سلامت رسمی: مغلوب ساختن پیشی جستن رالی 'احتمال' منبع ویروس افزایش

اکلاهما سیتی - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در تولسا در اواخر ماه ژوئن به خود جلب کرد که

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

اکلاهما سیتی - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در تولسا در اواخر ماه ژوئن به خود جلب کرد که هزاران نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات بزرگ "به احتمال زیاد کمک" به یک افزایش چشمگیر در کروناویروس جدید, موارد, Tulsa City-County Health Department مدیر دکتر بروس پیکان گفت.

Tulsa County گزارش 261 تایید موارد جدید در روز دوشنبه یک روز رکورد بالا و یکی دیگر از 206 موارد در روز سه شنبه. مقایسه طول هفته قبل از ژوئن 20 مغلوب ساختن پیشی جستن رالی وجود دارد که 76 مورد در روز دوشنبه و 96 روز سه شنبه.

اگر چه وزارت بهداشت سیاست این است که نه عموم شناسایی تنظیمات منحصر به فرد که در آن مردم ممکن است قرارداد این ویروس پیکان گفت: کسانی که در اجتماعات بزرگ "بیش از احتمال" کمک به سنبله.

"در چند روز گذشته دیده ایم تقریبا 500 مورد جدید, و ما تا به حال چندین مراسم بزرگ بیش از دو هفته پیش, بنابراین من حدس می زنم ما فقط اتصال نقطه" پیکان گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع اول خود را پس از coronavirus همه گیر آمار ایالات متحده جذب هزاران نفر از مردم از سراسر کشور است. در مورد 6,200 مردم جمع آوری شده در داخل 19,000-صندلی BOK مرکز آرنا — به مراتب کمتر از انتظار بود.

Dart بود خواست کمپین در نظر گرفتن عقب هل دادن تاریخ رالی ترس پتانسیل افزایش در تعداد coronavirus موارد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی تیم Murtaugh گفت: کمپین رفت و به طول های بزرگ به اطمینان حاصل شود که کسانی که با حضور در این تجمع محافظت شد.

"وجود دارد به معنای واقعی کلمه بدون اقدامات احتیاطی سلامت به صحبت می کنند به عنوان هزاران نفر غارت همچنین و اعتراض در خیابان ها و رسانه ها گزارش دادند که نبود آن منجر به افزایش coronavirus موارد" Murtaugh در بیانیه ای گفت. "در همین حال رئیس جمهور تجمع بود 18 روز پیش تمام شرکت کنندگان تا به حال درجه حرارت خود را چک همه ارائه شد و وجود دارد مقدار زیادی از ضد عفونی کننده دست در دسترس برای همه است.

"واضح است که رسانه ها نگرانی در مورد اجتماعات بزرگ آغاز می شود و به پایان می رسد با مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات," او گفت:.

اگر چه ماسک ارائه شده بودند به تجمع برانگیخت وجود دارد و نیاز است که شرکت کنندگان آنها را می پوشند و بیشتر نیست.

یک خبرنگار که با حضور تهمت رالی است که در میان کسانی که آزمایش مثبت برای COVID-19 همراه با شش تن از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان و دو نفر از اعضای سرویس مخفی کار می کرد که پیش از این تجمع است.

ایالت اوکلاهما مقامات بهداشت روز چهارشنبه گزارش داد 673 جدید تایید موارد coronavirus دولت دوم-بالاترین مجموع روزانه از زمان شروع این بیماری همه گیر.

جدید موارد گزارش شده توسط اوکلاهما امور خارجه, وزارت بهداشت به دنبال یک رکورد 858 مواردی است که گزارش شده در روز سه شنبه و به تعداد موارد تایید شده در دولت به 17,893. تعداد واقعی عفونت است که تصور می شود بسیار بالاتر از آنجا که بسیاری از مردم شده اند تست شده و برخی که به این بیماری را نشان نمی دهد علائم.

وزارت بهداشت همچنین گزارش سه اضافی COVID-19 مرگ و میر آوردن ایالت تلفات به 407.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در پاسخ به موج اخیر در coronavirus موارد شهرستانها از نورمن و Stillwater را تایید حکم است که مردم باید با پوشیدن ماسک ، نورمن تایید آن فرمان سهشنبه شب پس از پنج ساعت جلسه شورای اسلامی شهرستان که در طی آن شهروندان در هر دو طرف از این موضوع صحبت کرد.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود این ویروس می تواند علائم شدید و کشنده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن