انتظار می رود صدها نفر در مراسم یادبود جورج فلوید پس از چند روز در سراسر کشور تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر باقی مانده از جورج فلوید گرفته برای برگزاری مراسم یادبود به افتخار او در 4 ژوئن

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

باقی مانده از جورج فلوید گرفته برای برگزاری مراسم یادبود به افتخار او در 4 ژوئن در مینیاپولیس, مینه سوتا. در مه 25, Floyd 46-سال-پیرمرد مشکوک از عبور تقلبی $20 bill درگذشت در مینیاپولیس پس از درک چوین سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای تقریبا نه ساعت. Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kerem Yucel/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 1:01 p. m. CT

مراسم آغاز شده است در حافظه جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن او در حالی که بازداشت او در مینیاپولیس در هفته گذشته راه اندازی تظاهرات در سراسر کشور است.

اعضای فلوید خانواده وارد مینیاپولیس پیش از مراسم یادبود آغاز شد که 1 p. m. CT در یک پناهگاه در شمال مرکزی دانشگاه در مینیاپولیس که کرسی حدود 1000 نفر است.

در بیانیه این دانشگاه گفت: این گام ها "برای اطمینان از اقدامات مناسب خواهد بود در محل را برای بهداشت و ایمنی مربوط به COVID-19."

رئيس کوچک مدرسه مسیحی گفت که او امیدوار است این دانشگاه را پناهگاه ارائه می کنند "بسیار عادی فضا برای کمک به این خانواده و در کنار تئاتر و سر و صدا است که در جریان است" با توجه به استار تریبیون.

فلوید, 46, درگذشت, on May 25 بعد از او دوخته بود به زمین توسط پلیس مینیاپولیس درک چوین. تصویری فیلم برداری شده توسط تماشاگران را نشان می دهد چوین زانو در Floyd گردن حدود 9 دقیقه است.

فلوید مرگ خاموش مجموعه در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس که ادامه داد: روزانه پس از برخورد.

مراسم یادبود می آید یک روز پس از اتهامات جدید اعلام شد در برابر چوین و سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه. چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سه تن دیگر با کمک و معاونت در جرم قتل.

خانواده وکیل بن Crump گفت: آنها سپاسگزار این اتهامات جدید ثبت شد قبل از فلوید گذاشته است به استراحت NPR دیوید Schaper گزارش.

"این است که یک منبع از صلح در این زمان دردناک," Crump گفت.

حقوق مدنی آمریکا فعال Rev. Al Sharpton که ارائه خواهد شد به مداحان گفت: در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه او امیدوار است این مراسم را به یاد داشته باشید که فلوید بود.

"او یک انسان است. او تا به حال خانواده او تا به حال رویاهای او امیدوار است" Sharpton گفت. "واقعی انسان با این نوع واگذاری که تاکید به ارزش زندگی انسان است که گرفته شده بود که به دلیل حرکت بود رخ داده است."

فلوید را کوئینسی ماسون بازدید سایت از مرگ پدرش در روز چهارشنبه و در زمان زانو.

"هیچ مرد یا زن باید بدون پدران و" میسون گفت: در خارج از فنجان مواد غذایی فروشگاه در جنوب مینیاپولیس.

در اوایل این هفته, Roxie, واشنگتن, مادر فلوید دختر خبرنگاران گفت که 6 ساله Gianna تا به حال پدر خود را دور گرفته شده بیش از حد به زودی.

"اگر یک مشکل وجود دارد او را داشتن و او پدر نیست که دیگر" واشنگتن گفت: از طریق اشک.

قیافه به دختر خود در واشنگتن گفت: 6 سال اثبات شد فلوید بود.

"من می خواهم عدالت برای او چرا که او خوب مهم نیست چه کسی فکر می کند او خوب بود" واشنگتن گفت.

خدمات اضافی برنامه ریزی شده در روزهای آینده در کارولینای شمالی که در آن فلوید متولد شد و هوستون که در آن فلوید می کردند بسیار از زندگی خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب