خانه تصویب پلیس لایحه اصلاحات اما موضوع متوقف میان حزبی بن بست

بزرگنمایی این تصویر مجلس نانسی پلوسی از کالیفرنیا پیوست توسط آمریکا فاصله اجتماعی فاصله صحبت در یک ک

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی از کالیفرنیا پیوست توسط آمریکا فاصله اجتماعی فاصله صحبت در یک کنفرانس مطبوعاتی در خانه مقابل شرق مراحل کنگره پیش از پیش از مجلس رای در جورج فلوید عدالت در پلیس عمل 2020. کارولین Kaster/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولین Kaster/AP

خانه دموکرات ها خوب ساخته شده در برنامه های خود را برای پاسخ به یک اعتراض ملی برای اصلاحات در این کشور اجرای قانون بخش اتاق تصویب گسترده تلاش برای تعمیرات اساسی راه پلیس انجام شغل خود را.

قانون چشم انداز, اما, کوتاه مداری با فقدان اجماع دو حزبی در یک طرح نهایی. دموکرات توسعه صورتحساب خود را بدون توافق ورودی ترک جمهوریخواهان برای فشار خود را مقابله با طرح در مجلس سنا. بدون هیچ گونه تلاش برای کار بر روی دو حزبی سازش موضوع است که به احتمال زیاد متوقف به طور بالقوه تا بعد از انتخابات پاییز.

با این حال دموکرات ها گفت: در حال حاضر مشخص شده یک پیروزی در جریان ملی مکالمه بالا بردن آلارم از سوء خشونت و سیستمیک نژادپرستی در پلیس. خانه تایید جورج فلوید عدالت در پلیس عمل توسط یک رای از 236 به 181 یک ماه به روز بیل اسم کشته شد. سه جمهوریخواهان حمایت این قانون است.

"آمریکایی ها از هر قدم از زندگی و گوشه ای از این کشور شده اند راهپیمایی اعتراض و خواستار آن است که این لحظه از عذاب ملی تبدیل به یکی از ملی اقدام" مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا گفت: از این کنگره را مقابل شرق گام جلوتر از پاساژ. "امروز با جورج فلوید عدالت در پلیس قانون مجلس است و ارج نهادن به زندگی خود و زندگی همه کشته شده توسط پلیس آمریکا و حمایت: هرگز دوباره."

Pelosi خواسته کنگره سیاه حزبی منجر به تلاش در این قانون معرفی دو هفته پس از فلوید بود کشته شد و در 25 مه در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. به زودی پس از فلوید برادر Philonise شهادت در کمیته قضایی مجلس شنوایی.

رو به با حمایت از سازمانهای مدافع حقوق مدنی و دموکرات در حال شرط بندی خود را قانون می تواند یک شات در گذشت باید آنها را به خوبی انجام در نوامبر انتخابات است.

صورتحساب خود را جلب بسیاری از انجمن به عنوان حامیان مالی برای اطمینان از کف گذشت. و آن را نشانه یکی از جامع ترین تلاش ها در دوران مدرن را دوباره تصور اجرای قانون ادارات در سراسر کشور است.

اندازه گیری ممنوعیت پلیس فدرال با استفاده از chokeholds و خطرناک دیگر محدودیت و همچنین بدون دست کشیدن حکم مربوط به مواد مخدر موارد است. آن را نیز کاهش می دهد استانداردهای قانونی به دنبال مجازات های کیفری و مدنی برای پلیس در آوریم.

"ما قرار بود چراغ امید برای حقوق بشر در دیگر کشورها و عدالت در پلیس عمل است و لایحه ای برای حقوق بشر در کشور ما" گفت: کالیفرنیا در کنگره کارن باس از صندلی های کنگره, سیاه حزبی.

جمهوری خواهان مجلس سنا به طور جداگانه نوشته طرح خود را برای پلیس اصلاحات اما دموکرات ها مسدود شده و تلاش را از رسیدن به طبقه برای بحث در روز چهارشنبه. با توجه به قوانین مجلس سنا هستهای نیاز به 60 رای برای پیشبرد این لایحه اما در نزدیک تقسیم اتاق آنها سقوط کوتاه از حمایت مورد نیاز از دموکرات یا مستقل. رهبران دموکرات وجود اصرار جمهوری خواه لایحه, پیش نویس توسط تنهاست عربستان, سیاه, Senator Tim Scott, بود, نمی, نجات, به طوری که آنها در برابر تماس به شرکت در یک فرایند به بحث و اصلاح آن است.

روز پنجشنبه آمریکا و گریه ناپاک کوبیدن دموکرات ها برای خنثی کردن این لایحه در مجلس سنا و همچنین مخالفت با اوباما در خانه.

"از کمیته به کف نه یک جمهوری خواه متمم در حال رفتن به اجازه. هرگز از مشورت با ما در ایجاد این لایحه است. من رسیده ام به کسانی که در سمت دموکراتیک توضیح است که من می خواستم به قانون" خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی D-کالیفرنیا به خبرنگاران گفت:. "من می خواستم با هم کار کنند. و من هنوز هم دارم."

اسکات تاسف شکست پس از شکست لایحه خود را برای پیشبرد در چهار شنبه برخورد یک ضربه قابل توجهی به چشم انداز برای هر گونه معامله بر روی این موضوع است.

"امروز ما از دست داده و یک رای در یک قطعه ای از قوانین که منجر به تغییرات سیستماتیک در بين جوامع رنگ و اجرای قانون جامعه" اسکات گفت: در آمریکا هستند. "ما را شکسته اند مفهوم در این کشور است که شما باید به اجرای قانون و یا برای جوامع از رنگ. که نادرست است دودویی انتخاب است. دوستان من در طرف دیگر فقط گفت: نه."

این جمهوری خواه مجلس سنا پیشنهاد هدایت به دور از آشکار ممنوعیت و تغییرات قانونی سپر محافظت پلیس از مجازات در برخی موارد سوء. به جای آن تمرکز بر آموزش د-تشدید تاکتیک جدید فدرال گزارش مورد نیاز و انگیزه برای استفاده از پلیس دوربین بدن.

اسکات لایحه که درو بسیاری را در اتاق ایران به عنوان اعضای co-حامیان مالی نیز شامل چندین دموکراتیک مقررات مانند ایجاد یک پایگاه داده ملی برای پیگیری سوء رفتار پلیس و یک ماده به مجازات یک جرم فدرال.

اسکات گفت که او سعی کرده بود برای مذاکره "باز متمم" روند با دموکرات ها اما آنها را رد کرد و گفت وجود دارد نیاز به ساعت رسمی ایران در این لایحه قبل از آنها می تواند چراغ سبز طبقه بحث است.

در پایان تنها دو دموکرات سنسور. Joe Manchin از غرب ویرجینیا و Doug Jones آلاباما و مستقل آنگوس کینگ مین پیوست جمهوریخواهان در رویه خود را حرکت.

دموکرات ها اصرار دارند که فشار عمومی نیروی کنگره جمهوری خواهان به می خواهید به دوباره این موضوع و حرکت رو به جلو با اندازه گیری دو حزبی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن