چگونه هر استان و منطقه شکل داده است کانادا در مبارزه با کروناویروس

وقتی که می آید برای جلوگیری از گسترش coronavirus ما همه در این با هم. در عین حال وقتی که می آید به کانادا هر ا

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

وقتی که می آید برای جلوگیری از گسترش coronavirus ما همه در این با هم.

در عین حال وقتی که می آید به کانادا هر استان و منطقه می ایستد تا حدودی به تنهایی.

هر دست و پنجه نرم کردن با آن را ترکیبی از جغرافیا و سفر الگوها و پاسخ خود را با بهداشت عمومی اقدامات — که همه به شکل گسترش ویروس.

در حالی که بریتیش کلمبیا اولین استان برای تحقق بخشیدن به عواقب مرگبار COVID-19 Quebec پدید آمده است به عنوان کانون کانادا اپیدمی دراز مدت مراقبت از خانه ها در خط مقدم.

در ضمن, Nunavut, تنها کانادا صلاحیت به رایگان از coronavirus مبارزه باقی می ماند به طوری که فشار این بیماری خواهد اعمال در قلمرو محدود بهداشت و درمان-مراقبت از منابع بالقوه فاجعه بار است.

هر استانی دولت در مبارزه با چگونه به تعادل نیاز به اجتماعی فاصله با اثر بر اقتصاد و به عنوان ویروس همچنان به گسترش این بهار و تابستان, اثرات, احساس خواهد شد بسیار متفاوت در هر گوشه ای از کشور کانادا.

در اینجا که در آن همه چیز ایستاده در سمت راست در حال حاضر.

A sign warns people in Vancouver to social distance and keep at least two metres from each other. Due in part to the early detection of the coronavirus in B.C., the province was quick to implement widespread testing and containment strategies.

بریتیش کلمبیا

B. C. اولین استان برای مقابله با عواقب مرگبار COVID-19 — و نیز برای اولین بار به نشان دادن نشانه هایی از کند شدن این ویروس را گسترش.

طولانی قبل از اینکه سازمان بهداشت جهانی اعلام جهانی همه گیر شبح از coronavirus loomed بیش B. C. در شکل همسایه واشنگتن — اولین صلاحیت در شمال امریکا که در آن ویروس کشنده تشخیص داده شد.

دومین هفته از ماه مارس موارد COVID-19 تا به حال نه تنها رخنه کرد تا در B. C. در نرخ بیش از استان های دیگر اما در دراز مدت مراقبت از خانه تبدیل شده بود مرگبار epicentres برای استان در مبارزه با ویروس فقط می خواهم آنها تا به حال در B. C. همسایه به جنوب.

اولین coronavirus مرگ در کانادا ثبت شد در Lynn Valley مرکز مراقبت در ونکوور شمالی در مارس 9.

به دلیل در بخشی به تشخیص زود هنگام از coronavirus در B. C. استان شد و سریع برای اجرای گسترده تست و مهار استراتژی. سلامت استان افسر دکتر بانی هنری گفت: در این هفته که زمان زوج با کمی شانس, باید کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که جدی تر انزوا و دورى قوانین که در محل پس از coronavirus اعلام شد جهانی همه گیر در مارس 12, تا به حال یک تاثیر قوی.

روزانه تعداد مثبت جدید کروناویروس آزمون B. C. رفته در طول هفته گذشته با این نتیجه که مقامات شروع به صحبت کردن علنی در مورد آینده پیچ در پیچ پایین فاصله محدودیت.

این بیمارستان که معمولا در عمل 100 درصد ظرفیت یا بیشتر در حال حاضر عامل در کمتر از 60 درصد با توجه به گسترده لغو اعمال جراحی الکتیو و کاهش مراجعه به بخش اورژانس.

اما هنری هشدار داد که این استان است که هنوز در آن برای مسافت های طولانی و که هر کاستن از محدودیت های به آمده خواهد بود نه کامل به حالت عادی بازگشت.

یوکان

در یوکان را از راه دور در جوامع قديم مانند کلاغ در, far north, عواقب قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی را با یک بیماری همه گیر خواهد بود چیزی کمتر از فاجعه بار است. در قطب شمال, جامعه, حدود 280 نفر وجود تنها یک ایستگاه پرستاری و دکتر که مگس در یک بار در هر ماه.

به همین دلیل زمانی که یک کبک زن و شوهر پرواز به پیر کلاغ با قصد پنهان کردن از COVID-19 واکنش خشم و فوری اخراج از زن و شوهر.

با سه بیمارستان و یک جمعیت 35,874 مردم سراسر تقریبا 500,000 کیلومتر مربع یوکان دولت است که مصرف چند شانس با ویروس. از 775 آزمون انجام می شود وجود دارد و هفت باید دوباره مثبت برای coronavirus.

در مارس 2, آنها اجرا گسترده سفر از محدودیت ها از جمله محدودیت هایی که به غیر از ساکنان مجبور به ترک Yukon پس از ورود در عرض 24 ساعت. آن قرار می گیرد و عوامل آن در مرزها و Whitehorse فرودگاه به اجرای قوانین.

یوکان برتر شنی نقره ای ساخته شده است توافق نامه با B. C. برتر جان هرگن برای انتقال بیماران به بریتیش کلمبیا باید خاک را غرق می شوند. خاک همچنین توافق کردند به باز کردن مرز با B. C. برای مرز جوامع Atlin آتش سمت دلپذیر اردوگاه فریزر و جید شهرستان.

A plexiglass barrier installed to create a barrier to protect a cashier is seen at a grocery store in Airdrie, Alta., Wednesday, April 1, 2020. Although it has the second highest rate per capita after Quebec, Alberta has tested aggressively and kept hospitalizations relatively low.

آلبرتا

در نگاه اول آلبرتا پیش بینی این هفته نشان داد محتاط که شاخص های استان ممکن است آبرومندانه آماده — نسبتا صحبت کردن — برای مبارزه با کروناویروس. اما در حالی که مدل سازی نشان می دهد برخی از پیشرفت در اجتناب از بدترین حالت -- پرسش های بسیاری باقی می ماند و در مورد آنچه پس از در می آید.

با وجود آن که دوم بالاترین نرخ سرانه پس از کبک استان را آزمایش کرده است به شدت نگه داشته و بستری شدن در بیمارستان نسبتا کم است. برتر جیسون کنی گفته خوش بینانه در مورد فروشگاه ها از دنده محافظ برای پزشکان است و قصد دارد تا سطح شیب دار به تخت بیمارستان و هواکش.

با توجه به مدل سازی یک "احتمال" سناریو را ببینید بین 400 و 3,100 بهره مرگ از بیماری قبل از پایان تابستان. این غم انگیز است وجود دارد برخی از نشانه های اولیه که اجتماعی فاصله اقدامات در جای خود قرار داده در ماه مارس در حال حاضر کاهش تعداد کل عفونت.

اما به عنوان جدی coronavirus است, آلبرتا است رو به یک نبرد در دو جبهه. این بیماری همه گیر است و بار اقتصاد در سراسر جهان, اما هنگامی که همراه با سقوط قیمت جهانی نفت در اثر, در پترو-وابسته استان هستند به احتمال زیاد طولانی تر و شدیدتر.

"ما نمی توانیم تمرکز در هر دو این بیماری همه گیر و یا اقتصاد. این دو در هم تنیده" کنی گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی به بهره در روز سه شنبه.

آلبرتا بودجه منتشر شد کمی بیش از یک ماه پیش بود که بر اساس قیمت نفت از 58 $در هر بشکه رسید اما عرضه داد و بیداد میان عربستان سعودی و روسیه همراه با ياوه تقاضا به دلیل coronavirus دارای قیمت معلق در هوا در کمتر از نیمی از این تغییر خواهد شد که هزینه آلبرتا میلیاردها.

کنی متحد اصولگرایان انتخاب شدند در یک طرح برای تعادل بودجه یک ماموریت است که همچنان ادامه دارد و در طول این بیماری همه گیر. در حالی که کنی گفت: این استان خواهد یدکی هیچ چیز در حفاظت از سلامت بهره آنها کشیده شده اند آتش سوزی در برخی از محافل به صورت مداوم با کاهش — از جمله کاهش بودجه برای 25,000 آموزش و پرورش حمایت از کارگران — و اضافه کردن به صف بیکاران.

قابل توجه با توجه به زمان فشار بر کارگران بهداشت و درمان, بسیاری از پزشکان در آلبرتا می گویند که آنها به طور همزمان در حال آماده شدن برای coronavirus و رقیب با یک دولت که گوش دادن نیست. به طور خاص مجبور تغییرات چگونه به آنها پرداخت می شود که در لگد در آغاز ماه آوریل شروع به چرک — بسیاری از پزشکان می گویند آنها در حال حاضر ساخت پول کمتر و برخی از بسته کلینیک های کاهش می یابد و یا خدمات آنها را حتی به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر.

در یک نامه سرگشاده منتشر شد سه شنبه دکتر کریستین Molnar رئیس آلبرتا انجمن پزشکی به نام کروناویروس "بزرگترین چالش ما عمر" اما یکی که پزشکان در آلبرتا روبرو هستند "بدون اعتماد به نفس است که ما ارزش توسط دولت ما."

"اما ما نه در خدمت دولت ما در خدمت بهره."

Nunavut

Nunavut تنها کانادا صلاحیت رایگان از coronavirus موارد است.

آن دولت است نه گرفتن هر گونه شانس در حالی که این بیماری همه گیر در حال انجام است. تنها ساکنان و مهم کارگران در مجاز و آنها باید خود جدا برای 14 روز قبل از ورود به این سرزمین است.

ریسک از coronavirus ورود به جامعه در نوناووت که در آن جمعیت تقریبا 40,000 گسترش در سراسر گسترده قطب شمال الجزایر می تواند فاجعه بار است. خاک تنها یک بیمارستان با 35 تخت. آن را در پایتخت ایکالویت.

Northwest Territories

با پنج تایید موارد COVID-19 Northwest Territories اجرا شده اند برخی از دقیق ترین انزوا نیاز در کانادا حوزه های قضایی است.

پس از بهداشت عمومی اورژانس اعلام شد در خاک در مارس 18, همه, سفر به این منطقه ممنوع اعلام شد, از جمله سفر از جاهای دیگر در کانادا.

ساکنان هنوز اجازه بازگشت به سرزمین اما آنها نیاز به از خود جدا برای 14 روز در یکی از چهار منطقه ای مراکز پس از بازگشت خود برای جلوگیری از یک وضعیت که در آن واقعا جدا شده جامعه ضربه توسط ویروس.

ساسکاچوان

اگر چه ساسکاچوان همچنان در پشت آن غربی دشت همسایه آلبرتا از نظر coronavirus گسترش دولت پیش بینی ها نشان می دهد این استان می تواند فقط به عنوان بسیاری از مرگ و میر در پایان همه گیر.

پروژه های دولت منتشر شد دوشنبه پیش بینی می کنند که 3000 به 8,300 مردم می میرند در استان از COVID-19. که در مورد همان — و یا کمی بیشتر از آلبرتا — با وجود ساسکاچوان با داشتن حدود یک چهارم جمعیت.

اما گسترش بوده است آهسته تر در ساسکاچوان یکی از حداقل پرجمعیت مکان در جنوب کانادا. استان تعداد کل هنوز هم خجالتی از 300 در مقایسه با حدود 1,500 موارد در آلبرتا.

"ما خوشبختانه در حال حاضر در آغاز راه است. این اقامت تخت برای در حال حاضر و ما همچنان با احتیاط خوش بینانه است که این چیزی است که ما به امید دیدن ادامه" رئیس بهداشت افسر دکتر سوزان شاو گفت. "ما مسئولیت داریم که به برنامه ریزی برای چه ifs."

نمایندگان جوامع بومی باید اشاره کرد که مسائل موجود در برخی از اولین کشورهایی مانند ازدحام بیش از حد و یا عدم سلامت منابع ترکیب چالش های مطرح شده توسط coronavirus.

شمال ساسکاچوان است که عمدتا بومی و با توجه به اخبار جهانی سازمان بهداشت شمال برای اولین بار سازمان ملل وجود دارد نگران است که در مقابل کارگران خط مجهز به مقابله با این بیماری همه گیر.

شمال بین قبیله ای اقتدار بهداشت گفت: ماه فوریه به ترتیب برای تجهیزات حفاظت شخصی کرده و تا حدی پر شده و در آن خواسته بود هر دو دولت استانی و فدرال برای اطلاعات بیشتر.

قدرت را به رئیس هیئت مدیره گفت: او به رسمیت می شناسد جهانی کمبود چیزهایی مانند ماسک و دستکش بود اما نگران این استان تا به حال رسیده به سوال اول سازمان ملل در مورد نیازهای خود پس از دولت فدرال پاسخ بسته است.

"تاثیر این بیماری ویرانگر خواهد بود و ما در حال درخواست برای پاک کردن ارتباطات از استانی و دولت فدرال است که ما جمعیت در ما عضو جوامع را نمی شود از سمت چپ از روند وقتی که می آید به مقدار هوای مورد نیاز در شمال ساسکاچوان" رئیس کارولین برنارد گفت: جهانی.

مانیتوبا

با وجود داشتن بیش از 200 مورد تأیید از کروناویروس که از این هفته و سه مرگ و ترس در مورد COVID-19 همه گیر در این استان بالا است.

بخشی از این دلیل است که مقامات بر این باورند شده است وجود دارد جامعه گسترش ویروس در وینیپگ معنی است که شماره می تواند افزایش دهد.

پرستاران اتحادیه در این استان شده است آوازی در موضوع چگونه بهترین برای محافظت از کارگران که ممکن است در تماس با ویروس و به خصوص پس از سه بیمارستان کارگران آلوده شد در ماه مارس ،

پرستاران می خواهید همه کارکنان مراقبت های بهداشتی برای دسترسی به N95 ماسک ماسک که ارائه حفاظت بیشتر از فولاد ماسک.

Halina Rosenthal inspects masks at Calhoun Sportswear in St. Catharines, Ont., on April 6, 2020. The business has shifted production to sewing masks during the COVID-19 pandemic. Premier Doug Ford has been scrambling to secure new supplies of personal protective equipment for health-care workers.

انتاریو

انتاریو طولانی آمده است, غم انگیز راه از 25 ژانویه تاکنون که این استان را اولین مورد تایید شده از رمان coronavirus شد یک مسافر که تا به حال بازگشت به تورنتو سرنشین هواپیمایی جنوبی چین پرواز.

بیماری نیست حتی نام COVID-19 که در آن نقطه است اما پس از تبدیل شدن به خانواده زبان در استان است که تا حد زیادی تعطیل با تایید موارد به دو برابر در هفته گذشته به بیش از 6000 با بیش از 200 مرگ و میر.

تعطیلی مدارس اعلام شد مارس 12 به مدت سه هفته و بعد از آن تمدید اوایل ممکن است, اما بسیاری از والدین مشکوک هستند که بچه ها را در کلاس و حتی پس از آن.

و به عنوان مارس فرار از مدرسه بود در مورد شروع افسر ارشد پزشکی دکتر دیوید ویلیامز ناگهان خواست ساکنان انتاریو به ترک این استان در سفر بود که رزرو شده برای هفته ها و ماه.

در حالی که بسیاری دور مانده و لذت تعطیلات خود را, برخی از قطع خود را در تعطیلات آفتابی و برگشتم بعد از چند روز برای رفتن به احتیاطی خود انزوا در خانه در انتظار هر گونه علائم ممکن است.

با دو سوم از شناخته شده COVID-19 موارد در پرجمعیت و اغلب قفل تورنتو منطقه رفت و آمد رفتن قطار خدمات به طور چشمگیری کاهش و تراموای اغلب اجرا در امتداد خیابان های خالی به عنوان هزاران نفر از خانه کار می کنند. ترافیک نور است.

تقریبا نیمی از مرگ و میر بوده است در دراز مدت مراقبت از خانه و سخت ترین ضربه بودن پینکرست پرستاری 90 دقیقه رانندگی در شمال شرقی تورنتو در کلبه شهر کشور از Bobcaygeon. که خانه دهکدهای از دست داد حداقل 28 ساکنان به ویروس و بیش از دو دوجین کارکنان تبدیل شده اند آلوده.

برتر داگ فورد بوده است تکاپوی مانند دیگر استانی و فدرال رهبران به تامین منابع جدید از ماسک چهره سپر و دیگر تجهیزات حفاظت شخصی برای پزشکان و پرستاران و سایر مراقبت های بهداشتی کارگران است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

او صدا کردن بیش از عدم وجود تست در کانادا و پرجمعیت ترین استان دستور مقامات برای بررسی بیشتر از افراد مسن مراقبت های بهداشتی کارگران اولین پاسخ دهندگان و دیگران در معرض خطر بالا برای به دست آوردن یک دسته بهتر در چگونه سریع بسیار مسری ویروس در حال گسترش است.

"من صبر فرسوده نازک" او با صراحت گفت در این هفته اشاره کرد و کمتر از یک سوم از استان آزمایشگاه تست ظرفیت مورد استفاده قرار گرفت روزانه در روزهای اخیر.

"من قصد دارم در این مانند یک سگ بر استخوان."

توسط پنجشنبه, فورد اذعان او به سادگی "نا امید" که بسیار صنعتی کشور می تواند اجرا از بسیاری از چیزهایی که ضروری است با وجود همه گیر برنامه ریزی است.

"متاسفانه در آن طول می کشد یک بحران برای دیدن که در آن بسیاری از مناطق شکسته شده و در سراسر دولت و در بخش خصوصی بیش از حد. شما واقعا دیدن این سیستم که کار می کنند و کار نمی کنند."

A woman leaves the Centre d'hebergement Sainte-Dorothee Thursday, April 9, 2020 in Laval, Que. The residence has reported more than 100 confirmed cases of COVID-19 and the province was looking at ways to redeploy its hospital health-care staff to the hard hit care homes.

کبک

کبک پدید آمده است به عنوان کانون coronavirus در کانادا.

مبارزه وحشتناک است اما این بیمارستان که در حال تحمل فشار از تاثیر: آن را در دراز مدت مراقبت از خانه.

روز چهارشنبه استان آمار گریم نقطه عطف 10000 تایید موارد COVID-19 و 175 مجموع مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

بیش از نیمی از مرگ و میر ثبت شد در دراز مدت مراقبت از خانه و امکانات است که منجر به برخی از مرگبارترین شیوع کروناویروس در سراسر شمال امریکا است.

یکی از مراقبت دراز مدت اقامت در شمال مونترال مرکز d'hebergement Sainte-Dorothée در لاوال بود گزارش بیش از 115 مورد COVID-19 و 13 کشته و چهار شنبه بعد از ظهر و این استان به دنبال راه هایی برای نقل و بیمارستان آن مراقبت های بهداشتی کارکنان به سخت زده و مراقبت از خانه.

بخشی از دلیل کبک است دیدن بیشتر coronavirus گسترش بیش از استان های دیگر ممکن است مجبور به انجام این کار با شکستن بهار.

در حالی که بسیاری از استان ها آغاز شد یک یا دو هفته استراحت برای مدارس دولتی و یا بعد از مارس 16, کبک و نیوبرانزویک هر دو حال فرار خود را از یک هفته قبل است.

B. C. سلامت استان افسر دکتر بانی هنری گفت: در این هفته که بدان معنی است که بیشتر مردم ترک و بازگشت به کبک در دوران بسیار مهم دوره از زمان که coronavirus پخش شد و گسترده محدودیت های مسافرتی نمی شد و در عین حال در محل است.

کبک برتر فرانسوا ایتالیایی, توالت گفت: یک پوشش نقره ای ممکن است در راه با بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 ظاهر می شود برای ایجاد ثبات در این استان است.

Compliance officers check vehicles at the Nova Scotia-New Brunswick border near Amherst, N.S. on Sunday, April 5, 2020. New Brunswick's lower rate of infection is attributed in part to a higher proportion of the population living in sparsely populated rural areas.

نیوبرانزویک

خجالت اولیه دور از جنس بنجل جمعآوری New Brunswick دولت مجبور به تنظیم مجدد در آغاز ماه مارس و یک دوم چاقو در تلفیقی خود را coronavirus نتایج آزمون.

از خود دور اول 3,234 آزمون یک ششم تا به حال از دست رفته اطلاعات محل ساخت ردیابی ویروس در استان مشکل ساز است. این استان همچنین دریافتند که یک مقدار نامتناسبی از آن تست انجام شد در مونکتون منطقه است.

پس از اولیه که قدم اشتباه این استان را به پایگاه داده های تقویت شده با اطلاعات محل از آن ارزیابی مراکز و تست برای ویروس پخش شده است به طور مساوی در سراسر استان است.

با دقیق تر مجموعه ای از معیارهای تست, New Brunswick نرخ تست شده است و به تناسب کمتر از آن همسایه گردید. در روز سه شنبه, افسر ارشد پزشکی سلامت دکتر جنیفر راسل برای اولین بار گسترش معیارهای تست شامل افراد با علائم کروناویروس که تا به حال سفر خارج از استان است.

این آمد و مدت کوتاهی پس از استان دریافت حمل و نقل از 5000 تست کیت از دولت فدرال است.

حتی حسابداری سطح پایین تست, اما, New Brunswick نرخ عفونت شده نسبتا کم است. یکی در 58 آزمون در نیوبرانزویک منجر به یک نتیجه مثبت نسبت به نوا اسکوشیا را به نرخ یک در 35. این استان را در مجموع در حال حاضر نشسته در 111 بدون تلفات به عنوان از آوریل 9.

که نرخ پایین تر نسبت به بالاتر نسبت New Brunswick جمعیت زندگی در کم جمعیت مناطق روستایی است.

این بیماری عوارض خود را گرفته در استان شیلات ، پس از ضربه با سرعت در حال کاهش قیمت برای آن خرچنگ ماهیگیران در خلیج فاندی خواسته بخش شیلات و اقیانوس ها به تاخیر افتتاح خرچنگ های نجومی برای یک ماه از مارس 31 مارس 30.

جزیره پرنس ادوارد

این کشور کوچکترین استان قابل پیش بینی است در میان بدترین موارد coronavirus با 25 عنوان از آوریل 9.

اما آن را نیز در مواجهه با برخی از تلخ بار اقتصادی پیش رو است. گردشگری و ماهیگیری و کشاورزی هستند سه تا از بزرگترین صنایع و حداقل دو نفر از کسانی که گرفته اند یک ضربه بزرگ از coronavirus بیماری همه گیر.

استان های اخیر در گزارش چشم انداز اقتصادی برای سال 2020 پروژه های 20,200 کار ضرر و زیان ممکن است به نمایندگی از حدود یک چهارم از P. E. I. نیروی کار.

بسیاری از کسانی که زیان کار خواهد شد در محل اقامت و غذا و خدمات بخش که تحمل فشار از دست دادن از گردشگری است که نشان دهنده 3 درصد از این جزیره تولید ناخالص داخلی.

این استان را محدود کرده است docking از کشتی های کروز تا ژوئیه سال 2020 خواهد شد که کاهش تعداد کشتی کروز بازديد توسط 17 درصد با توجه به گزارش.

این استان را با مشکل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به باز کردن این جزیره به گردشگری پس از ژوئیه 1, آن را به عنوان تلاش برای تعادل درآمد گردشگری در برابر گسترش این بیماری است.

در همان زمان P. E. I. ماهیگیر انجمن و اعضای آن خانههای گلی خالی بیش از یک تصمیم در مورد اینکه آیا به تعویق انداختن بهار خرچنگ فصل با توجه به شروع در 30 آوریل. هر چند که بحث در درجه اول بیش از coronavirus مسائل ایمنی این واقعیت است که اساسا کاهش بازار برای خرچنگ به معنی سود خرچنگ فصل بعید به نظر می رسد.

چشم انداز اقتصادی گزارش نشان می دهد که بخش کشاورزی — جلوگیری از هر گونه آب و هوا-مسائل مرتبط — آیا نمی شود بیش از حد تحت تاثیر این بیماری همه گیر و ادامه خواهد داد برای کمک به شدت به P. E. I. اقتصاد.

A woman walks past a deserted City Hall in Halifax in mid-March. Nova Scotia was the first of the Atlantic Provinces to adopt many of the restrictions designed to slow the spread of the coronavirus.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا گزارش اول خود را coronavirus مرگ در مارس 6, یک زن در 70s از کیپ برتون با یک بیماری زمینه ای هستند. یک زن در 90s همچنین در کیپ برتون شد نفر دوم در استان به مرگ این بیماری در مارس 8.

نوا اسکوشیا بود و برای اولین بار از اقیانوس اطلس استان به اتخاذ بسیاری از محدودیت های طراحی شده به سرعت گسترش coronavirus اما هنوز هم متوقف نشده تکه های قابل توجهی از جمعیت از نادیده گرفتن های اجتماعی فاصله پروتکل های.

پارک کانادا روز چهارشنبه بسته کردن کل منطقه پارک در اطراف ارگ تپه — سایت یاد هالیفاکس ارگ ملی سایت تاریخی است که مشرف به مرکز شهر هالیفاکس در پاسخ به تعداد زیادی از مردم هنوز هم با استفاده از زمینه و رعایت نکردن فاصله فیزیکی توصیه. پارک کرده بود بسته کردن قلعه خود را در 25 مارس.

دو هفته پیش Nova Scotia افسر ارشد پزشکی دکتر رابرت عجیبی بسته شده این استان از مرزهای سفارش هر کسی که از خارج از استان برای جلوگیری از فضاهای عمومی و خود منزوی بلافاصله برای 14 روز. روز دوشنبه در امهرست, N. S. پلیس یکی سه Brunswickers که در حال عبور از مرز و بازدید سخت افزاری و فروشگاه های مواد غذایی. کسانی که بلیط آمد با 1000 $خوب است.

استان نیز ضربه سخت شده توسط خرچنگ قیمت است که باید کاهش شتاب پس از coronavirus اپیدمی خفه تقاضا از چین و پس از آن بزرگترین مشتری. از طریق ماه فوریه خرچنگ قیمت کاهش تقریبا 50 درصد باعث برخی در این صنعت به تماس برای به تعویق افتادن این فصل است.

با بزرگترین جمعیت اقیانوس اطلس استان, پیشبینی, Nova Scotia همچنین دارای بیشترین تعداد از موارد در 373 با دو مرگ و میر به عنوان از آوریل 9 عمدتا خوشه در نوا اسکوشیا سلامت سازمان منطقه شرقی که شامل هالیفاکس.

استان گسترش آن در لیست از علائم است که نشان می دهد غربالگری برای coronavirus شنبه پس از تعیین که حدود 10 درصد از موارد یک نتیجه از جامعه انتقال است.

Caul's Funeral Home is shown in St. John's, Nfld., on Friday, April 3, 2020. One outbreak in Canada's eastern-most province was dubbed the Caul's cluster, because it could be traced to the funeral home, resulted in 167 cases of the virus ? including the province's first death.

نیوفاندلند و لابرادور

در نیوفاندلند پلیس دستگیر و در همان دو سه روز در اواخر ماه مارس برای عدم رعایت این استان coronavirus دستورالعمل در خود انزوا.

آن یکی است و نماینده در ذهن برخی از آنچه که در ابتدا یک معتاد به اسب دوانی نگرش در میان برخی در کانادا, شرقی ترین استان نسبت به کروناویروس و سلامت پروتکل های آن دهید.

در بیش از یک مناسبت هر دو برتر دوایت توپ و وزیر بهداشت جان Haggie گرفته اند زمان روزانه خود را در طول جلسات به سرزنش کسانی که نبودند گرفتن coronavirus محدودیت جدی است.

این نگرش ممکن است در حال حاضر تغییر کرده است که این استان به تماشای مرگ عوارض رشد در دیگر نقاط کشور و به عنوان تاثیر در حال حاضر احساس شده و نزدیک به خانه. استان گزارش 236 موارد و 3 و میر به عنوان از آوریل 9.

یکی از شیوع ترسیم یک کفن بیش از سه روز دوره منجر به 167 مورد از این ویروس از جمله مرگ برای اولین بار — به عنوان به خوبی به عنوان یک ممنوعیت آشکار در مجالس ترحیم. این لقب Caul خوشه پس از Caul مراسم تشییع جنازه در سنت جان که در آن نشات گرفته است.

این COVID-19 بحران نیز ارائه یک تهدید اقتصادی در نیوفاندلند منجر برتر به ارسال نامه هشدار دهنده به نخست وزیر جاستین ترودو در ماه گذشته است که این استان را در آستانه قادر به پرداخت کارکنان آن است.

در پاسخ دولت فدرال ساخته شده یک تعهد برای خرید کوتاه مدت اوراق قرضه از ولایت مانع فاجعه مالی برای لحظه ای.

یکی از عوامل موثر در نیوفاندلند مالی عدم تعادل است که 21 درصد از جمعیت 65 ساله یا مسن تر و از این 84 درصد حداقل یک بیماری مزمن. به طور کلی نشان می دهد که Newfoundland جمعیت رنج می برند که تا حد زیادی اجتناب ناپذیر سنبله در coronavirus موارد می آید. و با یک نامشخص پایان دادن به بحران بهداشت و درمان, بودجه خواهد شد به شدت نامعقول.

با فایل های از کانادا مطبوعات



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب