خانه عبور از 3 تریلیون Coronavirus امداد بیل که تار آینده

بزرگنمایی این تصویر مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا پیاده گذشته مجسمه سازی سالن جلوتر از بحث طبقه در یک

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا پیاده گذشته مجسمه سازی سالن جلوتر از بحث طبقه در یک رکورد از 3 تریلیون coronavirus پاسخ بسته های جمعه به صندوق مبارزه با این بیماری همه گیر و ارائه اضطراری پرداخت به میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

قانونگذاران مجلس در روز جمعه تایید دموکراتیک پیشنهاد به ارائه 3 تریلیون دلار در coronavirus امداد که شامل یک موج جدید از کمک به دولت های ایالتی و محلی کارگران و خانواده.

خانه رای داده 208 به 199 — تا حد زیادی در امتداد خط حزب به تصویب اندازه گیری. اندازه این لایحه نشان دهنده بزرگترین تا کنون پیشنهاد شده است و آن را شامل دور دیگری از مستقیم و پرداخت نقدی به آمریکایی ها گسترش مزایای بیکاری به پایان ماه ژانویه و می افزاید: خطر پرداخت برای کارگران خط مقدم. آن را نیز گسترش ویروس-تست تلاش, تماس, ردیابی و درمان است.

"این یک بازی بسیار استراتژیک برنامه ریزی شده قطعه ای از قوانین است که طراحی شده است به شدت برای پاسخگویی به نیازهای مردم آمریکا در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس" خانه سخنران نانسی پلوسی D-کالیفرنیا گفت: در خانه طبقه جلوتر از رای دادن. "به چیزی کمتر مسئول نخواهد بود."

اکثر جمهوری خواهان تمسخر این لایحه به عنوان یک لیست آرزو از آمریکا برای فشار پیش از ماه نوامبر انتخابات. آینده مذاکرات متوقف شده با ایران با رهبری سنا و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

پلوسی, نگهداری, اندازه گیری متمرکز بازگشایی اقتصاد اما این طرح مرده در هنگام ورود به مجلس سنا. هنوز هم دموکرات ها می گویند این ویترین یک خط شروع برای مذاکرات بیشتر محرک های مالی به عنوان همه گیر بدتر از آن اقتصادی و بهداشت عمومی درآمد.

قانون بافت با هم یک لیست طولانی برای سیاست های دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند بیش از آن 1,800-به علاوه صفحات پرداختن به شکاف آنها احساس سمت چپ توسط چهار قبلی دو حزبی بسته های تایید شده از مارس. تا کنون کنگره گذشت حدود 3 تریلیون دلار در کمک های اولیه.

در حال حاضر جمهوری خواهان می گویند اعضا باید مکث برای ارزیابی چگونه صورتحساب قبلی مشغول به کار هستند و نه با عجله به طرح دیگری که شمع بیشتر بر روی کسری بودجه.

"به جای رفتن بزرگ به نظر می رسد شما رفت دیوانه" خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا. گفت: در طبقه جمعه. "این یک سیاسی پیام لایحه که هیچ شانسی برای تبدیل شدن به قانون است."

مک کارتی رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و دیگر جمهوری خواهان نیز اصرار هر تلاش جدید شامل مسئولیت برای حمایت از کسب و کار و افراد در یک حرکت دموکرات ها مخالفت می کنند.

در روز پنج شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به سرعت صادر وتو هشدار اگر دموکرات بیل می رسد ، او اشاره کرد که برنامه های قبلی باید برنده کاخ سفید پشتیبانی می کند.

"این قانون پیشنهادی, اما بیشتر در رابطه با ارائه در جلسات حزبی و ایدئولوژیک از لیست علاقه مندیهای با افزایش توانایی ملت ما برای مقابله با بهداشت عمومی و چالش های اقتصادی ما چهره" دولت سیاست بیانیه استدلال می کند.

و تلاش خود جلب کرد برخی از مخالفان در میان برخی متوسط و مترقی دموکرات. مترقی اعضا مانند واشنگتن Rep. Pramila Jayapal مطرح زنگ لایحه رفتن نیست به اندازه کافی دور. و متوسط مظنونان حمله به دانشگاه ابیگیل Spanberger ویرجینیا جو کانینگهام از ایالت کارولینای جنوبی و سیندی Axne آیووا گفت: این لایحه بیش از حد رفت.

"متاسفانه بسیاری از اعضای کنگره از جمله برخی در حزب خود من — که تصمیم به استفاده از این بسته به عنوان یک فرصت برای انتشار بیانیه های سیاسی و پیشنهاد لایحه ای که می رود به مراتب فراتر از همه گیر امداد و هیچ شانسی برای تبدیل شدن به قانون بیشتر به تأخیر انداختن کمک به بسیاری از نیاز" Spanberger گفت.

اکثر دموکرات ها با اشاره به قانون به عنوان یک پیگیری به مراقبت قانون که تصویب شد در ماه مارس, اما از آن است که دیده نمی شود و به عنوان آخرین اقدام که کنگره را در پاسخ به کوروناویروس. این قانون فقط در سه شنبه منتشر شد, فراهم می کند مبالغ زیادی برای سیاست هایی که فراتر از آنچه که قبلا پیشنهاد.

آن را هدایت نزدیک به 1 تریلیون دلار به دولت های محلی و قبیله ای دولت از جمله 500 میلیارد دلار در مستقیم, انعطاف پذیر برای کمک به دولت های ایالتی و اضافی $357 میلیارد دلار برای دولت های محلی و شهرستانهای استان است. و آن را می افزاید: $200 میلیارد دلار در pandemic خطر پرداخت برای کارگران ضروری و 75 میلیارد دلار برای coronavirus, تست, تماس, ردیابی و درمان تلاش.

بسیاری از جمهوری خواهان مجلس سنا با انتقاد از فشار بیشتر به کمک دولت با این استدلال که هر پول جدید باید به همه گیر و کمک به آدرس مورد مسائل بودجه است که predated بحران است.

"این هنوز هم می خواند مانند مجلس جا به جا با هم تصادفی ایده هایی از لیبرال ترین اعضا و سیلی کلمه "کوروناویروس" در بالای آن" مک کانل گفت: از خانه بیل یک روز زودتر در آمریکا هستند.

این لایحه همچنین شامل برخی از تغییرات به برنامه هایی که مورد تایید قرار گرفت در مراقبت عمل می کنند از جمله گسترش IRS برنامه پرداخت. دموکرات ها می خواهند بیشتر مزایای سخاوتمندانه برای خانواده ها از جمله 1200 دلار پرداخت برای هر وابسته است. مراقبت عمل محدودیت در پرداخت به 500 دلار در هر کودک; بزرگسالان و یا دیگر وابستگان نیست در حال حاضر واجد شرایط. در تمام دموکراتیک لایحه را فراهم می کند تا 6000 $در هر خانواده است.

در این طرح مجموعه کنار $3.6 میلیارد دلار برای محافظت از انتخابات فدرال از 25 میلیارد دلار برای حمایت از ایالات متحده خدمات پستی 100 میلیارد دلار به صورت کم درآمد اجاره, پشتیبانی از 75 میلیارد دلار برای صاحب خانه کمک صندوق و 100 میلیون دلار برای خشونت علیه زنان پیشگیری و پیگرد قانونی برنامه های.

و گسترش آن کمک های مالی برای کسب و کار کوچک وام, افزایش یک کارمند-حفظ اعتبار مالیاتی برنامه و افزایش کارگر حمایت.

قهرمانان عمل می کنند که برای سلامتی و بهبود اقتصادی اتوبوس راه حل های اضطراری عمل نیز گسترش اورژانس خانواده و پزشکی را تا پایان سال 2021. انجام بخشی خود را گسترده تر تمرکز بر مراقبت از کودکان و حمایت از خانواده است. رسمی scorekeepers در دفتر بودجه کنگره تخمین می زنند که در نسخه های قبلی از ترک مقررات به تصویب رساند که در ماه مارس و گسترش از طریق پایان این سال خواهد خود را هزینه $105 میلیارد دلار است. آخرین پیشنهاد خواهد بیش از دو برابر طول آن منافع.

جمهوری خواهان در حال حاضر را رد کرد و بسیاری از عناصر این لایحه از جمله تعلیق از کلاه در دولت های محلی و کسر مالیات که تصویب شد به عنوان بخشی از 2017 ایران-led کاهش مالیات.

Pelosi اذعان شنبه او نیست صحبت با وزیر خزانه داری استیون Mnuchin — او مدیریت تماس در مذاکرات قبلی — از آنجا که این لایحه منتشر شد. او را صعودی که جمهوری خواهان از جمله تهمت کاخ سفید خواهد آمد در اطراف برای یک معامله در یک پنجم لایحه.

"من فکر می کنم و اعتماد به نفس است که همکاران ما در هر دو طرف راهرو دو طرف کنگره و حتی پایین خیابان پنسیلوانیا می دانم ...مشکلات مردم آمریکا احساس که آنها نیاز به پول نقد است که ما در حال ارسال" پلوسی پنجشنبه به خبرنگاران گفت. "من خوشبین هستم که مردم آمریکا را در وزن و نظرات خود را شناخته و دوباره ما می خواهیم به انجام این کار با هم مبتنی بر طرح است که گذشت در راه هر دو حزب قبل از."

در اوایل روز شنبه مجلس نیز رای دادند و در امتداد خط حزب به تصویب تغییرات تاریخی به توانایی خود را برای رای دادن و شرکت در جلسات از راه دور در طول بیماری همه گیر. در یک رای از 217 به 189, آنها سبز روشن یک طرح برای رای دادن پروکسی و برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس با وجود جمهوری خواه اعتراض.

بسیاری از اعضای رای دادند که این اقدامات در جمعه پوشیدن ماسک و اجتماعی جدید فاصله مورد نیاز است که کشیده آرا به daylong امر است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب