من-75 بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا به عنوان آتش سوزی همچنان ادامه دارد

ناپل فلوریدا. - یک بخش از بزرگراه میان ایالتی 75 معروف به تمساح کوچه بازگشایی پنج شنبه بعد از ظهر پس از چهار ب

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

ناپل فلوریدا. - یک بخش از بزرگراه میان ایالتی 75 معروف به تمساح کوچه بازگشایی پنج شنبه بعد از ظهر پس از چهار برس آتش سوزی که در نهایت ادغام در جنوب غربی فلوریدا ناشی از آن را به یک روز پیش, مقامات گفت.

چهار آتش سوزی ادغام شده و به رشد یک از 8000 هکتار (3,237-هکتار) آتش در روز پنج شنبه با توجه به یک شب صدای جیر جیر از فلوریدا بخش کشاورزی و خدمات مصرف کننده. این آتش سوزی حدود 10 درصد موجود است.

فلوریدا گشت بزرگراه گفت: در توییتر که سربازان به حال بازگشایی تمساح کوچه. تلفات جاده بسته شده بود پس از دود ناشی از دید مسائل. این سازمان توصیه می شود رانندگان هنوز هم باید با احتیاط ادامه دهید.

تمساح کوچه گسترش از نزدیکی ناپل در فلوریدا ساحل خلیج فارس به Broward شهرستان در جنوب فلوریدا.

در شب چهارشنبه چهار نفر در آتش سوزی سوختن در مجموع حدود 400 هکتار (162 هکتار) گفته مقامات در آن زمان است.

یکی از آتش سوزی های در معرض تهدید در حدود 30 خانه در ذغال سنگ شهرستان منطقه دروازه طلایی شهرکهای با توجه به فلوریدا جنگلداری و خدمات. بیشتر ناپل آتش نجات منطقه رئیس کینگمن Schuldt گفت: ناپل اخبار روزانه که آتش سوزی پس از تعدادی از ساکنان آواره و آسیب دیده و یا تخریب سازه های.

از ذغال سنگ در ایالت اوهایو و فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون بودند co-ordinating داوطلبانه تخلیه شنبه شب اما مقامات در نقل مکان کرد به تخلیه اجباری توسط پنج شنبه.

بیشتر ناپل آتش نجات منطقه به رهبری تلاش ها برای مبارزه با blazes در حالی که دو Lee County, اعتصاب تیم و یکی ساراسوتا کانتی تیم همچنین در پاسخ Schuldt گفت. خدمه آتش از Miami-Dade و Broward county بودند پیوستن به تلاش پنج شنبه شب گفته است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب