استخدام رسید در ماه ژوئن. کارفرمایان اضافه 4.8 میلیون شغل جدید در سنبله در عفونت

بزرگنمایی این تصویر سرور رستوران در نیویورک آماده یک جدول. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سرور رستوران در نیویورک آماده یک جدول. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

کارفرمایان اضافه 4.8 میلیون شغل در ماه گذشته به عنوان اقتصاد ایالات متحده ادامه داد و به آرامی به گزاف گویی از یک عمیق و دردناک coronavirus رکود است. نرخ بیکاری نیز با کاهش به 11.1%.

رشد کار شتاب از زمانی که ارقام نشان می دهد کارفرمایان اضافه 2.7 میلیون شغل است.

چه عجیب و غریب این زمان است که از نزدیک به تماشای ماهانه شغل گزارش ارائه می دهد یک تصویر لحظهای از اقتصاد است که در حال حاضر تا حدودی از تاریخ به عنوان به زودی به عنوان آن صادر شد.

وزارت کار گزارش نشان دهنده شرایط از اواسط ماه ژوئن. این COVID-19 شیوع یافته است تسریع در بسیاری از ایالت ها است که می تواند با قرار دادن ترمز در نوپای بهبود اقتصادی.

فقط در هفته گذشته فرمانداران در فلوریدا و تگزاس دستور داده اند که بارها به نزدیک برای بار دوم در تلاش برای کند کردن روند گسترش این بیماری همه گیر. کالیفرنیا متوقف داخلی رستوران ناهار خوری و بسته سینما برای بسیاری از ساکنان آن است. آریزونا نیز تعطیل پارک آب و ورزشگاه برای 30 روز.

بسیاری از ایالت ها باید متوقف و بازگشایی مجدد برنامه.

و حتی در غیاب دولت سفارشات مردم تمایل به محتاط تر در مورد بیرون رفتن و پول خرج کردن هنگامی که یک چشم انداز مثبت در عفونت کروناویروس.

توسان متصدی بار کارن Schenck متوجه افت شدید در کسب و کار به عنوان بیماری همه گیر به دست آورد زمین وجود دارد.

"ما در حال به خطر انداختن سلامتی ما برای بادام زمینی می گوید:" Schenck. "شما از ساخت 80 دلار در راهنمایی در یک زن و شوهر از ساعت و در حال حاضر شما در حال انجام 15 دلار. چگونه می تواند هر کسی را به یک ماشین پرداخت؟"

رئیس فدرال جروم پاول دارای هشدار داد که چشم انداز باقی مانده است "فوق العاده نامشخص است."

"بهبودی کامل بعید است تا زمانی که مردم اعتماد به نفس است که آن را بی خطر است به reengage در طیف گسترده ای از فعالیت های" پاول گفت: در شهادت قبل از کمیته خدمات مالی مجلس.

هنوز پاول تشویق تجدید حیات فعالیت اقتصادی که مردم بازگشت به شغل خود را در ماه گذشته. Sixto marissa dominguez یکی از آنها بود. جانباز هتل الگوریتم بلمن رفت و برگشت به کار در اوایل ماه ژوئن هنگامی که قمار بازگشایی در لاس وگاس.

اما marissa dominguez شده بود در کار فقط برای چند روز و زمانی که او بیمار با کوروناویروس. او پس از بهبود یافت اما همچنان در قرنطینه است.

"من یک کارگر سخت, بنابراین اگر شما به من بگویید برای رفتن به محل کار من قصد دارم به رفتن به محل کار" marissa dominguez گفت. "اما من احساس می کنم عصبی در حال حاضر به دلیل چگونه مسری این است. من هرگز نمی دانستند که چگونه آسان این گسترش می یابد."

آشپزی, اتحادیه اروپا است که نشان دهنده marissa dominguez و دیگر وگاس کارگران تحت پیگرد چند کازینو اپراتور و گفت که آنها انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از کارگران خود را.

برگه از شرکت هایی که در ساخت نرم افزار برنامه ریزی از جمله کرونوس و HomeBase نشان می دهد کارگران ساعت کاهش یافته است در هفته های اخیر در بخش هایی از کشور که در آن عفونت باید مشخصی.

"چشم انداز اقتصادی نیست و فقط در حال تحول ماه به ماه یا هفته به هفته. این تغییر روز به روز و ساعت به ساعت گفت:" دیو Gilbertson, معاون رئیس جمهور, استراتژی و عملیات در کرونوس. "در حالی که حقوق و دستمزد داده وقفه چند هفته دیگر تغییر داده ها در دسترس است که در نزدیکی زمان واقعی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن