هنگ کنگ دیزنی لند خاتمه با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر یک بازدید کننده با پوشیدن ماسک محافظ راه رفتن گذشته یک مجسمه از میکی موس در دیزن

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بازدید کننده با پوشیدن ماسک محافظ راه رفتن گذشته یک مجسمه از میکی موس در دیزنی لند توچال در هنگ کنگ در روز آن را در ابتدا بازگشایی شد ژوئن 18. پارک تفریحی را دوباره در روز چهارشنبه. لام Yik/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لام Yik/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

هنگ کنگ دیزنی لند را به طور موقت درهای خود را در روز چهارشنبه به دلیل افزایش coronavirus موارد در داخل شهر.

پارک تفریحی را اعلام روز دوشنبه همان روز که دلار هنگ کنگ اجرایی کری لام اعلام کرد چندین اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس. به گزارش از بلومبرگ این اقدامات جدید شامل بسته شدن ورزشگاه و پارک های تفریحی و دیگر انواع سالن برای یک هفته.

پارک باز شده بود کمتر از یک ماه بازگشایی در ماه ژوئن پس از اینکه در ابتدا بسته در ماه ژانویه است.

"به عنوان مورد نیاز توسط دولت و مقامات بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از تلاش های در حال وقوع در سراسر هنگ کنگ, هنگ کنگ دیزنی لند پارک را به طور موقت نزدیک از ژوئیه 15" دیزنی سخنگوی گفت: در یک بیانیه ارائه شده به مهر.

شهر سلامت رسمی به نام این ویروس در هنگ کنگ "کمی خارج از کنترل" با توجه به یک گزارش از رادیو فردا. همانطور که از دوشنبه, هنگ کنگ دیده می شود 1,469 موارد coronavirus و گزارش فقط هفت مرگ و میر با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.

دیزنی بازگشایی دو از پارک آن در فلوریدا — سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات — در روز شنبه بعد از یک مدت طولانی خاموش شدن است. دو نفر دیگر در حال میله میله برای بازگشایی پنج شنبه, حتی به عنوان coronavirus موارد مشخصی در فلوریدا. دولت گزارش کرده است بیش از 282,000 موارد و 4,277 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب