تماس منحصر به فرد در مورد یک outlier در تقریبا در هر راه. McMinimee گفت: یک نقطه است نه در اختلاف: "او رفت و آن شب وجود دارد که دانستن آن خواهد بود او شب گذشته در زمین است."

تفنگ باشگاه و استخدام

یک روز حدود سه سال پیش دیرین فعال دوک هارون شد در نظر گرفتن یک قدم زدن در سیاتل, Jefferson, پارک زمانی که او کشف صلیب های شکسته ناخوانا در یک زمین بازی. همان زمین بازی که در آن او خود را طول می کشد کودک است. هارون که یهودی بود از خشم. آن را زده و او را به عنوان یکی دیگر از نشانه مشکل از حیات نژادپرستانه و ضد یهودی نفرت.

آرون در حال حاضر شده است خانههای گلی خالی تهاجمی تر فعالیت, او گفت:, و صلیب های شکسته مجموعه طرح خود را در حرکت است.

در سال 2017 او را تاسیس Puget Sound جان براون Gun Club بخشی از شل وابستگی مسلح چپ که ارائه سلاح گرم آموزش به جوامع به حاشیه رانده شده و کسی که نگهبانی بیش غیرمسلح معترضان در تظاهرات. در واشنگتن این باشگاه است aboveground حقوقی گروه که اعضای آن فصل نشان خود را شناسایی و در. به عنوان McMinimee قرار داده و آن را: "ما هیچ کس را مخفی دختر."

راه اندازی رسمی تاریخ مارس 9, جان براون تولد. استخدام شماره 1 Willem van Spronsen قد بلند و لاغر اروپایی-متولد فعال نجار و نوازنده در 60s.

بزرگنمایی این تصویر

بنیانگذار دوک هارون استقبال اعضای Puget Sound جان براون Gun Club. در سال 2017, ون Spronsen شد این باشگاه و استخدام. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

هارون خندید و به عنوان او به یاد می آورد که چگونه نا امید او می خواهم با ون Spronsen هنگامی که دو نفر از آنها — کارآمد سابق اتحادیه سازمان و آزاده نوازنده بود و عبور از جزوه به معرفی این باشگاه به سیاتل شلوغ و فعال جامعه است.

"به من آجیل سوار در تمام طول روز به خاطر او خواهد شروع این گفتگو با کسی و در نهایت با چهار یا پنج نفر در اطراف او و آن را مانند یک ساعت" هارون گفت. اما در زمان هارون گفت: او را دیدم که چگونه ون Spronsen را لمس شخصی کمک به پیروزی بیش از دیگر فعالان مخالف با اسلحه و, که تا به حال به تماشای این باشگاه تشکیل با درجه ای از سوء ظن است.

"او ساخته شده است که این ارتباطات است که واقعا راه اندازی می شود مردم چگونه بازدید ما" هارون گفت.

آرون صحبت شد در یک مصاحبه مشترک همراه سه تن از اعضای باشگاه: McMinimee سفید وکیل; نیک Vasiliy سفید طراح وب که می پوشد یکی از ون Spronsen را کلاشینکف دور به دور گردن خود و مکزیکی آمریکایی که با این نسخهها کار در آموزش و پرورش و کسانی که به دلایل ایمنی خواسته بود که تنها توسط خود باشگاه نام مستعار Xicano.

"من یک قهوه ای انسان زندگی در مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا" Xicano گفت. اضافه کردن یک تفنگ به مخلوط او گفت: "من تیری که بهدف اصابت کند."

به عنوان یک coronavirus احتیاط آنها عینک ماسک و نشست با فاصله چند پا از هم جدا های اخیر یک بعد از ظهر در پارک Jefferson, همان جایگاه هارون به حال دیده صلیب های شکسته. نمایش داده شده بر روی چمن بودند برخی از ون Spronsen ' وسایل: جان قهوه ای تی شرت ارتش سبز, دنده تاکتیکی ضد پلیس دکمه. Vasiliy نیز به ارمغان آورد یک کتاب که ون Spronsen به او داده بود در مورد آنارشیست ها در آرژانتین در طول 1920s.

بزرگنمایی این تصویر

یک Puget Sound جان براون Gun Club عضو شناخته شده به عنوان Xicano منتقل شد چگونه ون Spronsen یک تازه مهاجر ایستاده بود تا برای مهاجران آمریکای لاتین توسط "ساخت نهایی قربانی." به دلایل ایمنی Xicano خواسته بود که تنها با نام مستعار باشگاه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

مصاحبه صورت گرفت در ارتفاع سیاتل آخرین ناآرامی در بخشی از این موج که به دنبال خبری از جورج فلوید در مینیاپولیس. سیاتل معترضان اخبار ملی — و خشم رییس جمهور با کنده کاری خود اعلام منطقه خودمختار در مقابل یک خالی ایستگاه پلیس. جان براون Gun Club بود که در میان گروه های ارائه مسلح, امنیت, حضور خود را برجسته محافظه کار و راست در رسانه ها.

"آنها ما را به عنوان شبه نظامیان از antifa," Xicano گفت: با بالا انداختن.

اعتراض اردوگاه صلح آمیز روز شد زودگذر آن از هم جدا شده و پس از یک رشته از تیراندازی منجر به مرگ است. در آن زمان این منطقه استقبال و پر جنب و جوش, با احساس street fair.

ون Spronsen دوستان گفتند که او تا به حال زندگی می کردند و برای دیدن آن لحظه ها: gun club خدمت به عنوان اولین خط دفاعی برای یک آزمایش جسورانه در پلیس-دانلود رایگان community.

"من می توانید تصور کنید که او در حال پخش موسیقی در پیاده رو و یا فقط راه اندازی یک صندلی و صحبت کردن به مردم" واسیلی گفت.

سال گذشته چپ زخم در جان براون اعضای. آنها هنوز هم عزادار از دست دادن دوست خود را در حالی که به طور همزمان در برخورد با پیامدهای مرگ او. آنها در صورت تمدید موشکافی تا حدودی برای نقش خود را در اشغال منطقه و تا حدودی به عنوان یک نتیجه از جناح راست تلاش برای ایجاد یک تعادل بین تهدید مطرح شده توسط antifa و با تهدید به مراتب مرگبارتر افراط گرایان در سمت راست.

بزرگنمایی این تصویر

نیک Vasiliy عضو Puget Sound جان براون Gun Club (سمت چپ) می آموزد در یک کلاس دفاع از خود به این باشگاه را فراهم می کند امنیتی به تظاهرکنندگان در سیاتل. ون Spronsen دوستان از جمله Vasiliy گفت: آنها خواست او زندگی می کردند به دیدن پلیس-رایگان سیاتل در اعتراض به اردوگاه تشکیل شده در اوایل این تابستان. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

در نامه این ماه دو حزب دموکرات در خانه کمیته اطلاعات خواسته سیا و اف بی آی به دنبال به اطلاعات نادرست مبارزات در نظر گرفته شده به شلاق تا نگرانی در مورد antifa گروه. قانونگذاران خواسته شواهد که هل دادن مبارزات در آیداهو ایالت کارولینای شمالی و کشورهای دیگر در مورد "ظاهرا وجود ندارد Antifa تجمعات و" تهاجم.' "

صحنه های سیاه چادری شبه نظامیان در تظاهرات را شکل داده اند antifa تصویر در تخیل محبوب در بخش بزرگی از آنجا که بخش عمده ای از antifascist کار نهان است گفت: علامت بری جانباز و فعال دانشگاه راتگرز مورخ نوشت که Antifa: ضد فاشیستی Handbook.

بری توضیح داد که antifa است نه یک جنبش به عنوان "یک فعالیت است." بسیاری از antifa گروه تمرکز در درجه اول در "doxxing," شناسایی و افشای راست افراطی در پلیس نظامی و دیگر مواضع قدرت است. بری گفت: antifa گروه به طور کلی به نوبه خود به استفاده از زور تنها پس از آنها خسته شده اید کمتر مخاطره آمیز راه های حمله.

"که در بسیاری از موارد یک رفت و آمد مکرر گذشته هنگامی که روش های دیگر شکست خورده اند" بری گفت. "این درست است که این روش ها بیشتر دیدنی و جذاب, مکان عمومی و قابل انتشار و تولید بسیاری از وزوز در اطراف چه antifa است."

براي استدلال کرد که آن را ناعادلانه به توده شبه نظامیان مانند ون Spronsen به تروریسم دسته بدون بحث از خشونت ایدئولوژی آنها هدف قرار گرفتند. Antifascists, بری, گفت:, نیستند آنهایی که در جریان نفرت سوخت rampages.

بزرگنمایی این تصویر

اعضای Puget Sound جان براون Gun Club ارائه امنیت به counterprotesters در راست تجمع در سیاتل در Jan. 5. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"به دنبال در چگونه بسیاری از مردم سفید supremacists در حال قتل — تیراندازی تا کنیسه ها و کلیساها و غیره — آن بدتر خواهد بود اگر antifa نیست متوقف کردن آنها از سازماندهی و عادی خود را از سیاست در جامعه," او گفت:. "من درک می کنیم نگرانی در مورد خشونت به طور کلی, اما من فکر می کنم آن را باید به واقع در این زمینه."

جونز تحلیلگر تروریسم گفت: antifascist فعالیت محافظت شده است — تا زمانی که آن را منحرف به vigilante-سبک عدالت است.

"مشکل این نیست که مردم را ديد که در برابر فاشیسم در برابر سفید برتری در برابر نژاد پرستی. که قطعا دفاع و در واقع این یک چیز خوب است" جونز گفت. "مشکل این است که هنگامی که شما شروع به گرفتن به خشونت است. که در آن شما شروع به عبور از خط در آمریکا و جایی که از آن شروع به تروریسم عرصه است."

هنوز جونز گفت: تعدادی از چپ های افراطی حوادث کوچک است به طور معمول تنها یک زن و شوهر از یک سال و در مورد antifa آنها عمدتا شامل خودجوش "غوغا خشونت" در تظاهرات. او گفت که چه چیزی باعث ون Spronsen مورد غیر معمول است. 69 ساله مسلح تنها انجام یک پیش برنامه ریزی شده عملیات آتشین کشنده end معمول نیست antifa راهکار.

"این یکی از معدود مواردی که به نظر می رسد" جونز گفت: "کسی که فعال بودن و به طور بالقوه توطئه حمله است."

چرا که آنها مسلح بودند و نزدیک به ون Spronsen اعضای جان براون تفنگ باشگاه گفت: "آنها شده ایم به نام "داخلی تروریست ها" در بسیاری از مواقع که برچسب خود را از دست داده نیش.

"وجود دارد هیچ ترس برای من از, 'من رفتن به برچسب antifa? من رفتن به برچسب تروریستی?' "Xicano گفت. "من کاملا antifascist. که نمی تواند antifascist?"

در هفته قبل از ون Spronsen را "نهایی عمل" گفت: اعضای او قطع رسمی روابط با جان براون Gun Club. در حقیقت آنها دریافت که چرا او در زمان وقت اضافی با کسانی که آخرین خداحافظی.

بزرگنمایی این تصویر

نیک Vasiliy عضو Puget Sound جان براون Gun Club می پوشد یک گلوله که متعلق به Willem van Spronsen به عنوان گروه فراهم می کند امنیت به counterprotesters در راست تجمع در سیاتل در ماه ژانویه است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"من به یاد داشته باشید او به من در آغوش گرفتن و به من گفتن به نگه دارید تا کار خوب" McMinimee گفت. او تا به حال به عهده گرفت او برداشت به دلیل مشکلات در زندگی شخصی او.

"در حال حاضر من متوجه او شد و فاصله این باشگاه از این خرید اینترنتی از آنچه او را به انجام," او گفت:.

پس از ون Spronsen مرگ McMinimee گفت: این گروه به طور داوطلبانه ملاقات با مقامات و تحویل نامه باز نشده — که در حال وارد ایمیل که بعد از ظهر.

"در نهایت ما تصمیم گرفتیم به عنوان یک باشگاه به اتفاق آرا که ما قصد پنهان کردن از این و آن ما بودند رفتن به تکیه به آنچه که اتفاق افتاده است و برای گفتن خواهد داستان" McMinimee گفت.

این تاکوما اداره پلیس را نسخه می رود مثل این: قبل از سپیده دم در جولای 13, 2019, افسران در پاسخ به یک گزارش یک فرد مسلح در شمال غرب بازداشتگاه. ون Spronsen toted یک AR-15-سبک تفنگ و پرتاب مواد منفجره در خانه. او همچنین تا به حال شراره; پلیس می گویند او قرار داده شده یکی زیر 500 گالن مخزن پروپان. فیلم منتشر شده از آن شب را نشان می دهد ون Spronsen خودرو به آتش کشیده شعله های آتش آنقدر بزرگ آنها پر کردن قاب دوربین نظارت.

حتی به عنوان آژیر نشانه های ورود پلیس تاکوما پلیس در بیانیه ای گفت: "او ساخته شده هیچ تلاشی برای فرار."

در صحنه با توجه به ماموران دستور داد ون Spronsen به رها کردن تفنگ. وقتی که او نبود به پلیس گفت: ماموران اخراج قابل توجه ون Spronsen با دو کشنده دور. بعد از آن محققان بهبود ون Spronsen تفنگ که به نظر می رسد به درستی کار.

جغرافیایی که صاحب و عمل این مرکز در بیانیه ای گفت که نظارت تصویری "نشان از جدی بودن این تهدید به کارکنان و مهاجران" در مرکز. شرکت ستایش تاکوما پلیس برای "اقدامات قهرمانانه در پاسخ به این وحشتناک عمل از تروریسم است."

بزرگنمایی این تصویر

Gun club عضو و شانون McMinimee گفت: ون Spronsen قطع رسمی روابط خود را با این باشگاه چند هفته قبل از مرگ او. "من به یاد داشته باشید او به من در آغوش گرفتن و به من گفتن به نگه دارید تا کار خوب," او گفت:. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

ون Spronsen دوستان از تفنگ باشگاه اصرار دارند که بر اساس محل سکونت خود را در حمل و نقل حیاط در سراسر خیابان از اصلی بازداشتگاه خود هدف نیست زندان اما در نزدیکی اتوبوس بودند که مورد استفاده قرار گیرد برای به اجرا درآوردن خانواده جداسازی. آنها باور دارند که او به عمد انتخاب نیمه شب زمانی که هیچ کس فرز.

McMinimee گفت: کسی که می دانستند ون Spronsen تعهد به خانواده ها در این مرکز می دانم که او هرگز به عمد قرار داده و آنها را در معرض خطر است. در گفتن وجود ندارد و تروریسم: "برای من دوست من کشته شد توسط پلیس در حالی که تلاش برای از بین بردن اتوبوس بودند که رفتن به دور و تبعید همسایه من است."

هارون توافق تماس ون Spronsen یک قهرمان است.

"مردم مبارز اقدام هر چه که مبارز بخشی به معنی چیزی است که نگه می دارد فاشیسم در خلیج" هارون گفت. "این واقعیت که دولت فدرال در حال حاضر در تلاش به نوبه خود بودن در برابر فاشیسم به نوعی از تخلف برخی دشمن از دولت می گوید زیادی در مورد آنها از آن هر کسی که تا کنون مواجه نازی یا یک شبه مرد."

Xicano گفت که او نقل مکان کرد چگونه ون Spronsen یک تازه مهاجر ایستاده بود تا برای مهاجران آمریکای لاتین توسط "ساخت نهایی قربانی."

"این نبود," اوه, من قصد دارم به انجام این کار و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد,' " Xicano گفت. "او می دانست که چه نتیجه خواهد بود."

یک دختر دل شکستگی

آریل ون Spronsen پدر و مادر طلاق گرفته زمانی که او یک کودک نو پا, و او در راحت حومه زندگی با مادر و ناپدری. در تعطیلات آخر هفته او را به دیدار با پدر Willem van Spronsen که خوشحال نشان سیاتل نشانه مانند Pike Place Market.

"من در مجموع پدر و دختر بچه دیوانه وار در عشق با پدرم و ما فقط تا به حال واقعا نزدیک باند" آریل به یاد آورد های اخیر یک بعد از ظهر صحبت کردن با تلفن از سیاتل.

آریل 46 ساله آرایشگر در مونتانا اما او در واشنگتن به مناسبت سالگرد مرگ پدرش. مصاحبه اولین بار او را صحبت کردن علنی در مورد آنچه اتفاق افتاده است که شب.

بزرگنمایی این تصویر

ویلم ون Spronsen با پدر آریل. "من در مجموع پدر و دختر بچه دیوانه وار در عشق با پدرم و ما فقط تا به حال واقعا پیوند نزدیک" او گفت:. آریل ون Spronsen پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آریل ون Spronsen

در زمان مرگ پدرش آریل منتشر شده تنها یک بیانیه که در ستایش پدر فعالیت خود را در حالی که روشن است که او نمی اشتراک موضع خود را در اعتراض های خشونت آمیز. در سال پس از او بوده است, خاموش, خارج از غم و اندوه و حساسیت های که مرتبط به تروریسم داخلی مورد.

"بخشی از آن بود حفاظت از خود و سپس بخشی از آن بود: او چگونه می تواند این کار را انجام?" آریل گفت. "من دیوانه بود که او به پایان رسید آن. من می خواستم او هنوز هم در اطراف."

در روزهای اولیه از تحقیقات اف بی آی نشان داد تا در آستان او در حالی که او در خواب. یک خروجی اخبار به اشتباه گزارش شده که نام او را یک نام مستعار از پدر او. عناوین کاهش می یابد او را به "antifa دختر." آریل گفت که او تا به حال طولانی درک خطرات در پدرش فعالیت, اما تبلیغات در اطراف مرگ او سمت چپ فضای کمی برای پردازش شوک و غم و اندوه در واقع از دست دادن او را.

"شما احتمالا نمی تواند آماده برای چیزی شبیه به آن است," او گفت:.

آریل گفت: او سال گذشته در تلاش برای آمدن به شرایط با مرگ پدرش و چگونه از آن شده است پر داستان توسط هر دو سمت راست و چپ. بله او گفت: پدر و اقدامات متناسب با ویژگی های تعریف تروریسم داخلی. اما او گفت: عمق مشکلات شخصی ون Spronsen رفتن را از طریق چالش های آسان مصاحبه از او به عنوان یا تبه کار و یا شهید.

"اگر شما می توانید ایجاد یک boogeyman و اگر شما می توانید آن را در مورد ما در مقابل آنها انسان طلب که" آریل گفت. "و من فکر می کنم که بسیاری از آنچه در این مورد است. ساده آن ایجاد یک اسطوره است که مردم می توانند باور و تجمع در اطراف."

به عنوان یک دختر جوان آریل گفت: او در نقل مکان کرد و در خارج از کشور زمانی که stepdad او یک کار در عربستان سعودی است. او را گرامی بازدیدکننده داشته است آخر هفته با ون Spronsen به پایان رسید و از حدود سن 6 تا سنین نوجوانی او تا به حال تنها پراکنده در تماس با پدر او از طریق نامه و بازديد در طول تابستان ، اما وقتی که او رفت و برگشت به سیاتل در دبیرستان آریل گفت: او و پدر او به زودی کاسته بازگشت به خود پیوند.

این گرانج, عصر آریل به یاد می آورد و او معرفی او به موسیقی و هنر و پانک-inflected سیاست از لحظه ای.

"پدر من در زندگی همیشه بسیار حیله گر بسیار سرد" آریل گفت. "من همیشه استفاده می شود به مردم بگویید که نمی دانم پدرم که او سردتر از من بود."

ون Spronsen مدتها توصیف خود را به عنوان یک آنارشیست; "antifascist" بعد آمد. در اوایل 2000s آریل گفت: پدر او ازدواج برای بار چهارم بود و یک پسر. زندگی در خانواده تبدیل اتوبوس در وشن جزیره یک hub برای هنرمندان و فعالان است.

"به اعتقاد او تنها در خانه تحصیل. آنها بسیاری از گیاهان دارویی برای پزشکی" آریل گفت.

آریل گفت: پدر او به نظر می رسید به یک پدر و مادر خوب هر چند در زمان او به صورت خصوصی آرزو او می خواهم دراز کردن آنارشیست و بلاغت در مقابل برادر کوچک او.

"او می گویند چیزهایی مانند" انقلاب در حال آمدن است و من قصد دارم برای محافظت از خانواده,'" آریل به یاد می آورد. او گفت که او نمی گویند چرا که او هر چیزی را نمی بیند هیچ گونه آسیبی به برادر او بود که حدود 10 اما او به خاطر فکر بود که آن را "یک کمی زیادی برای او به روند در سن و سال او."

آریل گفت: تنها چیزی که او به یاد می آورد به عنوان یک پرچم قرمز بود و پدرش علاقه رو به رشد در اسلحه که او آغاز شده گفت: حدود پنج سال پیش به عنوان یک درس خوان gearhead شیفتگی ویژگی های طرف چگونه سلاح های گرم کار می کنند.

آریل گفت: او شگفت زده شد زمانی که پدرش پیوست جان براون در سال 2017. او گفت که او نمی رد; او همیشه می خواهم فقط فرض آنها هر دو مخالف بودند به مالکیت اسلحه.

"راه او توضیح داد که آن را به من بود که در یک دنیای کامل, ما نمی خواهد که به اسلحه اما وجود دارد بسیاری از جناح وجود دارد که در حال افزایش بود و واقعا شروع به انجام آسیب است که آن را تنها راه درست دفاع از خودمان" آریل گفت. "و ما نوع توافق مخالف در مورد آن و هنوز هم یکدیگر را دوست دارم."

در زمان مرگ پدرش آریل انتشار بیانیه ای که در ستایش پدر فعالیت خود را در حالی که روشن است که او نمی اشتراک موضع خود را در اعتراض های خشونت آمیز. آریل ون Spronsen پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آریل ون Spronsen

آریل می گوید پدر او خشمگین شده بود با سیاست های مهاجرتی مانند جدایی خانواده او در حال حاضر می خواهم دستگیر شده و در همان یخ تسهیلات در سال 2018 در ارتباط با حمله یک افسر. اما او فکر نمی کند که آنچه تحت فشار قرار دادند و او را بیش از لبه. ماشه واقعی او می گوید:, بود, تلخ و طولانی مدت در بازداشت اختلاف است که به دنبال پایان چهارمین ازدواج. ون Spronsen هنگامی که توصیف آن را به دوستان به عنوان یک "شخصی جهنم است."

همسر سابق درگیر در این مناقشه که خواسته نمی توان با نام به دلایل امنیتی گفت: ون Spronsen نبود برخی از peacenik که فقط جامعی یک روز.

"او به یک شهید و پایان دادن به زندگی خود و نه برای مقابله با پیامدهای او ایجاد شده," او گفت:.

در یک مصاحبه تلفنی از سیاتل ون Spronsen را همسر سابق گفت: او تا به حال نشان داده تمایلات خشونت آمیز برای سال تعقیب و تهدید او. او به دست آمده چهار محافظ سفارشات در برابر او در طول سال; او نیز اهدا شد که حضانت.

"پسر من امن است و من امن — که همه من می خواستم" او گفت:. "آنچه که من واقعا می خواستم برای او به عنوان یک فرد عادی می شود که طلاق گرفته است و یک پدر خوب."

آریل گفت: پدر او را دیدم این درگیری به انجام آسیب های جبران ناپذیری به رابطه اش را با پسر خود. تحولات اخیر در مورد ترک کرده بودند ون Spronsen را ویران کرد, او گفت:. نا امید کننده است. او تا به حال هیچ اشاره او گفت: از آنچه که او برنامه ریزی شده بود ،

کلمه مرگ او آمد زمانی که یک پیام ظهور در اپل سازمان دیده بان به عنوان او کار بر روی یک مشتری در حال حاضر در مونتانا. او به سرعت سوار به سیاتل به کار گرفته ترتیبات برای پدرش هولوکاست کردم و در تماس با مقامات. خانواده تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن مراسم یادبود.

"من فکر نمی کنم که تجمع مردم در آن نقطه در زمان مناسب بود — و یا امن" آریل گفت.

پس از یک هفته یا بیشتر در سیاتل آریل گفت: او را سوار برای مونتانا که در آن او در بر داشت یک بسته از پدر او در حال انتظار برای او. آن را شامل یک نامه خصوصی که او گفت: روشن است که پدر او هرگز در نظر گرفته شده برای آن را زنده را از آن شب. برای یک چیز, او گفت: با معوج خنده او عذرخواهی کرد برای باد کردن فولکس واگن او می خواهم او قرض داده.

"او با ابراز این عشق برای من و امیدوار بود که من را درک اقدامات خود را," او گفت:.

و نشانی از او ؟

"من باور دارم داستان من از آنچه که قرار بود با او و چرا, اما آن را در زمان زمان طولانی," او گفت:. "زمان بسیار طولانی است."

در نهایت آریل گفت: او معتقد است که پدر او را به ستیزه جویی رانده شد او حس قوی از عشق و عدالت; او فکر نمی کند که او به آن تعلق دارد در همان تروریسم داخلی لیست به عنوان خشونت آمیز سفید گرایان و دیگران در سمت راست که کشتار غیرنظامیان از نفرت.

"بدون شک برای من بود که آن را یک هماهنگ خودکشی با پیام" آریل گفت. "تا زمانی که من دیدن مردم بحث در مورد این وحشی, دیوانه, مرد, من, مانند, 'اعلام کرده که به این مورد نیست.' "

هنوز آریل گفت: او نمی تواند گذشته از تفنگ.

"بنابراین بسیاری از چیزهایی که من دوست دارم و ایستاده مورد که پدر من بود," او گفت:. "من نمی چشم پوشی از این واقعیت است که او حامل یک سلاح است."

بزرگنمایی این تصویر

فقط قبل از سالگرد ون Spronsen مرگ آریل و پدر و همسر دوم, سوزان Harrell, kayaked بر روی Puget صدا. آنها به همراه آورده ون Spronsen خاکستر و آزاد آنها به آب است. آریل ون Spronsen پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آریل ون Spronsen

در یک روز گرم در این ماه فقط قبل از سالگرد ون Spronsen مرگ آریل و پدر و همسر دوم, سوزان Harrell, kayaked بر روی Puget صدا. آنها به همراه آورده ون Spronsen خاکستر جمع داخل یک زیست تخریب پذیر گل به شکل ظرف.

بودن در آب بود فرار آریل گفت: — از این بحث بیش از پدر میراث و مبارزه خود را برای آشتی دادن درس های خود را در مورد صلح با خشونت راه زندگی خود را به پایان رسید.

"وجود دارد این لحظه که در آن آب کردم واقعا آرام, آفتاب, آمد, از پشت ابرها و ما فکر می کردیم "این است — این لحظه' " آریل گفت. "و بنابراین ما رفت جلوتر و منتشر شد او را به آب است."

جیم Urquhart یک عکاس خبری مستقر در غرب ایالات متحده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب