چگونه Coronavirus می تواند گسترش شکاف دستمزد جنسیت

بزرگنمایی این تصویر ممی قهوه ای یک وکیل در Fairbanks, آلاسکا, طول می کشد یک عکاسی از خود با پسرش ادو

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ممی قهوه ای یک وکیل در Fairbanks, آلاسکا, طول می کشد یک عکاسی از خود با پسرش ادوارد. او در بر داشت خودش را فشرده بین کار و مراقبت از او دو بچه در طول coronavirus بیماری همه گیر. ممی قهوه ای پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ممی قهوه ای

ممی قهوه ای شدن زودتر از همیشه این روزها.

"یک روز معمولی برای من شروع می شود در حدود 4:30 تا 5:00. من در واقع به طور طبیعی از خواب بیدار. من فکر می کنم بخشی از آن را اضطراب من در حال حاضر," او گفت:. "و پس از آن زمانی که من اولین چیزی که در صبح است گرفتن به-dos در اطراف خانه و مدارک."

او یک خود اشتغالی وکیل در Fairbanks, آلاسکا, متخصص در کمک به کسب و کارهای کوچک با چیزهایی مانند قراردادها و منابع انسانی مسائل. اما در حال حاضر او و شوهرش در حال دستکاری کار می کنند و کودکان خود را در سنین 8 و 4.

زمانی که مدارس بسته در بهار کودکان کلاس های آنلاین نقل مکان کرد. که مجبور قهوه ای به rejigger روز کاری خود را به طوری که او می تواند کمک به کودکان خود را با مدرسه.

"من همیشه فکر می کردم oh yeah, OK, اگر من نمی توانم کار در 8:00 و 10:00 و ظهر من فقط کار در 7:00 p. m. اما خیلی سریع, شما متوجه است که شما می دانید من سازنده ساعت, اما من به من سازنده ساعت در خود نگه دارد چون دختر من اجباری چیزهایی که او را برای او درسی است."

قهوه ای به طور معمول بدست آورده بیش از شوهرش وایات Hurlbut. او موفق خواص اجاره و تعمیر و بازسازی. اما این کار او واقعا نمی تواند انجام دهد از خانه او پرداخت می شود سریع تر از او می کند. برای کسانی که به دلایل قهوه ای است که در حال حاضر انجام می دهند بخش عمده ای از مراقبت از کودک.

"در حال حاضر او یک فرصت برای دریافت پول نقد سریع تر از من," او گفت:. "و حتی اگر آن را نمی ممکن است به لحاظ فنی تا آنجا که من می توانم اگر من در انجام کامل 40 ساعت قطعا به دلیل آن را به پول نقد در دست است که بهتر از پول نقد در دولت بوش است."

هر روز یک معادله ریاضی برای قهوه ای و شوهرش به عنوان آنها را تجزیه و تحلیل او ساعت قابل پرداخت در مقابل آنچه که او می تواند کسب درآمد.

و به عنوان بیشتر و بیشتر خانواده ها این نوع از محاسبات آن می تواند به معنای یک وارونگی در دستاوردهای اقتصادی زنان ساخته شده اند بیش از چند دهه.

Coronavirus اتحاد زنان انجام حتی بیشتر از کار در خانه

چالش دستکاری کار و بالا بردن بچه ها تنها افزایش طول همه گیر با توجه به کلودیا گلدین استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد.

"ما برخی از اطلاعات است که نشان می دهد, تعجب, تعجب, حجم کار از پدر و مادر افزایش نجومی است," او گفت:.

اما Goldin می گوید: حجم کار افزایش یافته تر برای مادران.

"که [حجم] برای مادران افزایش یافته است به حدی که آن را بسیار دشوار است برای پیدا کردن زمان بدون وقفه در طول روز به انجام کار خود را اگر آنها در حال کار در خانه" او گفت:.

قبل از coronavirus همه گیر کار مامان در حال حاضر بیشتر انجام مراقبت از کودک و بیشتر کارهای خانه از همکاران مرد خود. نظرسنجی ها می گویند که coronavirus است گسترده تر که فاصله. یکی انجام شده در پنج اقتصادهای پیشرفته از جمله آمریکا یافت می شود که کار مامان در حال حاضر با صرف 15 ساعت بیشتر از کار پدران در مراقبت از کودکان و کارهای خانه در هر هفته است.

کاهش ساعت کار به عنوان ممی قهوه ای را تجربه کرده است که فقط یک راه coronavirus همه گیر معکوس می تواند دستاوردهای اقتصادی زنان ساخته شده بیش از نیم قرن گذشته بازار. علاوه بر این بیماری همه گیر است کشیدن زنان از کار در دسترس نباشد.

طولانی شده است و شواهد از "مادری مجازات" که یک راننده اصلی شکاف دستمزد جنسیت. همه گیر می تواند بیشتر گسترش این شکاف که به تازگی به حال شده است در باریکترین نقطه تا کنون.

کار دور از خانه

حتی با مبارزات قهوه ای است که در چند گروه ممتاز: شوهرش کمک می کند تا با مراقبت از کودک, و او می تواند او را از خانه کار می کنند.

او همچنین سفید — یک گروه از زنان که به طور کلی درآمد بیشتر و کاهش نرخ بیکاری از سیاه و لاتین همسالان. این امکان وجود دارد که coronavirus می تواند آن را تشدید کند نژادی و قومی و اقتصادی شکاف به عنوان به خوبی.

"حتی زمانی که شغل شروع می شود به دست آورد زنان از رنگ هنوز در حال رفتن به آن را برای رفتن به آن گروه دیگر به مرتب کردن بر اساس از بهبود یافتن از این بیماری همه گیر" گفت: میشل دارنده استاد اقتصاد در جان جی, کالج عدالت کیفری.

علاوه بر این دهها میلیون نفر از کارگران ضروری نمی توانید از خانه کار می کنند و بسیاری از آنها نیاز به مراقبت از کودکان به منظور انجام کار خود را. کسانی که کارگران ضروری هستند نامتناسب زنان است.

"ما کاملا متکی به شدت در زنان در طول این همه گیر نه تنها برای انجام کار در خانه, اما برای انجام کار در خارج از خانه" دارنده گفت. "ما دیدیم که در آن زنان وجود دارد و زنان به عنوان پرستار زنان به عنوان صفحه اصلی بهداشت و مشاوران به عنوان دستیاران پرستاری."

نیاز به ترک خانه برای رفتن به محل کار نیروهای بسیاری از کسانی که زنان را در تصمیم گیری های دشوار: برای مثال آیا بچه ها را در مراقبت از کودک (اگر آن را باز کنید) و همچنین به عنوان چگونه به محافظت از خانواده خود را از این ویروس اگر کسانی که زنان در خط مقدم بهداشت و درمان کارگران است.

افزایش زیان کار

در حال حاضر زنان از دست داده اند و شغل بیشتر از مردان در طول بیماری همه گیر. زنان نرخ بیکاری تا شات گذشته مردان هستند. که غیر معمول در سال های اخیر رکود. نمودار زیر به تصویر می کشد زنان نرخ بیکاری منفی مردان را نشان می دهد که چگونه غیر معمول این پدیده است.

به دلیل صرف زمان خارج از کار منجر به کاهش درآمد مردم است بعد از آن که می تواند نقش مهمی در گسترش جنسیتی دستمزدها برای سال آمده است, اگر و هنگامی که این زنان به بازگشت به کار.

یک عامل تصمیم گیری در نحوه امریکا بهبود خواهد آمد این سقوط در هنگام بازگشایی مدارس...یا نیست.

که می تواند باعث شکستن و یا برای بسیاری از خانواده ها از جمله ممی قهوه ای در آلاسکا است.

"اگر ما رسیدن به نقطه ای که در آن منطقه مدرسه باز است در پاییز, که بدان معنی است که یکی از ما در حال رفتن به باید که وقت ترک بودن که مربی برای بچه های ما در بالا از مهد کودک است."

اگر که اتفاق می افتد, او می گوید: او به احتمال زیاد خواهد بود که یکی در خانه با بچه ها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب