چگونه 'هنر از دست رفته' تنفس می تواند تاثیر خواب و انعطاف پذیری

بزرگنمایی این تصویر تنفس آرام و عمیق از طریق بینی همراه با آرامش پاسخ می گوید: James نستور نویسنده ن

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تنفس آرام و عمیق از طریق بینی همراه با آرامش پاسخ می گوید: James نستور نویسنده نفس. به عنوان دیافراگم را کاهش می دهد, شما اجازه می دهد بیشتر هوا را به ریه ها و بدن خود را به سوئیچ به حالت آرام تر. سباستین Laulitzki/ علم کتابخانه عکس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سباستین Laulitzki/ علم کتابخانه عکس

انسان به طور معمول حدود 25,000 نفس در هر روز — اغلب بدون فکر دوم. اما COVID-19 همه گیر قرار داده جدید به ویژه در بیماری های تنفسی و تنفس ما اغلب برای اعطا.

روزنامه نگار جیمز نستور علاقه مند شد و در سیستم تنفسی سال پیش پس از او دکتر توصیه می شود او را یک تنفس کلاس خود را برای کمک به تکرار ذات الریه و برونشیت است.

در حالی که تحقیق در مورد علم و فرهنگ از تنفس برای کتاب جدید خود نفس: علم جدید از دست رفته هنر نستور شرکت در یک مطالعه که در آن بینی خود را به طور کامل متصل به مدت 10 روز او را مجبور به نفس کشیدن تنها از راه دهان خود را. آن را یک تجربه لذت بخش است.

"من از خروپف یک زن و شوهر ساعت یک شب به عرض سه روز من خروپف چهار ساعت یک شب" او می گوید مجبور دهان تنفس. "من توسعه یافته آپنه خواب است. سطح استرس من شد خاموش نمودار. سیستم عصبی من یک ظرف غذا بود. ... من احساس افتضاح است."

نستور می گوید: محققان او را به صحبت توصیه به در نظر گرفتن زمان به "آگاهانه گوش دادن به خودتان و [به] احساس می کنید که چگونه نفس تحت تاثیر قرار است." او اشاره می کند مصرف "آهسته و کم" تنفس از طریق بینی کمک می کند از بین بردن استرس و کاهش فشار خون.

"این روشی است که بدن خود را می خواهد به در هوا" نستور می گوید. "این باعث کاهش بار قلب اگر ما به درستی تنفس و اگر ما واقعا درگیر دیافراگم."


نکات برجسته مصاحبه

چرا تنفس بینی بهتر از تنفس دهان

بینی فیلترهای گرم و رفتار خام و هوا. اکثر ما می دانیم که. اما بسیاری از ما درک نمی کنند — حداقل من نمی دانستم چگونه [استنشاق از طریق بینی] می تواند باعث متفاوت هورمون به سیل به بدن ما چگونه از آن ما می تواند به کاهش فشار خون ..., چگونه آن را مانیتور ضربان قلب ... حتی کمک می کند تا فروشگاه خاطرات. پس از آن این باور نکردنی اندام که ... orchestrates بی حد و حصر توابع در بدن ما به متعادل نگه داشتن ما.

چگونه بینی دارای بافت سیخ شونده

بینی نزدیک تر است متصل به ما تناسلی از هر عضو دیگر. آن پوشش داده شده است که در همان بافت است. بنابراین هنگامی که یک منطقه می شود تحریک بینی را تبدیل به تحریک و همچنین. برخی از مردم بیش از حد نزدیک از یک اتصال که در آن آنها تحریک در جنوب مناطق آنها شروع خواهد شد بیاختیار عطسه. و این بیماری شایع است به اندازه کافی است که آن را با توجه به نام به نام ماه عسل رینیت.

بزرگنمایی این تصویر

جیمز نستور در کتاب قبلی عمیق و متمرکز بر علم پشت غواصی آزاد. جولی Floersch/ریورهید کتاب پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جولی Floersch/ریورهید کتاب

یکی دیگر از چیزی است که واقعا شگفت انگیز است این است که بافت سیخ شونده خواهد پالس خود را در آن. پس از آن خواهد شد یک سوراخ بینی و اجازه نفس از طریق سوراخ بینی دیگر پس از آن که سوراخ بینی دیگر خواهد شد و اجازه نفس در. بدن ما انجام این کار در خود را دارند. ...

بسیاری از کسانی که مورد مطالعه این باور است که این راه این است که بدن ما حفظ تعادل زیرا هنگامی که ما تنفس می کنیم از طریق سوراخ بینی سمت راست گردش خون سرعت [و] بدن می شود داغتر سطح کورتیزول افزایش و فشار خون را افزایش می دهد. بنابراین تنفس از طریق دکمه سمت چپ را شل کنید ما بیشتر است. بنابراین فشار خون را کاهش می دهد [آن] کاهش دما و سرد کردن بدن باعث کاهش اضطراب نیز هست. بنابراین بدن ما به طور طبیعی به انجام این کار است. و هنگامی که ما تنفس می کنیم از طریق دهان ما ما انکار بدن ما توانایی انجام این کار است.

چگونه نفس بر اضطراب

من به اعصاب ... و او به من توضیح داد که افراد مبتلا به اضطراب یا ترس دیگر بر اساس شرایط به طور معمول قادر به تنفس از راه بیش از حد. پس چه اتفاقی می افتد زمانی که شما تنفس می کنید که بسیار است که شما به طور مداوم در قرار دادن خود را به دولت از استرس است. بنابراین شما تحریک کننده است که دلسوز سمت سیستم عصبی است. و راه را برای تغییر است که به تنفس عمیق, چرا که اگر شما در مورد آن فکر می کنم اگر شما استرس [تفکر] یک ببر در حال رفتن به می آیند, شما, شما در حال رفتن به با یک ماشین تصادف: [شما] نفس کشیدن, نفس کشیدن, نفس کشیدن به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید. اما تنفس به آرامی همراه با آرامش پاسخ. بنابراین دیافراگم را کاهش می دهد, شما اجازه می دهد بیشتر هوا را به ریه ها و بدن خود را بلافاصله سوئیچ به حالت آرامش.

چرا بازدم کمک می کند تا آرامش شما

چون بازدم است پاراسمپاتیک پاسخ. در حال حاضر شما می توانید با قرار دادن دست خود را بیش از قلب خود را. اگر شما را بسیار آهسته دم در, شما در حال رفتن به احساس قلبی خود را با سرعت بالا. شما به عنوان بازدم شما باید احساس قلبی خود را آهسته پایین. بنابراین بازدم شل شدن بدن. و چیز دیگری اتفاق می افتد هنگامی که ما را به یک نفس عمیق بود. دیافراگم را کاهش می دهد هنگامی که ما را یک نفس و یک دسته از خون بزرگ اسراف از خون به داخل حفره قفسه سینه. به عنوان بازدم ما که خون پشت شاخه از طریق بدن است.

مشکل با مصرف کم عمق تنفس

شما می توانید فکر می کنم در مورد تنفس به عنوان در یک قایق درست است ؟ بنابراین شما می توانید یک دسته از بسیار با آب و تاب سکته مغزی و شما در حال رفتن برای رسیدن به جایی که می خواهید بروید. آن را برای رفتن به یک در حالی که شما وجود دارد. و یا شما می توانید چند بسیار سیال و سکته مغزی طولانی و رسیدن وجود دارد بسیار موثر تر است. ... شما می خواهید به آن را بسیار آسان برای بدن خود را به هوا به خصوص اگر این عمل است که ما در حال انجام 25,000 بار در روز. بنابراین تنها با گسترش آن استنشاق و exhales با حرکت است که دیافراگم بالا و پایین کمی بیشتر شما می توانید یک اثر عمیق بر فشار خون خود را در وضعیت روانی خود را.

چگونه رایگان غواصان گسترش ظرفیت ریه خود را به نگه داشتن نفس خود را برای چند دقیقه

رکورد جهانی است 12 و نیم دقیقه. ... ترین غواصان خواهد نفس خود را نگه دارید به مدت هشت ساعت و هفت دقیقه است که هنوز هم باور نکردنی به من. زمانی که من برای اولین بار دیدم این بود که چند سال پیش من فرستاده شد در یک گزارش انتساب به نوشتن در مورد یک رایگان-غواصی رقابت است. شما تماشای این فرد در این سطح را یک نفس وجود دارد و به طور کامل ناپدید می شوند را به اقیانوس دوباره پنج یا شش دقیقه بعد. ... به ما گفته شده است که هر چه ما باید هر آنچه که ما را با دنیا چیزی است که ما قصد داریم برای بقیه زندگی ما به خصوص به عنوان دور به عنوان ارگان ها نگران هستند. اما ما می تواند کاملا بر ما ظرفیت ریه. بنابراین برخی از این غواصان باید یک ریه ظرفیت 14 لیتر است که حدود دو اندازه برای یک [معمولی] نر بالغ. آنها متولد این راه است. ... آنها آموزش دیده خود را به تنفس در راه به شدت تحت تاثیر قرار بدن فیزیکی خود را.

سام Briger و جوئل تنگستن تولید شده و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و دبورا فرانکلین اقتباس آن برای وب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب