هنگ کنگ قرار بود مستقل از چین تا 2047. در اینجا به همین دلیل است که می تواند همه تغییر در حال حاضر

"من انتظار می رود به بزرگتر و زمانی که 2047 آمد" است darkly طنز الگوی رفتاری است که گردش در میان جوانان در هنگ

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

"من انتظار می رود به بزرگتر و زمانی که 2047 آمد" است darkly طنز الگوی رفتاری است که گردش در میان جوانان در هنگ کنگ بیش از آخر هفته.

نوجوانان در اینجا بزرگ شده اند که دانستن در سن میانه به چین و بریتانیا اعلامیه مشترک حفاظت از شهرستان خود را به درجه بالایی از استقلال از سرزمین اصلی چین خواهد رسید در سال 2047.

ناگهان این اتفاق می تواند در هر زمان.

یک طرفدار دموکراسی از معترضان در هنگ کنگ گفت: ستاره طریق متن: "این غرق شدن در آن برای کسانی از ما که هنوز کاملا جوان ما حتی نمی خواهد که بعد از چند دهه زندگی خود را بدون ترس. در حال حاضر با آن مواجه هستیم این واقعیت است که 2047 است که در اینجا.

"وجود دارد هیچ بیشتر 'ما مقابله با آن بعد" یا " ما نگرانی در مورد زمانی که ما مسن تر است.' "

در سال گذشته زن جوان که نخواست نامش فاش شود به دلیل ترس از آزار و اذیت شده است پیوستن به تظاهرات خیابانی با مادر پوشیدن ماسک و موقت بدن پوشش خود را به عنوان تنها حفاظت در برابر پلیس گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, کیسه لوبیا دور شیلنگ آب و در برخی موارد مهمات زنده.

تظاهرات شده اند بخشی از زندگی برای هنگ Kongers و همیشه از این مستعمره سابق بریتانیا بازگشت به قانون در سال 1997 تحت "یک کشور دو سیستم" توافق که نیاز به پکن به احترام استقلال از هنگ کنگ قانون از قانون نظام حقوقی برای 50 سال.

اما چین پارلمان در هفته گذشته برای دور زدن هنگ کنگ مقننه به توسعه و امنیت ملی تصویب قانون خود را در آن به صورت نیمه خودمختار سرزمین است. قانون را جرم اعمال از جمله "تجزیه طلبی" "براندازی" و فعالیت از "نیروهای خارجی" را به دخالت در هنگ کنگ.

جنیفر Creery یک دلار هنگ کنگ متولد شده انگلیسی, خبرنگار به هنگ کنگ رایگان مطبوعات گفت: اولین واکنش به امنیت ملی اظهار داشت: "یک حس قریب از شوک است."

"این بود که همیشه دیده می شود به عنوان چیزی است که اتفاق می افتد در آینده به وضوح سال گذشته تظاهرات به حال سرعت بخشیدن به روند" او گفت: ستاره در یک مصاحبه تلفنی.

"در حال حاضر روزنامه نگاران نگران هستند که آزادی مطبوعات در هنگ کنگ بدتر خواهد شد که بیشتر ممکن است خود سانسور با اجتناب از موضوعاتی که ممکن است زمین آنها را در مشکل است."

در یک بیانیه مشترک کانادا و انگلیس و آمریکا و استرالیا گفت: این قانون جدید را "جلوگیری از هنگ کنگ مردم آزادی و در انجام این کار به طور چشمگیری تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و سیستم ساخته شده است که آن را بسیار مرفه است."

روز سه شنبه نخست وزیر جاستین ترودو خواست پکن به تعویق انداختن همه پرسی و به "تعامل سازنده" در گفت و گو با مردم از هنگ کنگ. او گفت: دولت کانادا است که "بسیار نگران وضعیت" از آنجا که وجود دارد 300,000 شهروندان کانادا در هنگ کنگ "و میلیون ها نفر از دیگران که در حال مبارزه برای عدالت و صلح است."

دولت چین همواره دارای برچسب طرفدار دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ به عنوان خطرناک و بی ثبات. هنگ کنگ و ماکائو امور دفتر در ماه گذشته به نام معترضان یک "سیاسی" ویروس و گفت: این شهرستان هرگز آرام باشد تا زمانی که "سمی" و "خشونت" تظاهر کنندگان حذف می شوند.

پکن را حل و فصل به فشار از طریق قوانین به نظر می رسد شده اند سخت خود را با خشم بر ادامه تظاهرات و عزم راسخ برای جلوگیری از آنها را از reigniting این کارشناسان می گویند.

از تابستان گذشته تخمین زده می شود که بیش از یک میلیون دلار هنگ Kongers باید راهپیمایی مسالمت آمیز در خیابان های, در حالی که برخی از آنها در شرکت های کوچکتر فلش تظاهرات که اغلب خشونت تبدیل شد زمانی که پلیس و معترضان درگیر شدند.

این قیام موجب شد توسط یک شرکت-رها استرداد لایحه حمایت شهرستان رهبر کری لام که اجازه داده اند جنایی مشکوک در هنگ کنگ فرستاده می شود و به سرزمین اصلی چین به صورت آزمایشی. اگر چه این لایحه تاکنون کاهش یافته است, جنبش اعتراضی گسترده به صورت کامل دموکراسی لام استعفای یک تحقیقات مستقل به خشونت پلیس.

هنگامی که یک ستاره خبرنگار در بازدید از هنگ کنگ در ماه ژوئیه گذشته یک گروه از جوانان معترض به حال فقط شکسته به شهر مقننه, از بین بردن مبلمان و خروج از نقاشی های دیواری بر روی دیوار اعلام "هنگ کنگ است نه چین نشده است."

Pro-democractic Hong Kong legislator Claudia Mo, seen in this 2013 file photo, said the mood on the ground in the semi-autonomous territory was "chiefly one of desperation" after Beijing's surprise move to swiftly pass a national security law.

هنگ کنگ نیروی پلیس پس از احترام به عنوان "آسیا بهترین" گفت: آن را به حال به انجام آنچه لازم بود روشن "تظاهر." ماموران نیز به نام معترضان "سوسک." صدها نفر دستگیر شدند حداقل سه معترضان به ضرب گلوله کشته شدند و دیگران درگذشت خودکشی ترک یادداشت ها ابراز غم و اندوه بیش از این شهر سیاسی سرنوشت. بسیاری از افسران پلیس نیز مجروح از جمله یکی بود که به ضرب گلوله در پا با یک تظاهرکننده فلش.

این تظاهرات تنها اجازه دهید تا زمانی که COVID-19 رسید.

هنگ کنگ متحمل شده بود به شدت از شیوع بیماری سارس در سال 2003 و در طول coronavirus اپیدمی ساکنان تقریبا بطور جهانی به تصویب رسید با پوشیدن ماسک و فیزیکی فاصله. ماه بعد شهر 7.4 میلیون تنها ثبت چهار مرگ و میر ناشی از COVID-19.

این زن جوان معترض احساس مضطرب از طریق ماه از COVID-19 مستندات در هنگ کنگ است. او گفت که او مضطرب تر شد و به شهر بازگشت به روال عادی در حالی که موارد هنوز خونتان در کشورهای غربی است.

"بخشی از من فکر کردم خوب این است که زمان مناسب برای حزب کمونیست چین برای انجام کاری شدید!' "در حالی که بخش دیگری از من فکر کردم با توجه به خصومت نسبت به چین در حال حاضر خواهد CCP واقعا در خطر است؟' "

پکن را به سرعت تصویب امنیت ملی قانون نیز حیرت زده هنگ کنگ طرفدار دموکراسی قانونگذاران.

هنگ کنگ قانونی عضو شورای کلودیا ماه است که فارغ التحصیل از دانشگاه کارلتون اتاوا توصیف خلق و خوی بر روی زمین به عنوان "عمدتا یکی از نومیدی.

"در حالی که برخی از کارشناسان حقوقی به نام قانون تامین مشخصات فنی خلاف قانون اساسی است وجود دارد هیچ راه ما می تواند چالش های آن — به عنوان پکن خود را به قانون اساسی" او گفت: ستاره در یک پیام به صورت متن.

این تظاهرات توسط رهبر, طراحی, اما برخی از مشخصات بالا در جوانان باید نقش برجسته ای در فشار برای دموکراسی و حفاظت از آزادی های مدنی.

یک مرد گفت: Star او انتظار دارد به میان "اولین اهداف" امنیت ملی قانون است.

ناتان قانون, 26, یک موسس و سابق صندلی Demosisto یک حزب سیاسی که پدید آمده از 2014 "چتر جنبش" تظاهرات. در سن 23 قانون انتخاب شد به عنوان یک قانونگذار برای هنگ کنگ جزیره ساخت و او را جوانترین نماینده مجلس در تاریخ این شهر.

پس از او سرنگون شد از قوه مقننه و زندانی برای چند ماه برای نقش رهبری خود را در سال 2014 تظاهرات قانون در حال حاضر می بیند و مسئولیت خود را به عنوان کمک به افزایش آگاهی در مورد هنگ کنگ گرفتاری در میان جامعه بین المللی است.

"البته (موسس) اعضای Demosisto به خصوص جاشوا وانگ اگنس چو من هستند اولویت اهداف امنیت ملی قانون است. بله در واقع ما نگران هستند اما ما نمی خواهد داد تا. ما را حفظ خواهد کرد مبارزه و امید جهان می تواند دست در دست با ما" قانون در مصاحبه ای گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما قانون هشدارهای طنین انداز نیست با برخی از سابق خود ترکیبات گفت که این ستاره در مصاحبه های که آنها می خواهند ثابت ناآرامی های سیاسی در شهرستان خود را.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق از هنگ کنگ اعلام کرد: در یک بررسی اخیر که آنها در مخالفت با قانون جدید در میان جامعه کسب و کار, 61 درصد بر این باورند که امنیت ملی قانون را در واقع تاثیر مثبت بر کسب و کار در بلند مدت با توجه به جداگانه بررسی انجام شده در این هفته توسط هنگ کنگ عمومی اتاق بازرگانی است.

اما پس از ایالات متحده آمریکا گفت: آن را تعیین کرده است که هنگ کنگ دهکدهای از دست داد استقلال خود را از چین و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به عقب تجاری خاص وضعیت صادرات چین از هنگ کنگ در مجلسی به نام در پکن به جزئیات این قانون در دسترس به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای رسیدگی به عدم قطعیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت بود مورد استقبال معترضان. از جمله قانون بر این باور است که می تواند توقف پکن از اجرای قانون است.

Hong Kong activists, from left, Nathan Law, Joshua Wong and Agnes Chow, speak to media in this May 28, 2020 file photo. Law said he expects to be among the "first targets" of Hong Kong's new national security law.

قانون بین المللی و پاسخ به آن را به تاثیر اقتصادی در هنگ کنگ — و بین المللی کسب و کار که وجود دارد — به مراتب بدتر از آن خواهد بود برای چین به عنوان یک کل گفت: Rory سبز یک اقتصاددان برای سرمایه گذاری شرکت تحقیقات TS Lombard.

"در 20 سال گذشته یکی از جاذبه های بزرگ ارائه شده توسط هنگ کنگ است که آن را در اصل چین بدون CCP. کسب و کار و کمک های مالی می تواند سود فوق العاده خطرناک از توسعه اقتصادی در سرزمین اصلی و بدون در نظر گرفتن اضافی سیاسی و حقوقی خطرات ناشی از عامل در چین" سبز گفت: در یک ایمیل.

"عبور از امنیت ملی که به طور موثر به پکن مستقیم نظارت از مستعمره سابق اساسا این تغییرات پویا. هنگ کنگ وضعیت به عنوان یک قانون رایج در بازار آزاد entrepôt در حال حاضر indelibly مخدوش و بعید است به بهبود است."

اما او گفت: "هنگ کنگ "نمی خواهد به نوبه خود به یک خواب آلود ماهیگیری یک شبه ایجاد کرد."

برای Mo, تهمت تصمیم یک شمشیر دو لبه است.

"هنگ کنگ معترضان به خصوص جوانان ما را به نام 'متقابل تخریب,' اما موظف وجود دارد به دیگران که می زاری این واقعیت است که در حالی که ما در حال حاضر مبتلا سیاسی در حال حاضر ما به شما رنج می برند از لحاظ اقتصادی نیز," او گفت:.

این ستاره همچنین صحبت با یک گروه از هنگ کنگ صاحبان کسب و کار و مدیران اجرایی که نخواست نامش فاش شود پس از معترضان سازمان تحریم در برابر pro-پکن کسب و کار و در چند مورد تخریب اموال از صاحبان کسب و کار که صحبت کردن در برابر تظاهرات.

"مغازه ها را به هنگام شورش اتفاق می افتد و تظاهر کنندگان حتی مسدود شدن جاده ها و فرودگاه. این درایوهای دور گردشگران به خصوص بزرگترین تعداد از بازدید کنندگان ما که از سرزمین اصلی چین گفت:" سابق شرکت الکترونیک مدیر.

او اضافه کرد که او می داند که چرا پکن تبدیل شده به قوانین امنیت به "ثبات" این شهر پر هرج و مرج.

یکی دیگر از هنگ کنگ کسب و کار عضو جامعه که صاحب یک کارخانه در چین و صادرات الکترونیک گفت: دولت چین در حال حمله کشورهای غربی بیش از جغرافیای سیاسی انگیزه به جای خارج از نگرانی صادقانه برای هنگ Kongers.

"خود سیاستمداران فریب مردم خود را دارند. کشورهای غربی هرگز می خواستم چینی برای داشتن یک زندگی خوب. در چند سال گذشته به خصوص در روزهای اخیر هر کس می توانید ببینید این به وضوح" او نوشت: در چین است که ستاره ترجمه شده است.

در حالی که برخی از آنها مشخص می شود این شهرستان به عنوان تقسیم همراه نسل خطوط با افراد مسن رسیدگی به حمایت از وضعیت موجود یک جانباز معترض گفت: Star آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است پیچیده تر از آن است.

"واقعیت این است که من دریافت کرده اند از کمک و کمک کرده اند همکار هنگ Kongers از تمام گروه های سنی و به همان اندازه من را ملاقات کرده اید خصومت از همه گروه های سنی گفت:" مرد معترض در دهه بیست سالگی خود را که خواست ناشناس باقی می ماند با توجه به نگرانی های امنیتی.

او در دفاع از اعتراض تاکتیک که به دنبال قیف پول دور از طرفدار دولت کسب و کار گفت: آن را مناسب برای معترضان به تماس های بین المللی کشور را به حالت تعلیق ویژه تجاری و اقتصادی امتیازات با هنگ کنگ.

اجماع در میان معترضان این است که اگر فشار سیاسی نیست و کار "آگاهانه مصرف" و حمایت بین المللی از تحریم های تجاری می تواند یک خیابان از مقاومت است.

"این فقط یک قانون خاصی که هنگ Kongers را به شکست. پکن یافته مشت آهنین در هنگ کنگ در حال حاضر و ما تحت هیچ توهم که متقاعد کردن چین به عمل موقت و خویشتن داری را حل کند و مشکل اساسی از جدول زمانی در حال تغییر" را می گوید.

"این است 2047 به جلو آورده می شود از 27 سال است."

با فایل های از آسوشیتد پرس و Tonda MacCharles



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن