هنگ کنگ رهبر مردم نه به " اهریمن جلوه دادن امنیت قانون

هنگ کنگ رهبر کری لام روز سه شنبه گفت که او امیدوار است که مخالفان جدید امنیت ملی قانون بودن اعمال شده توسط چین

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

هنگ کنگ رهبر کری لام روز سه شنبه گفت که او امیدوار است که مخالفان جدید امنیت ملی قانون بودن اعمال شده توسط چین نیست "اهریمن جلوه دادن و به" قانون به دلیل انجام این کار به معنی سوراخ سوراخ شدن خود در برابر ساکنان نیمه مستقل خاک چینی.

"مردم هنگ کنگ می خواهید برای دیدن ثبات دوباره آنها می خواهند یک محیط امن که در آن آنها می توانند کار و زندگی" لام به خبرنگاران گفت:.

او گفت: مردم شد "بیمار و خسته" از خشونت در هنگ کنگ و مداخله نیروهای خارجی در این شهرستان است.

چین تشریفاتی پارلمان در ماه مه تایید تصمیم به تصویب امنیت ملی قانون در هنگ کنگ با هدف مهار خرابکارانه, secessionist تروریستی و مداخله خارجی فعالیت در شهر های زیر ماه از تظاهرات ضد دولتی سال گذشته است.

"ما بخشی از جمهوری خلق چین, اما ما نمی باید مکانیزمی برای محافظت از امنیت ملی" لام گفت. "این یک خطر نه تنها به بیش از 7 میلیون نفر در هنگ کنگ آن را نیز در معرض خطر به 1.4 میلیارد نفر در کشور است."

لام صحبت کرد پیش از دیدار این هفته توسط کمیته های ملی که تمرینات قانونی قدرت در چین است. قانون است در این جلسه در دستور کار اما هنگ کنگ نماینده تام یی چانگ گفت: در مصاحبه ای که روز شنبه موارد می تواند اضافه شود.

منتقدان قریب الوقوع قانون حمله به "یک کشور دو سیستم" چارچوب است که در آن چین وعده داده شده هنگ کنگ درجه بالایی از استقلال و آزادی یافت نمی شود در سرزمین اصلی زمانی که مستعمره سابق بریتانیا بازگردانده شد و به کنترل در سال 1997. آنها از ترس که این قانون استفاده می شود برای جلوگیری از هر گونه مخالفت در هنگ کنگ است.

اطلاعات بیشتر در مورد این قانون باید اعلام نشده است هر چند لام گفت: جزئیات تاسیس خواهد شد. او گفت: مردم "لازم نیست به نگرانی" در مورد این دلیل در پایان روز آن را برای هنگ کنگ را به مقامات اجرای قانون است."

"لطفا قبول و درک کنند که چرا ما باید آن را," او گفت:. "تنها هدف از این کار این است که برای محافظت از هنگ کنگ و کشور است."

تظاهرات ضد دولتی بود فروکش طول coronavirus محدودیت اما بازگشت به این شهر در هفته های اخیر حتی اگر اجتماعی فاصله اقدامات در محل باقی می ماند.

لام گفت: هنگ کنگ خواهد استراحت اقدامات خود را به تدریج.

"این امر می تواند مخاطره آمیز است اگر ما به طور کامل لغو اقدامات," او گفت:. "در سالهای اخیر در برخی از شهرهای بزرگ مانند پکن اند و وارداتی موارد و برخی از کشورها شاهد هجوم موارد پس از استراحت اقدامات است."

دلار هنگ کنگ, منشی, غذا و سلامت, سوفیا چان گفت: ممنوعیت تجمعات عمومی خواهد بود آرام از هشت تا 50 نفر.

رستوران ها دیگر نمی خواهد محدود با ظرفیت. برای موسسات مانند میله و کارائوکه سالن حداکثر تعداد از مهمانان در جدول دو برابر خواهد شد از هشت تا 16.

"آرامش ساخته شده است در نور از کاهش این بیماری همه گیر. ما همچنین متوجه است که فعالیت های خاصی باید رزومه" گفت چان که تاکید کرد که "هیچ نظر سیاسی" که در محدود کردن تعداد افراد مجاز در مجامع عمومی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به طور جداگانه یک گروه از بیش از 50 معترض جمع آوری شده در یک مرکز خرید در شهر کازوی خلیج خرید منطقه با وجود سنگین پلیس ضد شورش حضور فریاد شعار و برگزاری پرچم که گفت: "آزادسازی هنگ کنگ انقلاب, از زمان ما است."

پلیس متوقف و جستجو چند نفر در نزدیکی ویکتوریا پارک که در آن تظاهرات در ابتدا قرار می گیرد اما بعدها لغو شد. آنها به نظر نمی رسد به هر گونه بازداشت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب