فرماندار هاوایی به گسترش مسافر قرنطینه ماه ژوئن گذشته

هونولولو هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige در روز پنج شنبه گفت که گسترش دولت 14 روز در قرنطینه مورد نیاز بر

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

هونولولو هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige در روز پنج شنبه گفت که گسترش دولت 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای مسافران پس از رسیدن در دولت فراتر از 30 ژوئن.

دولت موظف قرنطینه ابتدا در 26 مارس به کنترل گسترش coronavirus.

فرماندار گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک حاضر برگزار شد با دولت چهار شهرستان شهرداران که یک اطلاعیه رسمی در گسترش خواهد بود ساخته شد.

Ige گفت: او را در حال همکاری با شهرداران در دفتری جداگانه 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای مردم و رفت و آمد بین هاوایی جزایر. او گفت: یک تصمیم خواهد بود که ظرف چند روز آینده.

مائوئی شهردار مایک Victorino گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که مراحل گرفته شده برای کنترل این ویروس.

"من مایل به باز کردن با تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش بین جزایر" Victorino گفت.

این بیماری همه گیر است bludgeoned هاوایی اقتصاد باعث چه دانشگاه هاوایی اقتصاددانان به نام "بیشترین و عمیق ترین رکود اقتصادی در دولت مدرن تاریخ است."

هاوایی نهاد اقامت در خانه نظم و بسته ناهار خوردن در رستوران ها و مراکز خرید و کسب و کارهای دیگر در ماه مارس به سرعت گسترش ویروس. دولت و سپس با دنبال مسافر قرنطینه که به طور موثر خاموش جریان از بازدید کنندگان که سوخت دولت بزرگترین صنعت گردشگری است. بیکاری آمار 22.3% در ماه آوریل میان بالاترین میزان در کشور است.

تعدادی از مسافران پس از رسیدن در هاوایی کاهش یافت و به 4,564 ماه گذشته در مقایسه با 856,250 در مارس 2019 در هاوایی سازمان گردشگری گفت. که 99.5% کاهش است.

دانشگاه هاوایی اقتصادی سازمان پژوهش های پیش بینی شده در گزارش جدید دولت به تولید ناخالص داخلی کاهش خواهد یافت 11.1% در این تقویم سال به عنوان هزینه های مسافران فرو 65%. این برآورد بر اساس یک محاسبه که گردشگران آغاز خواهد شد به بازگشت به سلیمان در اواخر ماه جولای.

یک بدبین پیش بینی بر اساس گردشگران نه بازگشت تا اواخر ماه سپتامبر پیش بینی 12.9% کاهش در تولید ناخالص داخلی در این سال و 73.5% کاهش بازدید کننده صرف.

دولت نیز رو به یک کاهش شدید در درآمد مالیاتی.

شورای درآمد که پیش بینی درآمد مالیاتی برای فرماندار و نماینده مجلس, در روز پنج شنبه پیش بینی صندوق به طور کلی مالیات بر درآمد را کاهش 7% در سال مالی پایان ژوئن 30. این انتظار است که به دنبال یک 12 درصد افت پس از آن در سال مالی.

عضو شورای جک Suyderhoud یک دانشگاه هاوایی استاد بازنشسته وجود دارد گفت: مقدار زیادی از عدم قطعیت در برآورد. یک ناشناخته است که دولت و رهبران خواهد حرکت به بالا کشیدن قرنطینه نیاز, او گفت:.

"مشکل این است که ما در حال حاضر در کسب و کار از پیش بینی آنچه که ویروسی علم در حال رفتن به انجام و پس از آن ما نیز باید برای پیش بینی آنچه که سیاستمداران انجام می دهند. و پس از آن خیلی دیوانه" Suyderhoud گفت: در طول یک پخش آنلاین از جلسه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شورای گذشته صادر شده و پیش بینی آن در مارس 11 قبل از دولت stay-در-خانه نظم و مسافر قرنطینه اثر صورت گرفت. که در آن نقطه, شورای برآورد صندوق به طور کلی درآمدهای مالیاتی را افزایش دهد 3.8% در سال مالی جاری و تخت در سال مالی آینده.

هاوایی قانون نیاز به سیاستگذاران به نظر شورای برآورد زمانی که پیش نویس بودجه دولت و اختصاص بودجه است. آن هفت نفر از اعضای منصوب شده توسط فرماندار مجلس سنا و رئیس جمهور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب