خانه مجموعه برای رای دادن در لایحه گسترش نظارت مقامات

واشنگتن - مجلس نمایندگان آماده برای گسترش نظارت مقامات که منقضی در این ماه با انتشار قانون است که نشان دهنده ن

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

واشنگتن - مجلس نمایندگان آماده برای گسترش نظارت مقامات که منقضی در این ماه با انتشار قانون است که نشان دهنده نادر هر دو حزب توافق پس از اعضای هر دو طرف گفت: آنها می خواستند برای اطمینان از ابزار حفظ آزادی های مدنی.

آمریکا ارسال شده متن لایحه آنلاین آماده این قانون برای رای طبقه چهار شنبه قبل از قانونگذاران ترک واشنگتن در پایان هفته. این مقررات فعلی منقضی یکشنبه.

این لایحه که محصول دو حزبی مذاکرات بین دموکرات ها و جمهوری خواه رهبر Kevin McCarthy, با توجه به انتقاد از مجلس نانسی پلوسی و یک نفر دیگر آشنا شد. آنها نخواست نامش فاش شود به بحث محرمانه مذاکرات است. مک کارتی از این لایحه با توجه به یک جمهوری خواه دستیار.

هنوز روشن نیست که اگر سنا به حمایت از این لایحه. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل حمایت کرده است تجدید مقامات اما دفتر او ندارد اظهار نظر فوری در پیش نویس منتشر شده توسط خانه.

لایحه تجدید نظر خواهد مقیاس برخی از زمان مقامات از جمله دولت را از دسترسی به برخی از سوابق. آن را نیز تلاش برای قرار دادن قوی تر چک در برخی از نظارت اقدامات و روند شفاف تر. هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان به دنبال آن اصلاحات به درجات مختلف.

"همانطور که با هر گونه مذاکره هیچ یک طرف گرفتن همه چیز را می خواهند اما ما معتقدیم این مهم به منظور افزایش شفافیت و حفظ حریم خصوصی پادمان در هر کجا که ممکن است" دموکراتیک مظنونان حمله به دانشگاه Jerrold Nadler و آدام شیف ، رئیس خانه قضائیه و هوش کمیته ها به ترتیب در بیانیه ای گفت.

این لایحه با هدف به آدرس نگرانی های مطرح شده توسط اعضای هر دو طرف است. این حکم که دادستان کل باید تایید در نوشتن یک تحقیق اگر هدف از نظارت الکترونیکی و یا فیزیکی جستجوی یک انتخاب فدرال رسمی یا نامزد. که ارائه شده است در راستای سیاست دادستان کل ویلیام بر اتحاد نهاد در وزارت دادگستری.

همچنین وظایف نظارت هیئت مدیره با بررسی تاثیر نظارت بر اطلاعات خارجی عمل مقامات و قدرت در متمم اول قانون اساسی فعالیت و میزان آن تصمیم گیری ساخته شده بر اساس نژاد و مذهب و قومیت.

در این لایحه است که به منظور تقویت دقت از برنامه های کاربردی است که وزارت دادگستری تسلیم به مرموز دادگاه FISA هنگامی که آن را می خواهد به استراق سمع در خاک آمریکا بر مردم آن معتقد است این عوامل از یک قدرت خارجی.

این امر نیاز به اف بی آی و سازمان های دیگر که ارائه برنامه های کاربردی به دادگاه FISA به انتصاب افسران به اطمینان حاصل شود که این قانون است که با پیروی و آن را دستور است که هر کسی مسئول FISA برنامه گواهی که وزارت دادگستری ارائه شده با هر و همه اطلاعات است که می تواند تضعیف فرض نرم افزار و یا بالا بردن شک و تردید در مورد صحت آن.

بود که یک موضوع را در اف بی آی تحقیقات مربوط به روابط بین 2016 تهمت کمپین و روسیه هنگامی که FBI حذف اطلاعات کلیدی از برنامه های خود را به استراق سمع در سابق کمپین مشاور با توجه به شدت بحرانی وزارت دادگستری بازرس کل گزارش.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است شک و تردید ملت هوش جامعه به خصوص بیش از آن ارزیابی که روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با هدف گرفتن او انتخاب شد. مغلوب ساختن پیشی جستن با استناد به نظارت اشتباهات از روسیه پروب گفت: جمهوری خواهان در هفته گذشته که او نمی خواهد ثبت نام یک لایحه مگر آن گنجانیده شده اصلاحات است.

قانونگذاران سخت به عنوان سمبل اصلاحات پیشنهادی به قانونی که تمدید سه انقضای مقررات از جمله یکی که اجازه FBI برای به دست آوردن دستور دادگاه برای جمع آوری سوابق کسب و کار در افراد در امنیت ملی تحقیقات.

بار تا به حال از کنگره خواست تا به سرعت تجدید مقررات استفاده می شود که توسط وزارت دادگستری برای مبارزه با تروریسم و جاسوسی با یا بدون تغییرات فوری. مک کانل و Pelosi شده اند حمایت از Barr درخواست اما برخی از اعضای خود را در قفقاز آهسته روند به عنوان آنها ساخته شده آن را پاک کردن آنها نمی پشتیبانی از فرمت بدون تغییرات.

FBI خواستار مقررات حیاتی در مبارزه با تروریسم و تاکید می کند که هیچ یک به نظارت مشکلات شناسایی شده توسط وزارت دادگستری ناظر در طول تحقیقات خود را به روسیه آغاز کرد. بازرس کل گفت: FBI ساخته شده جدی اشتباهات و حذفیات در طول چهار برنامه به استراق سمع در سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه از جمله حذف اطلاعات که حمایت خود را از سوء ظن است که صفحه یک دارایی از یک دولت خارجی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

_____

AP کنگره خبرنگار لیزا Mascaro کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن